Jump to content

REAL STRANGLER

Forum member
  • Content Count

    1230
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    59

REAL STRANGLER last won the day on September 4 2020

REAL STRANGLER had the most liked content!

Community Reputation

82 Excellent

5 Followers

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1997

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hoi, ik zou wel eens willen weten of die lift Kit wel een Jeep heeft...... maar goed, hij heeft een gelijkgestemde gevonden......    bla bla....

    Groeten, Siert. 

    1. Green bear

      Green bear

      Wat zeg jij nou............er zit hier heel veel Google kennis op het Forum hoor en die kennis is ook kennis.

  2. Mannen, dromen is prima! Maar dromen zijn vaak bedrog.... De AX15 past niet op de Magnum 5.9. Siert.
  3. Maar heeft deze Jeep dan ook de Rubicon transfer case, 241 or, met de 4 op 1? Verder kan ik niet zien op de foto's of het wel Dana 44 assen zijn.
  4. Stop, stop. Schuiven doet hij alleen bij een aanrijding, of in de bankschroef.
  5. Ziet er netjes uit! Niet vergeten de coating weg te halen van de conus van de wielbouten en het raakvlak van de velg..... Succes Siert.
  6. Na de kruiskoppeling , bij het stuurhuis , zit een borgbout, 1/2". Gaat je lukken, Siert.
  7. Probeer eerst de brandstofdruk te testen, als die goed is en de opbrengst ook, koop dan een goede krukas sensor als die nog nooit gewisseld is. De injecteren gaan eigenlijk nooit kapot en zeker niet alle 6 tegelijk. Als je rustig accelereert, haal je dan wel de 100 km per uur plus? Succes, Siert.
  8. Raad je aan de brandstof pomp te controleren, zowel de opbrengst als de druk. Succes, Siert.
  9. Hoi, Een schokbreker is geen hulpveer. Als je veren wat slap zijn geworden , mag ook wel na 42 jaar, adviseer ik nette nieuwe bladveren te installeren. Zal je zien dat je Jeep veel fijner rijdt. Succes Siert.
  10. Foto 5 is een voorschakelweerstand van de ontsteking, vernieuwen! https://www.jeepparts.nl/winkel/product/weerstand-xj-low-port/ Je kunt achter het zekeringblok komen door in de motorruimte een paar schroeven te lossen. Succes Siert.
  11. Dat vragen wij ons ook wel eens af..... Kijk eens op Cherokeeparts.nl
  12. Vergis je je niet? Ik denk dat 59mm de maat van de waterpomp aansluiting is. Je fan zit op de visco koppeling..... die maat is vast groter. Succes, Siert. PS houd je rekening met de fan shroud?
  13. https://www.full-traction.com/detail.php?b=1&m=3&t=1&p=655&n=NULL Groeten, Siert.
  14. Lekker is dat! Je Jeep had wel uit kunnen branden. In zo een geval is het belangrijk eerst de lekstroom te lokaliseren en dat te repareren. Een wat omslachtige maar wel zekere en eenvoudige manier is door een 12 Volt gloeilamp tussen een accupool en de klem te houden, in het geval van een lekstroom gaat die lamp branden. Dan 1 voor 1 de zekeringen verwijderen, gaat de lamp uit , dan weet je in welk circuit de storing zit. Succes, Siert.
  15. Jurjen, de airco gaat werken als de magneetkoppeling van de compressor stroom krijgt. Waarom maak je daar geen onderbreking in met een schakelaar op je dashboard? Succes, Siert.
×
×
  • Create New...