Jump to content

inny

Forum member
  • Posts

    245
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

inny last won the day on June 29 2016

inny had the most liked content!

About inny

  • Birthday 12/14/1971

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Den Bosch

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    2007

Recent Profile Visitors

2652 profile views

inny's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

13

Reputation

  1. Hello, Wordt dit nog gebruikt? (Bij een jeep event of tour bv), of tegenwoordig andere comm apparatuur? Ik wil eigenlijk een bakkie wel monteren (goedkoop, makkelijk en geinig).. tips? Groet indro
  2. Zeker.. Jeep nr.3 maar nu eindelijk m'n favoriet!
  3. Nou die bak is weg.. met auto en al!.. nu de trotse bezitter van een JKU! Groet! Indro
  4. Hello, Nog in de kelder liggen: ABS remschijven en blokken nieuw in doos voor Jeep Liberty (2001-2008) Partnummer schijven: 17842 Partnummer blokken: 38856 Doe een goed bod en ze zijn weg. Groet Indro
  5. Hello, ik denk dat de bak na 3 jaar wel weg is...ik hoor het graag Groet!
  6. Hey Siert, Dit is de diagnose van de jeep garage in Luxemburg.. wel al ruim jaar geleden nieuwe radiator, leidingen zijn goed. Motor liep niet warm, geen witte rook oid .keep my fingers crossed. Jeep word teruggebracht naar nl, ik ga het zelf verder uitzoeken en repareren. Groet indro
  7. Update; thermostaat kaduuk. In Nederland maken..vlgs mij goed te doen?
  8. Godver... Inmiddels op de bestemming aangekomen maar de jeep staat in Luxemburg... In de rij bij een tankstation begon het overloop reservoir van het expansie vat koelwater uit te spugen.. kan van alles zijn maar ziet er naar uit iets met de kop..liep niet warm overigens. Gelukkig de meest uitgebreide verzekering bij de anwb en met een andere auto was het eenvoudig de aanhanger aanhaken en doorrr. Voor zover (dus). Indro
  9. Yep; hoog..bij 100 kmpu zit ik op 2800.. grrr. Solenoid is het ding denk ik. Net uitgelezen, underdrive pressure, line pressure, fault immediately after shift en een gear ratio in 4... kak.
  10. Nog een opmerking: volgens mij rij ik een jaar in 'limp' mode..100kmpu in z'n drie.. bizar. Indro
  11. Update: (zelf) olie vernieuwd met nieuwe filters, bijna alle foutmeldingen weg; nog wel de druk-sensor, deze vandaag ook vervangen (dat is makkelijk). Foutmeldingen verwijderd, morgen opnieuw uitlezen of ie ook echt weg is maar ik vrees dat er nog wel iets is. Nadat ik vandaag de meldingen had verwijderd reed de bak overduidelijk beter, vanuit z'n 1 en heel soepel in de versnellingen en voor de makkelijkste graadmeter: van P naar D heel soepel ('normaal met een duidelijke 'klunk') Even over de A2 de snelheid tot 120 en bij het parkeren leek de 'klunk' weer terug bij het schakelen van D naar R en uiteindelijk naar P. -Olie die uit de bak kwam zag er slecht uit, heel donker, ik denk al heel lang niet meer vervangen. Morgen weer maar dit weekend rijd ik naar Z-Frankrijk.. Groet Indro
  12. Ok, maar ik dacht dat er maar 3 sensoren op de bak zitten: 2x speed en 1x line pressure?
  13. dat is precies het dilemma, tevens de kosten: vlgs mij is 242,- best schappelijk: duurste zijn de olie (80,-) en de sensor (100 nogwat)...what to do.. heb ook geen brug..
  14. Hello, Ik ga naar Frankrijk (alpen, skiën) 02 januari... wellicht het volgende uitvoeren?: Nieuwe olie, nieuwe filters (2 op de bak), nieuw druksensor (ik heb een offerte voor 242 exl BTW) om zelf te knutselen.. Of zeggen jullie wachten tot na de holiday? Groet Indro
  15. Tja.. ik rij er denk ik al een jaar mee zo.. wat ik al aangaf: bak lekt olie op de pakking. de pijlstok geeft normaal niveau aan maar ik ga wellicht welf de pakking en filter vervangen met verse olie. Ik ga over 2 weken (als het nog mag?) op wintersport. wil het wel goed hebben.. je snapt t wel Groet!
×
×
  • Create New...