Spring naar bijdragen

DogJeeper

Supporting Member
  • Aantal bijdragen

    634
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    24

DogJeeper last won the day on August 6

DogJeeper had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

39 Good

Over DogJeeper

  • Verjaardag 09/07/1964

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Alphen a/d Rijn

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    2006

Recente profielbezoeken

1 738 profielweergaven
  1. Kleur code

    De kleurcode staat op een plaatje op het brandschot in de motorruimte aan de bestuurderskant. Of je vraagt de buildsheet van jouw auto op. Hoe dat moet kun je op dit forym wel vinden. Even de zoekfunktie gebruiken.
  2. Koelvloeistof reservoir

    😂😂😂 Dasty is allesreiniger. Te koop bij de Wibra.
  3. Trekgewicht op kenteken import auto vanuit UK

    Als je de links gebruikt in mijn post dan krijg je een buildsheet waarop je vin vermeld staat.
  4. Startersdag 17 september Sportlandgoed

    Dito.
  5. BA10 bak

    X2. Had ik even erbij moeten zeggen.
  6. BA10 bak

    Dan zou ik op zoek gaan naar een goede AX15. Deze zijn beter dan de BA10 van Peugeot.
  7. Trekgewicht op kenteken import auto vanuit UK

    Als je een buildsheet wilt, kun je deze via onderstaande link opvragen: http://jeep.custhelp.com/app/jeep/eqlisting_detail Of een mail sturen via : http://www.jeep.com/webselfservice/jeep/EmailPage.html Bij subject de tekst "Build sheet" invullen en dan je VIN in de Description. Duurt meestal ong. een dag. Maar ik denk dat je dan dezelfde sheet krijgt als uit de eerste link. Mijn XJ mag trouwens 3500 kg trekken. Maar die is vanaf de fabriek geleverd met het 'towing package'. Dwz grotere radiateur, aparte bak-koeling en heavy duty achterveren. Is een automaat. Heb je deze package niet dan is het max. 5000lbs. Je kunt ook kopieën vragen van het kenteken van vergelijkbare XJ's en met deze kopieën jouw trekgewicht door de RDW laten registreren. Is al vaker gedaan. Even de zoekfunctie van dit forum gebruiken. Dan vind je genoeg posts hierover.
  8. eisen offroad budel

    Het sleepoog moet in ieder geval goed vastzitten aan het chassis. De fabrieks ogen zijn bedoeld om over de weg te slepen en niet om uit de blub te trekken. Het meest robuuste is om zowel voor als achter een oog aan het chassis te lassen. Of anders een blauwe route rijden zonder blub. 😁
  9. Verse eigenaar van een XJ '98: Merlijn

    Het heldere vocht RV is idd condens van de airco. Wat een aantal niet weten is dat de airco ook gebruikt word bij de ontwasem stand. Om de lucht te ontvochtigen. De kloenk uit de assen zal waarschijnlijk je trommelrem achter zijn. Door het remmen komt deze op 'spanning'. Bij het wegrijden komt ie weer los. Kruisjes controleren is niet zo moeilijk. Gewoon de aandrijfas een beetje in alle richtingen heen en weer halen en kijken of je een grote speling ziet op het kruisje. Lukt dit niet, dan zij je kruisjes goed. Voor de rest veel plezier met je XJ. Het zijn fijna wagens om mee te rijden zowel on- als offroad.
  10. -Gespot-

    En weer eentje op P30 Schiphol. En nee .... geen twee. Want de linker is van mij 😁.
  11. -Gespot-

    Ja.
  12. -Gespot-

    Zomaar twee Jeeps vlak bij elkaar op mijn werk.
  13. Slingerende CJ7

    Bumpsteer. Door het cerhogen is je caster (hoek van je as) waarschijnlijk gewijzigd. Je zult de as dus moeten kantelen, zodat de hoek weet word zoals deze was voor de verhoging.
  14. Werkplaatshandboek Yj (1987-1995) Beschikbaar

    Ja, heb ik nog. https://www.dropbox.com/sh/nsoikuzn20yab8o/AABkNg24JYkNHasfydI7fW-ya?dl=0
  15. Tussenbak pook NP231

    Wat bedoel je precies met de 'pook'. De pook die uit de vloer komt gaat nl. niet je tussenbak in, maar is verbonden met een 'stangetje' die zijn beurt weer vastzit met een soort hendel op je tussenbak. Dus wel gedeelte is er bij jou stuk?
×