Jump to content

JeePee

Administrators
  • Content Count

    2379
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

JeePee last won the day on September 24

JeePee had the most liked content!

Community Reputation

63 Excellent

About JeePee

  • Rank
    Administrator

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.traildancer.nl
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1991

Recent Profile Visitors

3661 profile views
  1. Ik ben ook ooit lang aan het zoeken geweest toen ineens de decimalen waren veranderd zonder zelf bewust iets te hebben aangepast. Toen wel weer gelukt om om te schakelen. Misschien dat het ook nog per versie of type 202 verschilt. Je zou natuurlijk nog een mailtje naar Terratrip kunnen doen (of Biesheuvel als je liever in het nederlands schrijft)
  2. Houdt "dis set" en "enter" een paar seconden teglijkertijd in. Het display veranderd dan van 2 decimalen na de komma naar 3 decimalen of andersom.
  3. Je Rubicon heeft in low gear 1:4 overbrenging in de tussen bak, je Sahara 1:2,72 De totale vertraging is in low gear bij je Rubicon groter dus meer toeren en minder zware belasting.
  4. Plaatjes van wranglerassen zijn met google makkelijk te vinden, maar ik denk dat je beter even tot donderdag kunt wachten en dan eens aandachtig de Jeep moet bekijken voor je op zoek gaat naar allerlei upgrades zoals spiraalveren en vrijloopnaven....
  5. Wat voor as heb je? De orginele heeft vacuum disconnect.
  6. Aangezien zowel krukassensor als nokkenassensor uit zijn gevallen en deze gebruik maken van dezelfde massa aansluiting en 5V voeding zou ik die aansluitingen eerst eens gaan nameten. Het zou wel erg toevallig zijn als twee sensors tegelijkertijd defect raken. Foutcodes resetten is idd een kwestie van de accupolen loshalen.
  7. Ik heb een detroit sper in de achteras. Je moet in de bochten niet op het gas gaan maar verder rijdt dat prima. In omstandigheden met gladde ondergrond heb je veel onderstuur. Voor het doel waarvoor je de auto wil gebruiken zou ik eerder voor een manuele locker in de vooras gaan.
  8. Was wel even zoeken maar toch een plaatje van de Jeep met teruggevouwen softtop. (wel weer even leuk om door al die oude foto's te spitten)
  9. Waarschijnlijk zie je alleen fotoos van auto's die alleen met mooi weer buiten komen en de rest van het jaar binnen staan. Degenen die er elke dag mee rijden halen echt niet iedere keer dat ze topless willen rijden het hele stangenstelsel eraf.... Als je wil kan ik wel een foto opzoeken met de softtopp naar achter gevouwen.
  10. Prijzen ( en kwaliteit) van een krukassensor variëren nogal van 20 tot over 100 euro. In omgeving Nijmegen is Carservice Tiel een bekend adres waar je met je YJ terecht kunt.
  11. Eerste verdachte is voor mij de krukassensor.
  12. Of een sunrider softtop, kun je ook alleen het voorste gedeelte open en dicht klappen (snel) of helemaal open met de hele top naar achter gevouwen. Een gewone softtop hoef je ook niet helemaal te demonteren, alleen de zijruiten losritsen en het geheel naar achter vouwen.
  13. Het topic blijft gewoon staan, maar er komt een slotje op zodat niet meer gereageerd kan worden.
×
×
  • Create New...