Jump to content

www.jeepie.nl

Forum member
  • Content Count

    2543
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

www.jeepie.nl last won the day on May 14

www.jeepie.nl had the most liked content!

Community Reputation

27 Good

About www.jeepie.nl

  • Rank
    Mac Gyver
  • Birthday 06/28/1964

Contact Methods

  • MSN
    renegade_1964@msn.com
  • Website URL
    http://www.jeepie.nl
  • Skype
    pd2rkg

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zuid Holland

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    N.v.t.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Aanhanger is helemaal klaar, wat gaan we nu weer doen. Vakantie 🙂
  2. Mis je niet de ring boven op het rubber? Het ziet er vreemd uit zo vindt ik. Maar foto's vertekenen misschien.
  3. Nee dat gaat niet. Dan heb je een shunt nodig. Deze geeft vermogen aan in milliampère Bijvoorbeeld 100 Amp door shunt is 100 milliampère. (de meeste multimeters zijn maar 10 amp max) Persoonlijk zou ik hem eruit halen en laten controleren bij een dynamo revisie bedrijf als je echt denkt dat dit het is of zeker wilt zijn. Als hij niet goed is kan je hem gelijk laten reviseren. Bijvoorbeeld bij: Rietveld Dynamo's en Startmotoren Beeklaan 374 2562 BG Den Haag
  4. De 2.8 diesel maakte een gek bij geluid wat ik eerst niet kon vinden. Na wat zoek werk op het internet en zelf te kijken bij de motor was het probleem gevonden. De spanrol van de V snaar en de bovenste kleine rol waren op zeker kapot. Deze vanavond vervangen na de levering van onderdelen van 4offroad Maurice Echt het is weer perfect en de motor loopt weer netjes. Hierbij de foto van het probleem te zien na openmaken van de spanrol.
  5. Ziet er goed uit allemaal. Zie alleen dat je geen nummerplaat verlichting meer hebt. Deze gebruik ik op mijn Jeep. Verder zal de grootste boosdoener in het terrein de trekhaak zijn. Zeker in rots achtige gebieden blijf je op deze denk ik hangen. Dat is het enige min puntje wat ik zo zie. Echt mooi gedaan allemaal. Toppie
  6. ACE JK Aluminum Inner Fenders geplaatst vanavond. Ook weer netjes 🙂 Beetje meer motor koeling voor de Spaanse zon.....als extra bijkomstigheid.
  7. Nog even de binnenkant in de coating vanavond en de randen van de spatborden zwart gespoten. Zwart is beter 🙂 Verder de verlichting aangesloten. Hij is zo wel weer klaar denk ik. Kan er weer even tegen en staat perfect achter de Jeep.
  8. Ik zou maar geen demper nemen waar opvulling in zit. Ik kan je vertellen dat dat ellende gaat geven omdat hij dicht gaat zitten. Een diesel uitlaat is geen benzine uitlaat? Bij een 2.8 diesel kan je gewoon de laatste demper weg laten. Ik heb dit gemaakt.
  9. Wat doe je in de avond als je niet meer weet wat je moet doen aan je Jeep. Okey op de aluminium inner-fenders na die ik nog ga doen heb ik een project met mijn gabber Willem De aanhanger onderhanden nemen. Nieuwe banden, plaatwerk, achterklep spatborden maken en een disselbank plaatsen. Wordt wel wat...........
  10. Kan een slotje op zijn verkocht en net opgehaald
  11. Ook een punt, perfect opgemerkt. Ik heb eens een probleem gehad in een auto en toen deed de ANWB even een draadje om het systeem heen om spanning te hebben. Resultaat een stuk draadboom naar de kloten 🙂 Maar een het blijft ook vaak jammer dat er net als in deze Jeep niet veel aandacht besteed wordt aan de bedrading. Ik vindt dat altijd net als de rest een aandachtspunt.
  12. V I J F H O N D E R D E U R O Up voor de laatste keer 🙂 Ruimte gebrek 🙂
×
×
  • Create New...