Jump to content

www.jeepie.nl

Forum member
  • Content Count

    2569
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

www.jeepie.nl last won the day on October 4

www.jeepie.nl had the most liked content!

Community Reputation

29 Good

About www.jeepie.nl

  • Rank
    Mac Gyver
  • Birthday 06/28/1964

Contact Methods

  • MSN
    renegade_1964@msn.com
  • Website URL
    http://www.jeepie.nl
  • Skype
    pd2rkg

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zuid Holland

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    N.v.t.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ik heb deze zelf gemaakt van een staaf massief aluminium en wat laswerk. In het dashboard twee busjes gemaakt. Die ik weer kon draaien op de draadeinde die achter de twee kunststof kapjes zitten. Daarna naar de poedercoater gebracht. https://pd2rkg.com/2017/12/14/ram-houders-in-de-jeep-jk Na bovenstaande nog de twee uithouders eraan gelast en het bakje geplaatst op de positie van de oude boven de radio. Groet Rene
  2. Als daar een schema van is, en je weet hoe de schakelaar en dipswitch is opgezet kan je altijd een doorverbinding maken in de unit. Deze zal er dan voor zorgen dat hij op de juiste instelling blijft staan.
  3. Dit wordt mijn nieuwe Ford Bronco, vaarwel Jeepforum. 😞 Hierbij heten we u welkom op het Ford Bronco forum πŸ™‚
  4. Controleer de massa kabel van het motorblok. Als deze slecht is geeft dit diverse vreemde storingen en meldingen.
  5. Okey dat is jammer, was een idee en mogelijke kans. https://www.fixico.nl/schades/roestvorming Op de site geven ze het zelfs aan?
  6. Zeker mijn best weer gedaan, net als bij de lier bekabeling bij een paar Jeep kennissen altijd het mooiste en maximale maken. Ik had een systeem gebouwd maar dat beviel mij niet i.v.m. de zekeringen en afgaande kabels bij de tweede accu. Dus dan weet je hoe ik ben, de kniptang erin en weer opnieuw. Alles goed verder daar in Amersfoort. Leuk je even te treffen hier. Groet Rene
  7. Vandaag heel de dag bezig geweest met de Electra in de Jeep. Oude allemaal losgenomen en een nieuwe betere set up gebouwd. Start bij de accu voor met een Victron smart relais. Geen spanningsverlies De Cyrix-ct batterij coupler is een zeer krachtige microprocessorgestuurde krachtige relais, dat batterijen automatisch parallel schakelt. Het relais sluit pas als de motor loopt en de laadspanning boven de 13.5 volt is. Voor bij de accu een zekering van 60 Amp even als achter bij de tweede accu. Om zeker te zijn dat ik de 2e accu niet leeg trek een Victron Energy BP-65 12/24V 65
  8. Ik had laatste wat schade ik ik wilde laten maken aan mijn dochter haar 206cc en heb op onderstaande site foto's geplaatst met gegevens Ik kreeg diverse offertes met grote verschillen en heb toen een partij gekozen. Daarna langs gegaan en een afspraak gemaakt. Was een gewone grote plaatwerker. Alles perfect gemaakt. Verschil in prijs was echt groot tussen de 4 aanbiedingen die ik kreeg. https://www.fixico.nl/
  9. Om cuppen te voorkomen is ook de juiste banden spanning van belang. Ik weet niet of die 2 baar de juiste spanning is bij uw banden. De banden zullen bij een te lage spanning door hangen op de schouders van de banden. Je kan de banden ook laten trimmen, dan halen ze een stukje eraf en zijn ze weer goed. Kost rond de 30 euro denk ik en als je er op google dan vindt je mogelijk een bedrijf in de buurt.
  10. Ja breng je van de week de Jeep weg voor een APK wordt hij niet goedgekeurd. Eind augustus nog de banden van voor naar achter gewisseld en 1000 kilometer verder is het wiel lager links defect. En dat terwijl ik in Augustus nog de controle had gedaan. Helaas was ook de handrem niet lekker meer. Dus heel de handel vervangen achter. Dat was mijn zaterdag lekker aan de hobby geweest. Maandag weer terug naar de APK keuring.
  11. De bestuurder stoel zat niet meer zoals hij uit de fabriek kwam, dus opvullen in model maken en de grijze stofbekleding vervangen voor een Italiaans leer. Zit weer toppie πŸ™‚
Γ—
Γ—
  • Create New...