Spring naar bijdragen

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 22/05/2018 in Berichten

  1. Fijne feestdagen Jeepers, en een gezond en gelukkig 2024 toegewenst!
    3 points
  2. Nieuwe Smittybilt voorbumper met bullbar geplaatst. Volgende klus LPG tank wisselen. Deze is behoorlijk verroest en al 2x bij de APK door de keurmeester aangegeven als opmerking.
    2 points
  3. Wat ik nu toch heb, ik snap er niets van. Gisterenavond laat was ik na het werk nog even tanken met de Jeep. Omdat ik moe was, lette ik even niet goed op en gebruikte mijn Jeep Club pas in plaats van mijn bankpas. Het apparaat vroeg gewoon zoals altijd mijn pincode en daarmee kon ik gewoon tanken! Staat mijn bankrekening dan gekoppeld aan mijn Jeep Club lidmaatschap? Nu heb ik net op de bankrekening gekeken en het is niet afgeschreven! Weet iemand hoe dat kan? Komt die afschrijving nog? Of betaalt de Jeep Club nu de rekening? Dat wil ik niet. Of moet Shell nu betalen? Dat vind ik iets minder erg..... Ik snap er niets van en hoor graag hoe dat kan. Doe maar een Pb tje als je meer weet want het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen gaat tanken op kosten van de Jeep Club of Shell. Siert.
    2 points
  4. Tijdje terug een split bench gekocht omdat mijn derde kind aanstaande is. Deze was natuurlijk in staat van ontbinding maar de bekleder heeft deze vakkundig hersteld. Nu biedt de cj plek voor 2 volwassenen en 3 Kids. Gister even gemonteerd en nu wachten op goed weer..
    2 points
  5. Na 5 jaar in de hoek te hebben gestaan afgelopen zomer besloten de xj klaar te maken voor DJC2020. Werk zat hem in de voortrein. Dana30 hp geplaatst en voorzien van wj knuckles, tierod flips en wj remmerij(akebono's), heb deze swap al eerder op de zj uitgevoerd. De week voor djc probleemloos door de apk. Na aanwezig te zijn geweest op 5 edities djc dit jaar voor het eerst met een jeep, tot groot plezier van de kids. Hebben we toch maar mooi mee gepakt in deze tijd.
    2 points
  6. Hier alsnog een foto van de bumper😉
    2 points
  7. Eerst even voor Yur1: Check even Tyra in Bunschoten. Die kunnen alles leveren en maken en monteren ook uitlaten. Dan MJay: De FlowMaster 44 is een demper. Die hangt bij een ZJ voor de achteras. Vanaf de demper loopt er een pijp over de achteras naar achteren en daar zou je, afhankelijk van de dikte van die pijp, elk eindstuk op kunnen monteren. Ik begrijp dus je vraag niet of er een sierstuk bestaat dat op de FM44 past. Die twee staan, in mijn ogen, los van elkaar. Ik ben prima tevreden over mijn Kolak 3" systeem. Echter, er zijn twee puntjes: - Die Flowmaster Super 50 vind ik net te veel van het goede. Ik heb al een maatje stiller liggen (de FlowMaster 70, 53072, gekocht bij Tyra) alleen die moet nog geinstalleerd worden. - Bij de montage van de headers hebben we er niet voldoende op gelet dat we die zo hoog mogelijk hebben gemonteerd. Dat zal wel cm-werk (of mm-werk) zijn, maar nu komt bij flink gasgeven de header tegen een van de controll arms aan. Dat moet ook nog gefixed worden. Verder ben ik in staat om op een mooie dag de auto te starten en er gewoon op mijn stoeltje naast te gaan zitten om te genieten van het geluid 😂
    2 points
  8. Hierbij wat foto's van afgelopen zaterdag de 21 december. https://pd2rkg.com/2019/12/21/jeep-club-nederland-21-december-2020-remember-the-rebel
    2 points
  9. zijn al weer ff terug, maar is goed bevallen. ruim 5000 km in 3 weken. Denemarken overtocht naar Noorwegen, stuk noordelijk gereden tot Flam en Gudvangen, vandaar afgezakt naar Zweden, via Oslo naar de oostkust afgezakt naar het zuiden en via de brug bij Malmo weer naar huis.
    2 points
  10. Wij kunnen er wel zijn - nieuwe is gisteren geleverd - toch een beetje trots
    2 points
  11. Weer een stap verder, dakdragers van RhinoRack gemonteerd. Niet voor deze vakantie, maar gelijk ook de afneembare trekhaak van brink vervangen door een vaste verlaagde van ASP eberle. (De afneembare zat te hoog voor de sleurhut) Gelijk de nummerplaat zo hoog mogelijk gemonteerd en een cm of 3 van de bumper afgezaagd, afgewerkt met een zwart kunststof hoekprofieltje. Tevens tent gereserveerd en overtocht geboekt van hirtshals naar kristiansand. Nu nog grof een route plannen, maar de basis staat 😉
    2 points
  12. Ondertussen wat wijzer geworden, bij een verhuurbedrijf van daktenten in Baarn geweest. Goede uitleg gehad, en bij het zien van de tenten overstag gegaan. Zijn van plan een ruime tent te huren , die goed op de 2 deurs past. iig niet te klein dus bij minder weer wel wat leefruimte. Ook gelijk een dakdraag systeem besteld, en gisteren binnen gehad. Een backbone systeem van Rhino Rack, nu nog ff wachten op wat beter weer voor de montage. Rest nu nog ff verlof goedgekeurd krijgen, tent reserveren en overtocht plannen 😊 Route eerste deel al een beetje in beeld, via noord Denemarken naar zuid Noorwegen. Van daar uit stukje naar noord/west, deel kust en langs Fjorden oostwaarts naar Zweden. maar dat duurt nog ff 😉
    2 points
  13. Dat is een mooie combinatie. Dit is de onze:
    2 points
  14. Wij rijden al jaren met de BFG AT onder onze “straat” Jeeps, zomer en winter. Deze hebben ook de 3Peak Mountain Snow Flake classificering. Gemiddeld rijden wij er 75.000km mee voor dat ze aan vervanging toe zijn. Fijne band zowel in natte, droge, sneeuw en lichte offroad omstandigheden. Wel iets meer afrolgeluid en rolweerstand dan een straatband. 235/45R19 is wel een incourante maat, je zou kunnen overwegen naar een meer gangbare maat te gaan. Zelfs bij een grote Duitse bandenboer vindt ik er geen met all-seasons, alleen winter of zomer band. https://www.offroadreifen.com/programme/tire_by_size.php
    2 points
  15. Bijgevoegd een foto van mijn jeepie.
    2 points
  16. Banden Velgen en de JKS veren, weer helemaal klaar. Ok een Jeep is nooit klaar, daar hebben jullie een punt 🙂
    2 points
  17. Hoi. Na tijdje toch weer een jk gekocht ben er blij mee. Heb er wel de juiste zomer voor😃
    2 points
  18. Ik heb inmiddels al heel wat klussen aan mijn Jeep gedaan in de afgelopen vijf maanden. De laatste paar grote klussen waren het vervangen van de voorste keerring op de motor. Dan moet de pulley tevens harmonische balancer er ook af. Ook lekte mijn radiator, dus die moest ook worden vervangen. En als je dan toch bezig bent ook maar gelijk de waterpomp vervangen (zaten ook wat verdachte koelmiddel spatten op) en de thermostaat. Eerst de keerring maar. Als je bezig bent met de keerring en de pulley loop je altijd het risico dat je uitschiet met een sleutel oid en de radiator beschadig. De pulley trekker heb ik bij HBM gekocht. Let even op de boutjes voor de pulley en de bout die je nodig hebt om de pulley op de krukas terug te zetten. Dat zijn verschillende draadsoorten. Hier kun je het hele verhaal lezen: https://www.team-bhp.com/forum/diy-do-yourself/184805-my-car-hobby-lot-fiddling-some-driving-too-jaguar-xjr-mercedes-w123-alfa-romeo-spider-62.html#post5345956 Jeroen
    1 point
  19. Ik heb hem bekeken. Maar er mankeerde wel heel veel aan. Voorste aandrijfas zat er niet onder. Diif vooras kon je met de hand draaien en dat klonk niet best. krukaskeerring lekte veel olie lekkage remvloeistof linksachter 2 wielen liepen warm en waren moeilijk te draaien veel vocht binnen in de auto zodat er zelfs schimmelplekken op de hemel en bekleding zat. arirco pomp werkt niet. centralevergrendeling had geen afstandbed. contactslot had andere sleutel. noodstop ging zo traag dat de abs niet eens werkte. Onderkant alles behoorlijk roestig. koelwater was roestig. versnellingsbak olie was bruin. Voor mijn gevoel was er de laatste jaren weinig aan gedaan. Wat was er wel goed? Hij liep motorisch en qua versnelling goed. Wegliging was ook goed. En zag er aan de buitenkant redelijk goed uit. Hij zakte uiteindelijk wel naar 4000 euro , maar in mijn ogen nog teveel. Conclusie: rustig wachten tot er weer 1 te koop komt ,dit is nl de enigste in nederland die te koop staat.
    1 point
  20. Hi allemaal, Ik heb een nieuwe krukas sensor geinstalleerd, problem solved Groetjes!
    1 point
  21. Crossbars gemaakt van aluminium koker en RVS beugel. Klein stukje epdm tegen beschadigingen en schuiven. Vrijdag de daktent ophalen😀
    1 point
  22. Met een rollenvenster zal je touw snel vast zitten en/of overmatig slijten. Meestal kan een rollenvenster eenvoudig vervangen worden door een geleidevenster zonder daarvoor de bumper aan te moeten passen.
    1 point
  23. Gisteren mijn eerste onderdelen opgehaald bij Jeepparts. Zitten op nog geen 10 minuten afstand van mij. Ik ga ook alle vloeistoffen (en filters) vervangen. Dinsdag komen die aan en dan kan ik de komende week gaan sleutelen! Jeroen
    1 point
  24. Ik bestel vrij veel bij Rockauto in Amerika. Ondanks invoerrechten en BTW nog altijd goedkoper dan in EU.
    1 point
  25. Welkom! Mooie Chief, zo zie je er niet veel.
    1 point
  26. Als je sleutelen hier ook onder schaart dan hoort deze er ook bij..
    1 point
  27. Zo! Die Handle bar zit dr op! Heul tevreden mee en ziet er best goed uit vind ik
    1 point
  28. En mocht je wel ABS hebben, dan kun je gewoon een standaard relais kopen. Een speciaal ABS relais voor een XJ is er nl. niet.
    1 point
  29. Das een goeie. Die hoefde ik natuurlijk niet te hebben. Werkend betekent dan trouwens ook dat je binnen een indicatielampje moet hebben waaraan je kan zien dat het misachterlicht aan is. Een schakelaar met lampje lijkt mij daarbij te volstaan.
    1 point
  30. iemand (moet ik even opzoeken) op dit forum had v Kolak de hele set afgenomen, inclusief een sierstuk. er bestaat dus een sierstuk dat er op past. Masis en een paar anderen hebben hele uitlaatsysteem aangepast en dat was duidelijk merkbaar in vermogen begreep ik.
    1 point
  31. Hoi Ed, Op zolder ligt hier een setje schermverbreders wat ik gemaakt heb voor een klant van mij. Die rijdt met een Gen Right kit die inderdaad taps toe loopt. De dekking is midden boven het wiel volgens de 30mm norm, maar de afscherming van het wiel is mede door de smalle voorbumper onvoldoende volgens de steekproef controleur. Zoals gebruikelijk komen ze dan weer met het oude vrouwtje...... Als de bumper breder was geweest, was het geen punt geweest. Dus jouw keuze..... Voor de klant heb ik een beugel gemaakt die de bumper verbreed en dan naar het scherm loopt, midden boven het wiel. Iedereen blij. Succes, Siert.
    1 point
  32. 1 point
  33. Probeer Boris eens. Www.cherokeeparts.nl Heeft ook Grand onderdelen.
    1 point
  34. Vervangen van de waterpomp bij een KJ met 3,7 liter 6 cilinder motor. Allereerst begin je met het aftappen van de koelvloeistof. Het aftapkraantje bevindt zich onder de radiator aan de linkerkant. Plaats een opvangbak onder het kraantje die groot genoeg is, er komt een liter of 5 koelvloeistof uit. Open de vuldop op het koelvloeistof reservoir, en draai de aftapkraan open. Daarna ben ik begonnen met het fabriceren van een speciaal gereedschapje om de waterpomp poulie te blokkeren. De visco zit zo dicht op de poulie van de waterpomp dat er bijzonder weinig ruimte is om deze te demonteren. In de poulie zitten vier gaatjes die je kan gebruiken om de poulie te blokkeren. Jeep heeft hiervoor een special tooltje, een beetje handige sleutelaar maakt 'm zelf.... In een stukje strip heb ik twee gaatjes geboord met dezelfde steek als de gaten in de poulie. Hierin twee korte boutjes (M8x16) gestoken en een ander stripje eraan gelast als handvat. Eerst de zelfgemaakte sleutel in de gaatjes van de poulie gezet en de sleutel klem gezet tegen de body om de handen vrij te hebben. Met een grote baco op de moer draait de koelvin nu makkelijk los. De koelvin met visco kan nu tegelijk met de tunnel uit de motorruimte getild worden. Om dit te doen moet er wel het een en ander los gemaakt worden. De stalen verbindingsstrip die van koplamp naar koplamp loopt moet los. Niet eruit, alleen los geeft genoeg ruimte. Ook de luchtinlaat van het luchtfilterhuis en de vuldop van de ruitensproeier heb ik los gemaakt. De tunnel zit met een boutje links en rechts vast en verder geklemd. Stekker rechts losnemen voor de elektrische fan en dan kan het het spul er in één keer uit. Met de koelvinnen eruit is er ruimte genoeg om de pomp er gemakkelijk uit te halen. Voorzichtig de spanning van de multisnaar af gehaald met een sleutel op het spanwiel, de snaar eraf gepakt en het spanwiel met beleid ontspannen. Pas op, deze niet terug laten schieten! Dan kan de spanner in z'n n geheel gedemonteerd worden door het losdraaien van de bout (nummer 2) De spanner moet eraf omdat achter het spanwiel een bout van de waterpomp zit die er anders niet uit kan. (nummer1) Voor de foto heb ik het spanwiel ook even gedemonteerd. Alle bouten van de waterpomp zijn nu vrij en kunnen losgedraaid worden. Let even op welke bout waar vandaan komt, ze hebben verschillende lengtes. Bij het losnemen van de waterpomp komt er nog een golf koelvloeistof uit het blok. Gelukkig stond de opvangbak nog onder de wagen….Nadat de waterpomp gedemonteerd is komt het slakkenhuis vrij. De contactvlakken even schoon maken en dan kan de nieuwe pomp gemonteerd worden. Spanner weer terug gemonteerd. De multisnaar even gecontroleerd, deze was in goed conditie en kon zo terug geplaatst. De routing van de multisnaar staat op een sticker links van het motorkapslot. Het is wat gepruds om de tunnel en de visco vin samen terug te plaatsen. Vervolgens de tunnel vastzetten en de visco fan terug op de waterpomp schroeven. Bij het vullen van het koelsysteem ging er maar heel weinig koelvloeistof terug in. De lucht in het blok kwam er maar moeizaam uit. Met het losdraaien van de ontluchtingsplug (nummer 3) in de uitstroom naar de radiator ging dit een stuk makkelijker. Gevuld tot er koelvloeistof uit de ontluchting kwam, daarna het reservoir tot de streep vol gegooid en de dop erop gedraaid. Hierna de motor gestart en rustig op temperatuur laten komen. De eventuele luchtbellen komen er nu uit. Houdt hierbij wel het koelvloeistof niveau in de gaten. Na afkoelen het niveau nogmaals gecontroleerd en bijgevuld. Let op, koelvloeistof dop nooit open draaien bij warme motor! Gebruikte materialen: Waterpomp Jeep 3,7/4,7L 53020873AC 17104.19 Multisnaar 53013905AA Gates 6PK2203 7 liter koelvloeistof Kroon SP12 Tijdsduur: 3,5 uur
    1 point
  35. @Jazzy je kan gewoon naar Heerde komen, geen probleem. Bij de inschrijftafel kun je gewoon alsnog inschrijven voor het event. Het sluiten van de inschrijvingen is puur omdat wij de aantallen door moeten geven. Veel plezier aanstaande zaterdag.
    1 point
  36. Er is best wel wat te doen..... In Duitsland Abentuer & Allrad Net over de grens in Kalkar is er een beurs Dima in Lommel, België 4x4 vakantiebeurs bij Blauwe Meer (LRCH) 4WD festival in Oss Voor juiste data enz. even googelen.
    1 point
  37. https://www.google.com/search?q=194+light+bulb
    1 point
  38. Hardtop nukkig virus kom je nooit meer vanaf. Welkom terug
    1 point
  39. Coolant level sensor foutmelding in de computer? Dat ligt 9 van de 10 keer niet aan de coolant sensor maar aan de computer zelf, even de soldeerpunten opnieuw solderen. De coolant level sensor zit trouwens in de tank, niet achter de thermostaathuis.
    1 point
  40. Yes klopt! Ik ben daar regelmatig op de sportschool inderdaad. Ik heb een 3.5" kit van Iron Rock Offroad. Super mooie kleur, ik heb je een PM gestuurd.
    1 point
  41. https://pd2rkg.com/2019/03/02/jeep-jk-preventief-onderhoud-voor-apk Lekker bezig geweest vandaag, meer info en foto's zie weblink
    1 point
  42. Verkocht, mag slotje op 😊
    1 point
  43. Hoi, Allemaal spannende plannen, ik ben benieuwd naar de ervaringen met de daktent...laat het ons weten 👍 Wij gaan richting Scandinavië met onze Coleman Fleetwood E1, Staat met 15 minuten en is met twintig minuten weer in geklapt,... en super robuust gemaakt voor off-road ritjes 👊😎 Het geeft je nog een bepaalde vrijheid om te gaan en staan waar je wil... je hoeft niet eerst alles af te breken als je ergens heen wil...of ff lekker off road cruisen 🤠 Maar succes met jullie zoektocht en wellicht zien we elkaar in of in de buurt van Scandinavië.
    1 point
  44. Uitnodiging Heerde "Remember The Rebel" Op zaterdag 15 december a.s. zullen wij al weer voor de 16de maal de Jeep Academy worden georganiseerd op het motorcrossterrein van de “MSV NOV” in Heerde (zie routebeschrijving) op de Veluwe. JeepAcademy: Deze JeepAcademy bestaat uit ongeveer 20 proeven en zal bijna geheel worden verreden op een zanderige ondergrond, een technisch terrein ingericht met uitdagende proeven voor zowel de standaard uitgeruste Jeep als voor de liefhebbers van extreme uitdagingen. Extra aandacht zal worden besteed aan de "blauwe" proeven en de bereikbaarheid van deze proeven in het terrein, zodat ook de Jeep(st)er met een standaard voertuig zich de hele dag kostelijk kan vermaken. Voor zwaardere proeven wordt er uiteraard ook gezorgd. Met het uitzetten van de proeven wordt er volop gebruik gemaakt van de mogelijkheden die dit terrein te bieden heeft en meer. Niet alleen op de crossbaan zelf maar zeker ook tussen deze baan, waar normaal het publiek veilig kan lopen tijdens een motorcrossevenement, rijden nu veilig de Jeeps in het rond. De deelnemers welke de groene, blauwe en rode proeven willen volgen, zullen in teams van 5 tot 7 Jeeps worden samengevoegd en vervolgens onder begeleiding van een Marshal het parcours afleggen en gezamenlijk de trials trotseren. Het terrein kan door de weersomstandigheden als zeer zwaar ervaren worden voor de groene en blauwe gradatie. Bij slecht weer is het goed mogelijk dat de standaard baan op het terrein al een uitdaging zal vormen voor de rode en voor de zwart geprepareerde Jeeps. Deze Academy is voor de Jeep Club de klassieke afsluiting van het jaar die voorgaande edities steeds werd gekenmerkt door de kerstsfeer en de "specials" die jarenlang door Ruud, onze oud voorzitter, werden verzorgd. Dit is dan ook de reden dat wij hier ook de inwendige mens proberen te verwennen in de lekker verwarmde kantine. Dit evenement wordt gehouden onder het motto: "Remember The Rebel" Ter ere van onze oud voorzitter en mede oprichter van de club zullen wij ook een toast uitbrengen. Kerstsfeer: Zoals elk jaar zullen we ook dit jaar weer hoogstwaarschijnlijk leuke en karakteristieke outfits en Jeep versieringen zien met het motto “Kerstmis”. Kom dus vooral weer uitgedost in het kerst thema naar het event. Jeep assist: Wij zijn altijd opzoek naar ondersteuning van onze activiteiten door onze leden. Voorafgaand aan dit evenement zoeken wij naar ondersteuning voor de vrijdag van 9-16 uur en/of zaterdag ochtend vanaf 8:30 uur. Indien je hiervoor open staat dan bent je van harte welkom. Meld je hiervoor eenvoudig aan door op het inschrijfformulier JA te zeggen tegen Jeepassist. Wij nemen dan contact met je op om het een en ander nader af te stemmen. Lunch: Als jullie na de oliebollen ook nog trek hebben in een lunch rond het middaguur dan kan je je aanmelden voor de lunch. Voor deze winterse lunch hebben we een lekkere Hachee van rundvlees met aardappel puree en appelmoes, gebakken aardappelen, ijsbergsla, boontjes, peertjes, tomaten en sauzen opgesteld. Natuurlijk zijn er ook spekjes voor de liefhebbers, deze worden los geserveerd, bij de hachee zullen mini schnitzels geserveerd worden. Tot slot als toetje is er weer de heerlijke fruit bowl. Garage sale: Staat jouw garage ook vol met Jeep onderdelen die je niet meer gebruikt, of heb je nog onderdelen nodig voor het afronden van je project? Ruim nu alles op wat je niet meer nodig hebt, of vind dat ene “hard-to-find” onderdeel. Vul je kofferbak met onderdelen en neem deze mee naar de JeepClub Garage Sale! Wat mag er verkocht worden; gebruikte en nieuwe onderdelen voor alle Jeep modellen. Banden, lieren, steekassen, bumpers, plaatwerk, verhogingsets, accessoires, stoelen, lampen, aandrijfassen, velgen, schokdempers, carburateurs, snorkels, radiateurs, skidplates, enzovoort… De Jeepclub zorgt voor enkele tafels waarop jullie de onderdelen kunnen uitstallen. Een eigen tafel of kleed mag natuurlijk ook. Op het buitenterrein is een gezellig kampvuurtje en in de kantine van de MS NOV kan iets warms gegeten en gedronken worden. De verkoop start om 11.00 uur en zal eindigen om ca. 14:00 uur. Let op!!, er zijn een beperkt aantal tafels beschikbaar. Bij slecht weer, graag zelf een partytent of parasol meenemen! *Alleen JeepClubleden kunnen deelnemen als verkoper, aanmelden via het inschrijfformulier. *Alleen Jeep of Jeep gerelateerde delen. *Verkoop zonder commercieel oogmerk. *Achterlaten van onderdelen is niet toegestaan. Programma: 09.30 uur start inschrijving; 10.00 uur briefing; 10.05/12.30 uur: trial/academy; 11.00 garage sale; 12.30/13.30 uur: lunch; 13.30/15.00 uur: trial/academy; 14.00 einde garagesale; 15.30 sluiting off-road terrein. Opgave deelname: Inschrijven kan middels het Inschrijfformulier.(VOLGT) Inschrijven is mogelijk tot uiterlijk 13 december, echter wil je ook mee eten zorg dan dat je inschrijving uiterlijk de 10e bij ons binnen is, dan moet het aantal deelnemers voor het buffet bekend zijn. Kostenopgave: Inschrijfgeld per jeep bedraagt € 25,00 (toeslag niet-leden € 25,00), en omvat naast deelname aan het programma: ontvangst met gratis koffie, thee e.d. voor twee volwassenen en frisdrank voor de kinderen; oliebollen uit het vuistje; Voor de lunch bedragen de kosten € 12,50 per volwassene en € 7,50 voor de kinderen t/m 12 jaar. De kosten dienen contant te worden voldaan bij inschrijving in de kantine. Beschrijving van de route: Het motorcrossterrein Heerde is gelegen aan de A50 tussen Zwolle en Apeldoorn, afslag Heerde nr.29. Aan het eind van de afrit volg de “Jeep Club” borden op de Kamperweg. Klik hier voor een routebeschrijving en de precieze locatie. De VoorPret op het JeepForum
    1 point
  45. Na een zeer drukke periode is de wrangler eindelijk klaar. Vandaag mogen testen in Heerde bij wintertreffen. Na nog wat probelemen met de benzine en onsteking is voor de rest alles in orde. Aankomende week nog even sleutelen en dan het volgende weekend weer terug naar Heerde om nogmaals te testen. Voor nu nog even een foto van het eindresultaat.
    1 point
  46. Te koop Achterbumper voor een TJ van Bestop vraagprijs 250 euro
    1 point


×
×
  • Nieuwe aanmaken...