Jump to content

rado

Forum member
  • Posts

    400
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

rado last won the day on January 25

rado had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Noordwijk

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Grand Cherokee
  • Bouwjaar
    1998

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

rado's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

4

Reputation

  1. linker schokbreker is matig dus heb ff nieuwe besteld, dienste wat na.... maar dat kan toch niet de oorzaak zijn? ga dit weekend ff de test doen zoals Siert zegt... exciting
  2. kunnen jullie mij aangeven wat precies te meten? ga ik donderdag ff mee aan de slag. draagarmen niet zo lang geleden vervangen maar toch maar ff checken op spelijg. auto in de P en iemand de auto voor en achteruit laten duwen en naar de bevestigingsplaatsen van de draagarmen kijken. toch?
  3. Die bovenste draagarm bushings heb ik vorig weekend vervangen. en het ontstaat ook zonder remmen… ik ben wel uitgedokterd nu.
  4. Oke DW far from gone. Heb de gesuggereerde aanpassingen gedaan. Ik moet toch iets erg over het hoofd zien. Vandaah bij nemen flauwe bocht naar links. Licht remmen endaar ging ie weer. Bizar echt. Tijd voor meten?
  5. zeker nog geen DW ervaren, maar dat zegt niet zoveel..... ik ben inderdaad geneigd te gaan meten. alleen waar moet ik beginnen te meten?
  6. O ja dit zijn de foto van de bouten vd onderste draagarmen links: rechts: Je zou haast zeggen dat als ze zo verschillend afgesteld moeten worden om tot gelijk caster te komen er dus een links rechts verschil is qua draagarmlengte. Of zie ik dat fout? Rubbers zijn allemaal nieuw.
  7. Nee ik had spacers maar die heb ik eraf gehaald.
  8. dank voor de snelle reactie Siert! Ik heb alle banden laten balanceren en gecontroleerd op hoogteslag. Alle banden ook gekruisd gewisseld. Zijn nu perfect. Spanning op 2.5 bar. ik had gelezen dat bij enige lift deze alignment settings gewenst zijn heb ik btw net laten doen dus dw was er al voor de alignment zoals nu genoemd de stelbouten waar ik het over heb zijn de asymmetrische bouten aan de aszijde van de onderste draagarmen
  9. Oke ik heb nu ongeveer alles gedaan om die vreselijk irritante deathwhobble aan te pakken maar ik kom er niet uit. Rond de 60-80 km/uur een oneffenheid raken en de auto begint te schudden. Moet dan vrijwel stoppen om em tot rust te krijgen en dan kan ik weer verder. Begint nu toch wel wat te link te worden. setup: 2 inch lift (poormans liftkit) rest is stock vervangen: trackbar voor dikke verstelbare (JKS achter, Rough Country voor met drop bracket) draagarmen voor vervangen inclusief bushings aszijde nieuwe wiellagers nieuwe fuseekogels nieuwe stuurdemper nieuwe spoorstangen nieuw stuurhuis nieuwe stabilisatorstang + rubbers nieuwe shocks (RS55239) banden 1 1/2 jr oud (Toyo Open Country A/T plus 225/70R16 103 H) nagekeken: uitlijning (toespoor 0 graden, naloop 7gr30) speling torquespecs Het enige wat mij opvalt is dat de stelbout voor de naloop sterk verschillend afgesteld moesten worden om tot dezelfde naloop te komen... Of dit dat niet ongewoon? Wie heeft er nog een idee wat ik gemist kan hebben?
  10. Thnx! Dus kleppendeksel eraf en naar speling voelen? Wat zou je vervangen bij speling?
  11. Ik merk dat sinds enige tijd er een tik in de motor zit die gelijk loopt met het toerental. Er staat 330.000 km op de teller en best een tijdje ook lpg dus ik dacht dat zullen De kleppen wel zijn. Maar wat mij een beetje verbaast is dat de tik soms ook weg lijkt te gaan zonder duidelijke oorzaak. Iemand suggesties waar ik naar kan kijken? Of gewoon laten….
  12. rado

    242 tussenbak

    Iemand? 😬
×
×
  • Create New...