Spring naar bijdragen

SyBorg

Forum member
  • Aantal bijdragen

    62
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    2

SyBorg last won the day on January 20 2023

SyBorg had the most liked content!

Over SyBorg

  • Verjaardag 11/03/1952

Profile Information

  • Gender
    Male

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    2003

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

SyBorg's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

3

Waardering in de gemeenschap

  1. Dank man. Blend door zelf is het probleem niet, die beweegt wel, overigens met een knarsend geluid. En dat klopt wel met de 2 codes die ik krijg: b11cd-00 en b11cc-00. De garage heeft onder garantie al eens een nieuwe actuator geplaatst. Ben bang dat ze t niet goed hebben gedaan en waarschijnlijk ook met een imitatie. Ga t nu zelf doen met een originele Mopar.
  2. Sorry, las 2023 ipv 2022… nou ja, was goed bedoeld moet je maar rekenen. 😀
  3. Ben je er al uit? Ik heb ook iets wat daar op lijkt. Voor zover ik alles goed begrijp is het meest waarschijnlijke het motortje dat de kachelklep bedient (actuator blend door). Daar heb je er drie van en 1 mengt de hoeveelheid warme lucht via de middelste temp/AC knop. Dat motortje zit aan de bestuurderskant. Hier een uitstekende beschrijving (de beste die ik ben tegengekomen). Wat er overigens niet in staat is dat je e.e.a. moet kalibreren na installatie. Mechanisme temperatuurregeling Wrangler JK
  4. FF beter gekeken. Plastic clipjes. Stom 😇…
  5. Weet iemand hoe je deze boutjes verwijdert? Speciaal bitje? Bevestiging afdekplaat voorbumper. Het zijn er 2 en ze zijn van metaal. Merkwaardige dingen. Soort anti diefstal. Maar wie wil nou zo’n plastic plaat jatten? Alvast bedankt…
  6. SyBorg

    Jscan

    Volgens mij kan de Jscan alles wat met de AEV en de flashcal ook kan, alleen veel eenvoudiger. Bluetooth module is gewoon insteken en verbinding maken met (in mijn geval) Ipad. Iphone kun je ook toevoegen en maakt dan niet uit met welke je werkt. Alles mooi inzichtelijk in menuutjes. Ding gaf meteen al aan dat er wat fout zit met de verwarming (zie bijgaand). Dat kan kloppen want ik hoor wat vreemde geluiden. Zit een nieuwe actuator (blend door) in en die is w.s.s. niet goed geinstaleerd. Uitzoeken als t wat warmer is. Bandenmaat ingesteld, fluitje van een cent. Je kunt werkelijk alles zien. Ik ben dik tevreden voor dat geld. Begrijp wel dat er voor de JL iets xtra's bij moet. Je kunt de demo laden als je wilt. Kun je dan zelf een oordeel vormen.
  7. Hee toppie man Thnx. Maare hebben jij het dan over een wrangler met canbus? Voor zover ik begrijp zou daar nou net een probleem zijn met de xtra lampen van de aanhanger... Vandaar ook de kabelboom met kastje ertussen. Grtz Kor
  8. Heb een parts list van JK 2008. Volgens mij ook op onderdelen nog wel bruikbaar voor latere jaren. https://syborg.stackstorage.com/s/JK2008Partslist Grtz Kor
  9. We gaan t helemaal opnieuw doen. En voor de goede orde. Welk merk kabelset heb jij goede ervaringen mee mocht t helemaal niet willen lukken? tot zover dank. grtz Kor
  10. Nee niet meer de TJ Siert, die heb ik verkocht. Daar is een JK uit 2015 voor in de plaats gekomen. Alles goed. aangesloten maar t wil niet lukken. Wil wel een ander merk kabelset kopen, maar die dingen zijn niet echt goedkoop. Heb jij ervaring met een kabelset voor de JK? grtz Kor
  11. Hallo mensen, Heb onlangs een Brink trekhaak gemonteerd. Prima verder. De JK komt uit Middle East, maar heeft europese verlichting. Heb een 7-polige Jeep-specifieke kabelset (met stekkers) daarvoor van Trail-Tec aangeschaft maar dat is geen succes (zie attach). Aansluitingen een paar keer gecontroleerd, maar zie geen rare dingen. Om helemaal zeker te zijn gebruik ik een diy testsetje dat de aanhangerverlichting simuleert. Leverancier (Rameder) heeft een nieuw kastje opgestuurd maar probleem blijft hetzelfde. (Zag met JScan een mogelijkheid om kabelset in de ECU te activeren, maar dat lost ook niks op. Ik zie een paar mogelijke oorzaken: De kabelset is niet de juiste, Er moet een instelling worden gewijzigd (bij de dealer geweest maar volgens hen hoeft dat niet), Jeep heeft een elektrisch probleem. Zijn hier mensen die ook een trekhaak hebben gemonteerd? Zo ja, wil iemand mij dan vertellen welke set daarvoor is gebruikt? Hoor graag van jullie Grtz KorConnections checked Trailtech.pdf
  12. Hoi Roel, Bestand is een beetje te groot voor de mail. Bijgaand een link om te downloaden. Lukt t niet, hoor ik t wel... Veel plezier ermee. Grtz Kor (aka Syborg) https://syborg.stackstorage.com/s/Manual2015NL
  13. SyBorg

    Jscan

    Geen probleem. Zodra ik m doorheb ga ik eerst de bandenmaat instellen. Ik begrijp dat je dan ook de schakelmomenten van de automaat daarmee aanpast. Wat ook kan is pcm aanpassen als je last hebt van flikkerende led koplampen. Nou, ben benieuwd..
  14. SyBorg

    Jscan

    Vandaag de Jscan app aangeschaft https://jscan.net/, samen met de Vgate OBD2 lezer https://www.vgatemall.com/products-detail/i-14/. Ga ik eens op m'n gemak bekijken. Lijkt me handig speelgoed.
  15. Heb zo'n zelfde probleem ook met m'n TJ gehad. Alleen zat daar 195k op. Wat ik heb gedaan: Bougies onderling verwisseld. Nope Compressie opgemeten. Uitstekend Injectoren wilde ik laten reinigen. Bleken een aantal een gescheurde mantel te hebben. Vervangen. Nee, was t ook niet. Bleek uiteindelijk de brandstofpomp te zijn die de rail niet op druk hield (terugslagklep werkte niet meer). Vervangen en toen was t over... De TJ heeft natuurlijk wel een andere motor...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...