Spring naar bijdragen

rado

Forum member
  • Aantal bijdragen

    244
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    1

rado last won the day on October 22 2017

rado had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

1 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Noordwijk

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Grand Cherokee
  • Bouwjaar
    1998

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Inschakelen
  1. rado

    "HOW TO" Storing 'Coolant Sensor Bad' oplossen

    Alleen verwarmen of ook nieuwe tin
  2. rado

    "HOW TO" Storing 'Coolant Sensor Bad' oplossen

    Ik zie bij deze how to twee soldeerpunten uitgelegd staan die stuk gaan. Tpv waar de connector vastzit en waar de stugge draden de printplaten met elkaar verbinden. Klopt dat? En hebben jullie alle soldeerpunten opnieuw gedaan of alleen van de coolant level sensor?
  3. update: koelsysteem uitgebreid ontlucht. Echter bij starten motor en optrekken na even stilgestaan te hebben, zoals bij het stoplicht, hoor ik water klotsen in de heater core. ook nog steeds luchtbellen in het koelvloeistof reservoir. niveau van de koelvloeistof is niet lager geworden maar juist hoger.... ik denk zelf dat er lucht in het systeem geblazen wordt tijdens rijden en dat omdat bij afkoelen van de motor lucht in het systeem gezogen wordt ipv koelwater uit het reservoir (lucht minder weerstand dan vloeistof) het niveau in het reservoir stijgt. eens? Dus toch lekke koppakking? of kan dit ook ontstaan door een klein gaatje in de heater core?
  4. Tsja wat is extreem hard. Wel vrij hard ja maar dat hoort toch? Thnx voor je antwoord!
  5. Al een tijdje zie ik in het koelvloeistofreservoir wat luchtbellen verschijnen. Ook een lekke radiator dus net vervangen. Ben nog de laatste luchtbellen uit het systeem aan het krijgen dus op dit moment kunnen de luchtbellen in het reservoir nog door de recente plaatsing vd radiator zijn (denk ik). Echter voor vervangen van de radiator zag ik deze bellen ook wel eens. Geen sludge aan de oliestok of radiatordop. Geen koelvloeistofverlies, geen olieverbruik. Geen walmende uitlaat. Motor loopt niet warm. Alleen die luchtbellen in het reservoir. Mijn vraag is kan het dan toch een lekke koppakking zijn?
  6. rado

    Kloenk bij nemen bocht

    hebben jullie weeleens gehoord dat de fuseekogel bij de pitmanarm dit geluid ook kan geven omdat ie hard zou draaien? Bij verhoogde ZJ werd dat genoemd. bracket al gechecked. rubbers draagarmen niet
  7. rado

    Kloenk bij nemen bocht

    hmmm toch niet opgelost. trackbar vervangen, end links ook. maar de "clunk" blijft. gebeurt alleen bij nemen van een bocht naar rechts. niet continue maar 1 keer per bocht. heb al wat gelezen over CV joints maar dat lijkt me stug aangezien het maar bij 1 "clunk" per bocht blijft. iemand nog suggesties? gat bevestiging end link uitgelubberd?
  8. whoops, thnx, ga het vanmiddag doen!
  9. Heb net een koplamp op de kop getikt. 50 euro. Origineel Mopar. Enige jammere is dat het glas hier al eens gelijmd was en de reflector dof. Maar wel een intact glas! Waarmee kan ik dit het best verlijmen met de unit? Suggesties?
  10. huh dit is origineel MOPAR. is dat plastic? wet je toevallig waar ik de Europese vandaal moet halen?
  11. En deze https://www.moparpartsoverstock.com/p/Jeep_1998_Grand-Cherokee59L-V8-MPI--4-Spd-Automatic-46RE/HEADLAMP-Right/6815985/55055118AB.html
  12. https://www.moparpartsoverstock.com/p/Jeep_1998_Grand-Cherokee/HEADLAMP-Left-HEADLAMP-ASSEMBLY-wo-HLamp-Leveling-Device--1996--Left/6901811/55055119AB.html dit is em toch?
  13. Yep precies dat! Had al bijna mn vrouw weet de schuld gegeven.... maar als iemand een sloop zj weet of een rechter koplamp weet. Graag!!
  14. rado

    grand Cherokee spullen

    heb je toevallig nog een rechter koplamp liggen?
×