Spring naar bijdragen

REAL STRANGLER

Forum member
  • Aantal bijdragen

    1,389
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    74

REAL STRANGLER last won the day on March 28

REAL STRANGLER had the most liked content!

6 Volgers

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1997

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

REAL STRANGLER's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

100

Waardering in de gemeenschap

  1. Ja, je hebt pech ben ik bang. Waarschijnlijk is de voeler zoals jij het noemt, nu krom. Je kunt het dif wel terugplaatsen zonder de sensor eerst te demonteren maar dan moet je met een ijzerdraadje oid wel de pin ingedrukt houden. Succes, Siert.
  2. Bram, weet je zeker dat je nu 3.07 hebt? Ik denk het nl niet. Even tanden tellen voor de zekerheid.... Verder, heb je de nodige ervaring en gereedschappen om zelf te re-gearen? Onderschat het niet, als je alleen maar speelt met de Jeep is het misschien niet zo kritisch en kun je een eind komen met een vloeitje, een sigaar en veel Bavaria, maar als je duizenden kilometers wilt rijden met een stille en betrouwbare Jeep moet het wel zorgvuldig gebeuren. Succes, Siert.
  3. Maar, eerst een goede reset. Dan liefst met een andere accu starten, met een uitlees apparaat in de obd poort. Dan goed kijken welke storing er als eerste inkomt! Vaak is de eerste de aanwijzing. Succes, Siert.
  4. REAL STRANGLER

    Fijne feestdagen!

    Wat maakt feestdagen prettig? Mooi 2024 allen. Siert
  5. Helaas, bekend probleem. Nieuwe klauwen is de enige oplossing. Reviseren heeft weinig zin omdat nieuwe klauwen niet duur zijn. Succes, Siert.
  6. Na het primen snel de brandstofslang dicht klemmen met de drukmeter aangesloten.
  7. Beloof niets, maar wat ik zeker zou proberen is om de boel te resetten. Accupolen los halen en even tegen elkaar houden. Na 5 minuten weer vast en proberen maar. Succes, Siert.
  8. Zeker, ken je deze ... https://www.kroon-oil.com/nl/ .
  9. De Wrangler 4.0 6 cilinder motor heeft veel weg van een scheepsdiesel, met alle voor- en nadelen vandien. Ijzeren kop en onderblok, ruime toleranties. Dus is 10W30 veel te dun. 10W40 of 10W50 en natuurlijk minerale olie en geen synthetische. Om de 5000 km wisselen en je motor rustig op temperatuur laten komen is het devies. Denk dat je met Kroon goed zit. Succes, Siert.
  10. Na het demonteren van de remklauw en remschijf, 32 mm. Let op, zit vast! Daarna de naaf lossen, .liefst met krachtdop 12 kant en maat 13. De steekas kan blijven zitten. Dat is mooi want dan komt er geen vuil in het diff als je hem weer monteert. Dan moet je wel een ashoes spreider lenen of huren. Succes, Siert.
  11. Hallo! Door opruiming magazijn heb ik de volgende spullen te koop. Alles nieuw of bijna nieuw. Voor een CJ met V8. Graag een bod naar waarde voor alles in 1 koop. Stuur maar een pb als je belangstelling hebt. Groeten van Siert.
  12. Van dat sneetje krijg je op deze plaats niets. Gewoon monteren! Beetje olie op as, vet in de keerring, monteren met een grote hamer en een stuk steigerpijp oid. Succes, Siert.
  13. Hmm, rond geworden.... je gebruikt toch wel de juiste usa maten sleutels hoop ik? Koop anders bij de gereedschaphandel eens 3/8, 1/2 en 9/16 dop- en steek-ring sleutel. Dat zijn de 3 meest gebruikte en afwijkende maten. ( ongeveer 9,5 12,5 en 14,5 mm ) Succes, Siert.
  14. Als je de c clip er uit hebt, trek je de steekas er zo uit. Op de steekas zit de askeerring die je wilt vernieuwen. Helaas zit die achter het wiellager en dat zit opgesloten met een persbus. Oplossing... je koopt een wiellager set, daar zit de keerring bij. Als je de steekas los hebt, maak je met een slijptol een groef in de persbus. Met een koudbeitel tik je de ring kapot. Dat doe je ook met het lager. Nieuwe lager en persbus een beetje verwarmen, dan tik je ze er zo op met een pijp. Succes, Siert.
  15. Waarom heb je een slide hammer nodig denk je? Voor een standaard achteras van een Grand zeker niet. Succes, Siert.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...