Jump to content

JeePee

Administrators
  • Content Count

    2365
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

JeePee last won the day on June 1

JeePee had the most liked content!

Community Reputation

62 Excellent

About JeePee

  • Rank
    Administrator

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.traildancer.nl
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1991

Recent Profile Visitors

3480 profile views
  1. Het topic blijft gewoon staan, maar er komt een slotje op zodat niet meer gereageerd kan worden.
  2. Meet voor de zekerheid even je voorruitframe na. De frames van na 1975 wijken af van de oudere modellen.
  3. Een XJ hoeft echt niet traag te zijn. Geef eens wat meer info.... Wat voor banden zitten er onder? Wat voor overbrenging zit in de assen? Wat voor motor ligt er in? Is het automaat of handbak?
  4. Je kunt eenvoudig een pb sturen. Klik op de gebruikersnaam of avatar van degene die je een bericht wil sturen. Kies in het scherm wat vervolgens opent voor "bericht sturen" Je kunt ook een bericht sturen middels het envelopje boven in je scherm, je moet dan wel zelf nog even de naam van de ontvanger ingeven.
  5. '88-'96 volgens mij, dus 1960 zal ook wel een fout vergissing zijn...
  6. Aan de tankdopdeksel en interieur te zien denk ik eerder een Ssangyong Korando K4.
  7. Nee. Hooguit wordt het probleem een beetje gemaskeerd. Bandenslijtage, uitlijning en speling in de ophanging/stuurinrichting beīnvloeden wel het zoekerig gedrag.
  8. JeePee

    Tube Seals

    Gaat niet werken met een 93 Wrangler zonder verdere aanpassingen. Door het disconnect mechanisme is de steekas aan het uiteinde dikker dus past ie niet door de asbuisafdichting. Als je de disconnect laat vervallen en een paar steekassen van een tj monteert kan het wel.
  9. Straps maken van een sleeplint was geen succes, ondanks dat het lint stevig zat opgesloten met een ring scheurde het gat waar de bout doorheen ging uit bij het uitveren. Uiteindelijk een minder mooie maar wel effectieve oplossing gemaakt met staalkabel. De apk keuring is inmiddels achter de rug en de staalkabel valt niet meer op
  10. Ze bedoelen natuurlijk dat alle wielen kunnen draaien
  11. Ik ga inderdaad één van de vier bouten van de veerpoot gebruiken. De andere kant van de strap ga ik met een hoeklijn vastzetten op twee van de vier bevestigingsbouten van de kogel van de uca. Ik post van de week wel een plaatje van het eindresultaat.
  12. Straps had ik al bedacht, alleen nog niet hoe precies te monteren. Fotootje is niet van een KJ, zo gaat dat dus niet lukken. Nog apk keurmeesters online op het forum die hier iets over kunnen vertellen?
  13. Ze zetten 'm op bokken en laten de brug zakken, dan begint het keuringsrondje met controle op aanlopende remmen, slechte lagers, stuuruitslag(met eventueel aanlopen van de wielen), ruimte van remslangen, enz. en dus ook die draagarmen... Ik neem aan dat ze dat niet alleen bij mijn auto doen.....
  14. Komt niet door de ca's maar door de lift, als de veerpoot langer wordt, komt de ca verder naar beneden. Lijkt me sterk dat ik de eerste apk keurmeester heb die daar over valt of daar geen creative oplossing voor weet....
  15. Ik moet iets hebben wat niemand wil....minder wieluitslag..... @Deadeye de jba' s zijn voor gelifte jeeps. Ander APK station zou kunnen, maar afgezien van dit akkefietje ben ik best tevreden met deze garage dus wil ik graag een oplossing die voor beide acceptabel is. Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen en oplossingen van anderen hiermee. De door mij bedachte oplossing met straps is natuurlijk ook alleen voor de apk, daarna kan het er weer vanaf....heb wel weer mooi wat extra flex.
×
×
  • Create New...