Jump to content

udjenl

Forum member
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    CJ-7
  • Bouwjaar
    N.v.t.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

udjenl's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • Week One Done Rare
  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Word erg weinig mee gereden. Maar vorige eigenaar reed veel offroad. Ii denk dat hij weinig onderhoud heeft gehad..
  2. Had ergens gelezen, rustig achteruit rijden zodat de spanning er af gaat en dan tegelijk uit de 4h drukken. Dit gedaan en werkteperfect
  3. Oke, wat kan ik doen om hem uit de 4h te krijgen?
  4. dana spicer model 300 The Novak Guide to the Dana Spicer Model 300 Transfer Case (novak-adapt.com) geen idee of dat zwarte slangetje vaccuum is..
  5. geen idee is een cj7 met een 6 in lijn motor sr4 4speed schakelbak. geen idee wat voor 4x4 bak daar achter zit...
  6. zijn we nog een keer. de auto wil op het moment niet uit de 4h stand. het lijkt net of hij geblokkeerd is en niet terug wil. las iets over een vacuüm gestuurd, is dat dat zwarte slangetje boven op het 4x4 gedeelte ? als deze geen vacuüm geeft doet de schakelaar het niet en wil hij er niet uit ?
  7. inmiddels via via achter gekomen dat hier in de buurt een man zit die wat met dit spul bezig is, die gaf aan dat de koppelingsplaat en druklager als nieuw waren maar dat hij het raar vond dat die vingers niet goed stonden, van hem een andere drukplaat ( diafragma drukplaat) mee gekregen, deze er nu ingezet en net een stukje gereden, zo heeft hij nog nooit geschakeld super. damn, was een beste haal maar is gelukt. iedereen super bedankt.
  8. Oke, conclusie is nu sowieso vervangen, waar kun je het beste voor net geld een setje bestellen?
  9. ik weet helaas niet hoe zo,n druk plaat er van binnen uit ziet..
  10. tevens nu hij gemonteerd zit en ik trek een vinger naar mij toe hoorde ik een busje een keer rammelen en bleef hij hoger staan, als ik heb vliegwiel draai en deze vinger zit aan de bovenkant rammelt het busje terug en ligt de vinger lager. bij 2 vingers kan ik dit doen, de 3e lijkt te blijven zitten
  11. Dacht dat er meer tussen zat maar tussen hoogste en laagste zit 4mm verschil. Even foto bij gevoegt
  12. vliegwiel er nog eens afgehad en schoon gemaakt, allesschoongemaakt en koppeling er op vast zetten, maar nu viel op dat 1 van de vingers bij het aandraaien minder ver gaat dan de andere 2 lijkt me niet zo te horen, of komt dit vaker voor ?
  13. Even een gedachte spinsel wat me te binnen schoot, wat als het vliegwiel heel iets schuin zit door iets van roest of vuil... Maakt dit zo'n groot verschil dat hij raar gaat doen?
  14. ik ga sowieso de hele set een flink opkuisen. zou inderdaad vuil tussen kunnen zitten. wou niet meteen een nieuwe set er in knallen als deze set nog netjes is.
×
×
  • Create New...