Jump to content

REAL STRANGLER

Forum member
  • Content Count

    1144
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    57

REAL STRANGLER last won the day on March 27

REAL STRANGLER had the most liked content!

Community Reputation

80 Excellent

6 Followers

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1997

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja, gebeurt vaker. Met de vlakke hand een harde klap geven op het portier, onderaan, recht onder de deurklink , helpt vast wel. Misschien wil je ook weten waarom? Er loopt een stang van het sleutelslot, onder de ruit die open kan , door omhoog naar het eigenlijke deurslot. Die blijft wel eens hangen in de geleiding. Als je de bekleding verwijdert , kan je hem lekker smeren. Succes, Siert.
  2. Hoi Ed, Op zolder ligt hier een setje schermverbreders wat ik gemaakt heb voor een klant van mij. Die rijdt met een Gen Right kit die inderdaad taps toe loopt. De dekking is midden boven het wiel volgens de 30mm norm, maar de afscherming van het wiel is mede door de smalle voorbumper onvoldoende volgens de steekproef controleur. Zoals gebruikelijk komen ze dan weer met het oude vrouwtje...... Als de bumper breder was geweest, was het geen punt geweest. Dus jouw keuze..... Voor de klant heb ik een beugel gemaakt die de bumper verbreed en dan naar het scherm loopt, midden boven het wiel. Iedereen blij. Succes, Siert.
  3. Klinkt als brandstof druk, laat eens een drukmeter op de brandstofrail plaatsen en kijk dan wat er gebeurd bij aanzetten contact. Succes, Siert.
  4. Zoek je een originele van Jeep? Let er dan op dat die uit de Amerikaanse Jeeps geen radio 1, 2, 3 en zo ontvangen. Iets met frequenties..... Succes, Siert.
  5. Mijn keuze , Ja, een goede 75W140 met LS. Je hebt toch maar iets meer dan 2 liter nodig dus waarom bezuinigen. Bv... https://www.kroon-oil.com/nl/catalogus/product/648/gearlube-racing-75w-140/788/ Succes, Siert.
  6. Het lijkt dat je koolborstels wat kort zijn geworden of blijven plakken. Ga even met de Jeep langs een dynamo revisie bedrijf, die lossen dat zo op voor je. Oh ja, laat je geen zg Chinees van 100 euro aanpraten... Succes, Siert.
  7. Beste Hahaha, Je wilt niet weten waarom die waarschuwing klinkt? Er is geen zekering voor die zoemer. Je kunt wel de zoemer verwijderen, ga op het geluid af zou ik zeggen.
  8. Maar heb je een buigmachine voor dunwandige RVS pijp? Dan wordt het interessant, EPS is echt ver weg voor ons westerlingen. Verder ken ik hier geen bedrijf meer dat RVS uitlaten op maat maakt.
  9. Ziet er goed uit! Vergeet niet na de eerste keer stevig gebruiken de bouten nog even op koppel te zetten.... het wil wel eens wat bewegen. Succes, Siert.
  10. Klus is niet echt moeilijk maar ik zou wel een hefbrug regelen. De tussenbak kan dan onder de auto blijven, dan heb je alleen een tooltje nodig om een borgveer te openen. Succes, Siert.
  11. Voor dat je aan de klauwen begint, heb je de drukstift niet te diep staan? Oftewel komt de hoofdremcilinder wel helemaal vrij? Succes, Siert.
  12. Mies, draai de stationair sproeier er eens helemaal uit. Dan met perslucht het kanaal even doorblazen, dan er weer in op 2,5 slag. Succes, Siert.
  13. Nee hoor, de carb haalt nu dus wat valse lucht binnen via de vac aansluiting. Dat is niet de bedoeling. Vac gewoon aansluiten op de ontsteking en de stationair sproeier in de voet van de carb wat open draaien. Succes, Siert.
  14. Je zult wel moeten. Zitten ook in de lagerset. De ring krijg je er niet makkelijk heel af, is een perspassing. Succes, Siert.
×
×
  • Create New...