Jump to content

JeePee

Administrators
  • Content Count

    2346
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

JeePee last won the day on October 27 2017

JeePee had the most liked content!

Community Reputation

61 Excellent

About JeePee

  • Rank
    Administrator

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.traildancer.nl
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1991

Recent Profile Visitors

3333 profile views
  1. https://bogijn.nl/onderdelen/882/jeep/4240/wrangler-i-yj-sj/4531/4-0/koeling/koelsysteem/artikel/205/nrf/50315
  2. Bij een torqueflite zit de ontluchting achter de koppelomvormer, bij TH400 op de bellhousing.
  3. De druk ontstaat omdat de temperatuur hoger wordt na een stukje rijden. Dat de dop van je vulpijp omhoog komt, komt waarschijnlijk door een ontbrekende of verstopte ontluchting op de bak.
  4. Je moet ook afstellen met het vacuum aangesloten en niet eerst afstellen en daarna nog eens vacuum aansluiten. Die 24 graden haal ik van 15° vacuum + 9 ° inital vervroeging. Maximale vervroeging mag 36° zijn. Op het moment dat je gas geeft zal in jouw situatie (manifold vacuum)de vacuumvervroeging afnemen en de mechanische vervroeging toenemen. De mechanische vervroeging is afhankelijk van de veertjes in je hei.
  5. Ik heb zelf met witte verf wat extra streepjes gezet. Omtrek van de poelie delen door 360, dan weet je de afstand die je tussen de streepjes moet aanhouden.
  6. De vacuumaansluiting die je nu gebruikt is manifold vacuum. Stel de ontsteking eens af met 24° BTD bij stationair toerental met het vacuum aangesloten.
  7. Als de motor stationair draait zou de vacuum aansluiting weinig invloed moeten hebben op de vervroeging als je ported vacuum gebruikt. Bij manifold vacuum heeft het wel invloed, maar dan moet je ook afstellen met vacuum erop. Waar haal jij je vacuum vandaan? Voor of na de gasklep??
  8. Heb je geen aansluiting hiervoor op de vulopening?
  9. Veel gebruikers van ons forum halen hun informatie van amerikaanse websites dus als je de juiste vertaling niet weet, schrijf het gewoon in je eigen taal....no problem
  10. Treedt dit op bij alle snelheden? Schokdempers vervangen heeft weinig zin als de trilling uit de aandrijflijn komt.
  11. Als de ketting versleten is gebeurt er echt wel wat in de tussenbak als je de automaat van r naar d of andersom schakeld. De ketting zal in tegengestelde richting weer op spanning komen en dat kan wel degelijk als een schok voelen.
  12. http://www.colorado4wheel.com/manuals/ Op deze site vind je de fsm.
  13. Heb ik wel...moet je wel ff zelf scannen of kopiėren. Heb ook een fsm voor je als pdf.
  14. 5mm is niet veel.... maar wel te veel. Dat wordt een puntje bij de apk.
  15. Mijn eerste verdenking is, zoals Ab ook al aangaf, een massaprobleem.
×
×
  • Create New...