Jump to content

REAL STRANGLER

Forum member
  • Content Count

    1258
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    61

REAL STRANGLER last won the day on April 1

REAL STRANGLER had the most liked content!

Community Reputation

85 Excellent

5 Followers

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1997

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Beste Zreau, Vergeet niet een taart naar Rotterdam te sturen!
  2. Wat is er dan zo versleten aan het gasklephuis? Hier ben ik dat nog nooit tegen gekomen. Succes,Siert.
  3. Dus neem ik aan dat alle lampen en de bedrading goed zijn. Heb je een trekhaak? Wat gebeurt er als je iets aansluit? Anders toch maar even je knipperrelais wisselen. Succes, Siert.
  4. Wat gebeurd er als je de alarmknipperlichten aan doet? Succes, Siert.
  5. Er van uit gaande dat de nieuwe stationair motor goed is, zou ik dan nu de slangen naar het inlaat spruitstuk gaan dicht knijpen of , mooier nog, afdoppen. Je weet zeker dat de gasklep helemaal sluit? De redenatie is natuurlijk simpel, te veel toeren is te veel lucht. Succes, Siert.
  6. Heb je wel de boring van het stationairregel huis netjes schoongemaakt? Daar zit vaak koolaanslag. Succes, Siert.
  7. Bovendien is het niet de bedoeling dat je binnenbanden monteert in tube-less banden! In tegenstelling tot een Internal Beadlock, die je op een druk van 3 a 3,5 atm houdt, laat je een binnenband natuurlijk af in het terrein. Dan gebeurd er dus precies hetzelfde met de band. Succes, Siert.
  8. Helaas, BF Goodrich banden hebben dit. Het zijn zeer goede banden met een lange levensduur maar..... zwakke flanken. Enige remedie die echt helpt is de voorbanden niet onder de 1,5 bar, Achterbanden zijn hier minder gevoelig voor. Als je echt lager wilt, en dat wil je als je serieus terrein rijdt, zijn zg Internal Beadlocks een ideale oplossing. Misschien niet zo fancy als Beadlock velgen maar veel praktischer. Succes, Siert.
  9. Hans, dit forum is iets anders als de rijdende rechter... Als je een geschil met een verkoper hebt moet je bij hem zijn. Wat je beschrijft,kan aan de carburateur of de ontsteking liggen en zegt niets over de revisie van het motorblok. Als je gelukkig wilt worden met je Nekaf, ga dan langs een specialist voor een Tune-up en een controle van je Jeep. Succes, Siert.
  10. Wat ik nu toch heb, ik snap er niets van. Gisterenavond laat was ik na het werk nog even tanken met de Jeep. Omdat ik moe was, lette ik even niet goed op en gebruikte mijn Jeep Club pas in plaats van mijn bankpas. Het apparaat vroeg gewoon zoals altijd mijn pincode en daarmee kon ik gewoon tanken! Staat mijn bankrekening dan gekoppeld aan mijn Jeep Club lidmaatschap? Nu heb ik net op de bankrekening gekeken en het is niet afgeschreven! Weet iemand hoe dat kan? Komt die afschrijving nog? Of betaalt de Jeep Club nu de rekening? Dat wil ik niet. Of moet Shell nu betalen? Dat vind ik iet
  11. Maar de vraag of Quadratrac onderdelen levert voor een rechts- gestuurde Grand.......
  12. Weet je of de krukas sensor ooit vernieuwd is? Anders kan het zeker geen kwaad om die te wisselen. Helaas geeft die geen storingcode als hij hapert. Succes, Siert.
  13. Helaas, motoren bepalen zelf wanneer ze vonken, hoeveel brandstof ze wanneer willen enz. dat berekenen ze permanent aan de hand van metingen van een stel sensoren. De Labda sensoren zijn hier heel belangrijk in en Jeeps zijn erg gevoelig voor welk merk je gebruikt. Dus maakt het uit. Helaas, het is niet anders. Siert.
  14. Goed bezig! Ook aan jou de vraag... welk merk Labda sensors heb je gemonteerd? Als ik je goed begrijp, loopt de Jeep netjes in de open loop als hij koud is maar zodra hij opwarmt en in de closed loop beland gaat het niet goed. Dan verdenk ik toch de Labda sensors, natuurlijk alleen de 2 eerste oftewel upstream, de bedrading daarvan is niet te heet geweest? Gasklephuis is netjes schoon? Geen LPG? Succes, Siert.
  15. In principe.... 2 maal wit is heater, grijs is signaal massa en zwart is signaal. Controleer vooral de massa aansluitingen en de draden op brandplekken. Succes, Siert.
×
×
  • Create New...