Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 28/05/2017 in all areas

  1. 1 point
    Thanks Roo wordt dus een module en kost valt reuze mee
  2. 1 point
    YJ 4WD werkt via een Vacuum system. Er zijn in het totaal 4 slangen. Er gaan twee van onder de motorkap naar de transfer case. Daar vandaan gaan er 2 naar je CAD systeem (Central Axle Disconnect). Boven op de transfer case zit een 4 pins die er voor zorgt dat 1. je 4WD verlichting aanblijft 2. dat je CAD systeem vacuum werkt. Dit plaatje hier boven heeft het CAD systeem. Even zien hoe ik dit het beste kan omschrijven. Zie je dat schotel vormig ding waar twee pieletjes uit steken? Daar moeten als het goed is twee slangen aan verbonden zitten. However het CAD systeem is berucht om stuk te gaan en mensen gaan over op een Posi lock systeem: Of een CAD removal en vervangen deze voor een solid axle. Ik hoop dat het een beetje hulpzaam was. Mocht je nog vragen hebben ik ben vrijdag in Nederland dan kan je bellen als nodig is
  3. 1 point
    Het was dan EINDELIJK zo ver. Ik kon gaan buiten spelen.
  4. 1 point
    Een chart die je hierbij kan helpen. Groetjes, Ruud
  5. 1 point
    Normaal is bij de liftkit alles bij, veren, schokdempers, bumpstops,... cardans kunnen standaard blijven. Bij mijn kit ontbrak een droppet pitman arm. Deze heeft Roo mij kunnen bezorgen. Hij is echt wel belangrijk voor het stuurgedrag. Alsook wat niet voorzien is maar wel aangewezen (thanks Roo) is een tussenstuk voor de stuurdemper om deze haaks te kunnen plaatsen. Anders verslijten ze verschrikkelijk snel. En de aangepaste remleidingbevestiging. En langere stabilisatie links. Ik denk dat ik daar zoal alles mee gezegd heb. Succes Grtz D-me
  6. 1 point
    Geen opkopers over de vloer gehad??
  7. 1 point
    Of even de afstand tussen de gaatjes meten en dan in de bouwmarkt een handgreepje voor een kastje kopen waarvan de afstand tussen de gaatjes het meest overeenkomt. Met een beetje buigen moet het dan wel passen. Ik neem tenminste aan dat jij een beugeltje zoals op de foto bedoeld. Als bij jou de afstand tussen de gaatjes 55mm (hart tot hart) wil ik hem wel meenemen naar Hoek van Holland volgend weekend. Anders toch even naar de bouwmarkt ;-)
  8. 1 point
    bedankt voor de reacties, soms kan iets snel gaan. Miischien wat impulsief, maar vrijdag einde dag een JK gekocht. 3.8, automaat, donker rood, zwart leder, 70k gelopen, uit 2008 Over twee weken kan ik hem halen, de cherokee hou ik nog even. Dus als iemand geintereseerd is Worden nog een paar dingen aangepakt + een nieuwe trekhaak zijn er JK rijders met een extra koeler op de automaat?
  9. 1 point
    En m'n deadline halen is gelukt, afgelopen weekend de ZJ kunnen testen en met een grote glimlach rondgereden. Uiteraard zijn er nog wat dingen naar boven gekomen die veranderd of verbeterd moeten worden, maar anders zou ik niets meer te doen hebben accubak moet steviger gebonk rechtsvoor oplossen, ergens wat speling vervangen fuseekogels compleet uitbouwen van ABS Goede velgen, sowieso een 5e erbij die ook past met een 32er. aanpassen wielkassen voor, loopt eea aan uitlijnen
  10. 1 point
    Op de achteras zit geen type plaatje, maar het is de standaardas, Dana 44 breedspoor 1978, ik dacht te dat de overbrenging net anders is dan Dana 44 1972. Tot 100 km per uur gaat het goed, maar bij 130 km per uur is het toerental inderdaad bij mij ook veel te hoog. Ik wil dat eigenlijk anders, omdat de auto verder bij deze snelheden goed aanvoeld. Ik heb nu het plan om de originele quadratec tussenbak te plaatsen, zou dat schelen? Ik dacht dat de dana 20 bij hoge gearing 1 : 1 is, hoe is dat bij de Quadratec?