Spring naar bijdragen

rado

Forum member
  • Aantal bijdragen

    260
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    1

rado last won the day on October 22 2017

rado had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

1 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Noordwijk

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Grand Cherokee
  • Bouwjaar
    1998

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Inschakelen
  1. Iemand nog suggesties ivm starten?
  2. Nu ook TPS en MAP sensor vervangen (mopar). Nog CPS liggen (ook Mopar). Daar wacht ik ff mee. Start en loopt beter maar nog steeds wisselend lang sleutel om voor starten. Soms ook direct. Primen helpt niet en om eerlijk te zijn is dit symptoom wel aanwezig sinds LPG inbouw. Heb nog een nieuwe Bosch pomp liggen maar heb zelf niet het gevoel dat het daar aan ligt. 41 psi contact 46 psi idle 44 uit Na 20 min
  3. heb originele kabels geplaatst, tevens nieuwe ICV en gaskleppenhuis schoongemaakt (+ nieuwe pakking). loopt nu een stuk beter. nieuwe originele verdelerkap staat nog op de to do lijst. lpg boer niet meer langsgeweest, werd ik niet wijzer van.
  4. Is met deze actie ook de ecu van de lpg weer gereset? Moet ik die dan ook weer laten instellen?
  5. thnx voor alle suggesties. hou jullie op de hoogte!
  6. Net originele kabels geplaatst, bougies eruitgehaald die de LPG boer had geplaatst. Stonden allemaal verkeerd afgesteld. BIZAR echt, dat noemt zich specialist. loopt nu een stuk beter. tevens stappenmotor schoongemaakt, dit scheelt al de wereld in zoekerigheid tijdens onbelast/stationair. echter het starten gaat nog erg wisselend, geen pijl op te trekken nu. koud startte die vanochtend slecht, daarna de hele tijd prima (warm). echter starten na 5 minuten stilgestaan te hebben weer ruk. overgang naar LPG bij last nog steeds een forse schok (reed wel een aardige heuvel op dus wel aardig belast). iemand nog suggesties? ander merk bougies? heb nu CHAMPION 436 {#RC12LC4} Copper Plus
  7. heb je vacuümleidingen langsgelopen?
  8. Karel Oto echt niet naartoe gaan, zijn zware afzetters, kom uit de buurt en heb nu genoeg slechte verhalen gehoord....
  9. hij gaat op lpg rond de 45 graden ik wilde ook een prins omdat ik die eerder had in mn vorige 5.9. die gast zei dat prins niet meer dedicated systemen voor dit type verkocht. daarom brc aangeraden want die zou dat wel hebben
  10. Op benzine geen problemen. Why?
  11. thnx! het is btw geen onaardige gast hoor en hij doet echt zijn best wel!
  12. Net mn auto weer opgehaald bij de lpg garage. Zegt dat het gaskleppenhuis sterk vervuild was. Slecht starten lijkt wel over, hik heeft een relais geplaatst. Hij keek al niet erg vrolijk toen ik voor de balie stond omdat hij net zo goed als ik wist dat dat niet de oorzaak kon zijn. Op de terugweg weer hetzelfde euvel. Inhouden, sterk teruglopen van toerental bij uitrollen slaat soms over (plof uit de uitlaat). Ruk ruk ruk. Wat nu. Weeeeer terug?
  13. Sinds een maand of twee heb ik lpg van BRC. Geplaatst door een gerenomeerd bedrijf in Haarlem. Echter sinds plaatsing een aantal irritante issues. 1. Na lopen op LPG erg slecht starten, dus relatief kort. Niet na een nacht staan 2. Bij koude motor wanneer tijdens het rijden lpg aan gaat een schok door de auto. Dus niet een licht hikje maar voelbaar in de auto 3. Bij wegrijden juist op lpg en koude motor houdt ie eerst erg in waarna plots opkomen van toeren. Slaat niet af Deze zaken waren voor plaatsing van lpg niet aanwezig. iemand een idee?
  14. Thnx guys, nu rest nog het kortstondige geratel onder de dash bij op contact zetten sleutel. Iemand een idee? Stelmotoren?
  15. Omdat ik een of andere ratel ergens onder het dashboard hoorde bij het op contact zetten vd sleutel kwam ik op de gedachte dat het wel eens de vacuum zou kunnen zijn vd climate control. Ik weet niet of dat idee unerhaupt logisch is want dat geluid ontstaat alleen al bij het op contact zetten zonder dat de motor draait... Echter bij losschoreven van de heater control panel blijkt dat daar helemaal geen vacuum lijnen lopen (in de haynes manual wel?). En dat de t-koppeling vd vacuumlijnen in de motorruimte is afgedopt op de plek waar normaal het vacuumlijntje loopt naar de verwarming. I am confused. Kan iemand mij van de verwarring afhelpen? 🤪
×