Spring naar bijdragen

Vsk996

Forum member
  • Aantal bijdragen

    57
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    4

Vsk996 last won the day on October 11 2022

Vsk996 had the most liked content!

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    2013

Recente profielbezoeken

1,887 profielweergaven

Vsk996's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

6

Waardering in de gemeenschap

  1. Vsk996

    Af te halen

    Indien iemand interesse heeft in : - 1 x Achterbank van een Wrangler JK Sport (kort) - betreft stoffen uitvoering (dondergrijs/zwart). Nooit gebruikt auto is bij aankoop omgebouwd naar lichte vracht (incl. alle toebehoren voor vastzetten en gordels) - 1 x Achterbank van een Wrangler JL Sport (lang) - betreft stoffen uitvoering (dondergrijs/zwart). Nooit gebruikt auto is bij aankoop omgebouwd naar lichte vracht (incl. alle toebehoren voor vastzetten en gordels) Gr. Piet
  2. Vsk996

    Gespot!

    .Ik kwam deze 2 tegen dit weekend
  3. Toch denk ik dat je het daar moet zoeken. Heb het zaterdag (in het donker) geprobeerd bij mij - is wel een ander model Jeep maar ik vermoed dat al die modules op dezelfde manier werken. Interieurverlichting gaat aan door schakelaar helemaal 'naar boven' te draaien - je 'passeert' een klik en de interieurverlichting gaat aan met gesloten deuren (was zo bij mijn Jk, bij mijn JL en nu ook bij de JT - ik neem dus aan dat het bij alle modellen zo zal zijn) Vanuit deze stand 1 klikje terugdraaien en de 'heldere' display wordt behouden met koplampen aan en uit - zodra je verder dimt gaat de display met koplampen uit naar de andere stand
  4. Ik vergeet het steeds te proberen maar werkt het niet gewoon op de dimmer van de interieurverlichting (ook bij uitgeschakelde lichten) ?
  5. Hoe is het verder mee verlopen - hopelijk inmiddels opgelost ?
  6. Wil zeker niet negatief doen maar mocht het eindigen met een serieus probleem - 1 raad hou de dealer 'te vriend'. Ik heb een aantal jaar terug met een nieuwe GC problemen gehad na 8 maanden en 43k km (het was game-over) en het is de dealer die bij FCA in Italië de boel is gaan 'rechtzetten' - initiële reactie van FCA was 'not our problem' De dealer kan mij uiteraard alles vertellen wat ze willen maar ik heb wel de indruk dat zij het verschil hebben gemaakt in heel deze garantiekwestie
  7. Hahaha…. Ik denk dat ik van soort tekort kom… Euro’s 😭 Los daarvan hoe je dit op de weg houdt geen idee. De achterkant van de Gladiator staat nog losser dan deze van de Wrangler. Ik kom dus van soorten tekort euro’s en ballen
  8. Ik heb mij blijkbaar slecht uitgedrukt. Ik deze hoefde ik niet te wachten. Is vrijdag geleverd bij mij dus de Wrangler is weg en de Gladiator is er al…
  9. Change of plans... Na wat heen en weer gebel en gemail met de garage de voorbije weken de bestelling van de Gladiator Sport met levering ergens april 2022 geannuleerd. Bij de garage had men een demo voortuig staan welke beschikbaar kwam en heb deze genomen in plaats van te wachten op de nieuwe volgend jaar. Komt voor professioneel gebruik beter uit want ruimte in de JKU was eigenlijk te krap (en zelfs een sport is eigenlijk 'te mooi' om zaken mee te vervoeren) Maar goed de 'nieuwe al een klein beetje gebruikte' gladiator is dus gisteren geleverd met veel meer opties dan diegene welke ik eigenlijk in bestelling had. Het is nu een launch edition waarvan de basis eigenlijk een Overland uitvoering is (van wat ik zie op de zetels). Veel ervaring is er nog niet te melden - de motor is deze welke ik kende uit mijn 2018 GC (hopelijk met betere ervaringen en geen 'ontplofte' motor na 43.000km) : een 3.0l diesel met volgens mij ook dezelfde versnellingsbak (in ieder geval bak en motor reageren min of meer gelijk - ook het 'lawaai' van de motor is eigenlijk hetzelfde). Er zit niet veel pit in vind ik (maar er staan ook nog maar 700km op) - en ik denk ook dat er wat PK's opgeofferd zijn aan het koppel wat deze morgen in de regen in ieder geval leidde tot uitbreken van de achterkant bij het minste beetje gas (stond wel in 2 - zal straks eens in '4H auto' zetten) en de Wrangler had daar ook wel wat last van Ik heb ook de indruk dat de auto stugger geveerd is dan de Wrangler maar lijkt wel iets comfortabeler over verkeersdrempels (maar is maar een eerste indruk). In ieder geval zijn de stoelen veel harder dan de stoffen stoelen uit de Wrangler... We zullen wel zien... en je moet dit ook niet kopen voor het comfort natuurlijk
  10. Net de JLU vervangen na iets meer dan 2 jaar trouwe dienst en veel plezier. Beroepsmatig, ondanks het een lichte vracht is, niet zo praktisch... Gelukkig blijft de vervanger een Jeep. Net de bon getekend voor een Gladiator Sport... levertermijn wel 8 a 9 maanden ! Dus de JLU nog een tijdje bij ons
  11. Er is en aflevering van Coffee talk op Youtube hierover te zien (Ik ken zijn naam niet (Dennis...) maar is diegene die af en toe ook opduikt in afleveringen van Gas Monkey Garage Als ik de aflevering nog in het geheugen heb waren deze zelfs specifiek gebouwd om vliegtuigen te verplaatsen (en eigenlijk alleen daarvoor)
  12. Waarschijnlijk “parate” kennis hier maar klopt het dat er geen dieselversie meer beschikbaar is (zal zijn) bij de Wrangler ? De diesel is (zou) alleen nog in 3.0 versie beschikbaar zijn in Gladiator... is toch een beetje raar dat er een Wrangler diesel beschikbaar zou zijn in de States en niet meer bij ons - of gaat het alleen om de 2.2 welke verdwijnt ?
  13. Er staat een 4.0 automaat bij ons in het dorp te koop - heeft maar 128.000 gelopen en ziet er op foto net en helemaal 'stock' uit Staat op 2dehands.be in De Pinte - er staat geen vraagprijs bij
  14. Ik overweeg spoorverbreders te plaatsen - louter uit optisch oogpunt. Niets extreems gewoon om de auto een beetje 'breder' te laten lijken Zijn er zaken waar ik zeker moet op letten of redenen om het niet te doen (eventuele schade,...) ? Alvast Bedankt Piet
  15. Misschien kan dit helpen. Een paar dagen terug kreeg ik van Jeep België een mail met de een aantal telefoonn°s in geval van problemen nu de dealers dicht zijn - 0800 2532 0000 - 0800 55 666 (via GSM) Daarnaast stond vermeld in geval problemen toch de dealer te contacteren - mss. denken dat sommige toch een (beperkte) bezetting hebben
×
×
  • Nieuwe aanmaken...