Jump to content

rado

Forum member
  • Content count

    291
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

rado last won the day on October 22 2017

rado had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Noordwijk

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Grand Cherokee
  • Bouwjaar
    1998

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Enable
  1. Ik zie zo snel geen nummer staan maar het is de wit oranje draad vd witte stekker
  2. 😁 top! Als ik thuis ben ga ik het opzoeken. Zullen wel weer die lpg prutsers geweest zijn
  3. En zit vast gesoldeerd aan de onderste vd witte stekker
  4. Heb je een schema? Hangt een vd draden los waar die binnen komt bij het rempedaal.
  5. Zitten tegen het schutboord naast de PCM en het expansievat. Alvast bedankt!
  6. Wie kan mij helpen aan een achteruitkijkspiegel li? liefst met werkende zelfdimmer....
  7. ok thnx, ga dit weekend de restdruk meten. heb de splinternieuwe pomp er nog maar 1 week in zitten.... heb de tank schoongemaakt voor installatie vandaar dat ik zelf eerder aan iets anders denk. verstuivers klinken ok als de motor draait maar dat zegt ws ook weinig...
  8. bestaat er een diagram waar de massacontacten zich allemaal bevinden?
  9. ok, nog eentje dan. Bij uitrollen gaat ie moeilijk "uit de versnelling". Remt op motor (alsof je het gas los hebt na uitschakelen van de overdrive) en weer niet. Dit is duidelijk te voelen en te zien aan het schommelende toerental. 2 jaar geleden revisie gehad. Sindsdien nog geen filter of oliewissel gehad. Kickdown kabeltje hangt precies voor oog van aansluiting. Euvel is nieuw. Altijd goed gedaan wel vrij vroeg in OD en wat lastig eruit bij meer gasgeven.
  10. is een nieuwe pomp en tank is schoon, tevens de primen (zonder startpoging) geen effect. is toch gek?
  11. ok ben ik weer. mn jeep is qua onderdelen nu ongeveer zo goed als nieuw. loopt ook zo goed als nieuw. maar 1 ding stoort mij behoorlijk. bij mijn vorige 5.9 was het sleutel om en direct starten. bij de huidige duurde het altijd al een fractie langer. maar wat zo gek is dat de ene keer het sleutel om en lopen is en de andere keer start ie laat en wat laf. als ik dat niet afwacht en de sleutel terug draai van het contact af en vervolgens de sleutel weer omdraai start ie direct. TPS, MAP, ICV, brandstofpomp (Bosch), verdeler, verdelerkap, bougies 10K vervangen maar dat is het dus niet.... heeft iemand een suggestie waar dit euvel aan kan liggen? versleten startmotor? spanningsregelaar? startrelais?
  12. ik heb de mijne uiteindelijk gelijmd met goed resultaat. zit er nog steeds op en geen condens....
×