Jump to content

Masis

Forum member
  • Posts

    2967
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    47

Masis last won the day on January 17 2023

Masis had the most liked content!

About Masis

  • Birthday 12/14/1993

Contact Methods

  • MSN
    masis_t@hotmail.com

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Den Haag

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Grand Cherokee
  • Bouwjaar
    1998

Recent Profile Visitors

11139 profile views

Masis's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

93

Reputation

  1. Reset van de storing is bijna nooit voldoende, komt vroeg of laat altijd terug. Lamda's komen vaak voor op de 3,7 en 4,7. Gewoon de sensor die een fout geeft vervangen door een originele zoals het hoort, dan is het opgelost.
  2. Haperende/vieze IAC, vacuumlek, lambda sensor?
  3. Tussenbak in neutraal? Dan rijdt hij niet meer, tussenbak moet alleen in neutraal als de Jeep gesleept wordt.
  4. En meteen een nieuwe originele erin doen, op die leeftijd is dat nooit weggegooid geld.
  5. Merk je verschil met de 52mm? Heb je hem laten tunen?
  6. Connector van de TPS en IAC goed controleren. En sensoren, zeker de IAC, altijd origineel halen. Crown, Aliexpress etc is allemaal rommel en gegarandeerd dat je binnenkort zo niet direct alsnog een originele kunt gaan halen.
  7. KJ's uit 2002 hebben een lager trekgewicht, dat komt door trommelremmen achter. 2003+ heeft schijfremmen gekregen en daarmee een veel hoger trekgewicht. Is dit niks? Nette wagen en wat jaartjes nieuwer (facelift model) https://link.marktplaats.nl/m1924278124
  8. Filterbehuizing, er waren wat jaren waarbij deze lucht aantrok en zorgde voor moeilijk starten en uitvallen.
  9. https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2014/RCRIT-14V438-5061.pdf Heb een keer bij een PT Cruiser gezien dat deze ook random foutmeldingen en lampjes aangaf, dat lag ook aan de ignition switch (zwarte kastje aan het uiteinde van de contactslot).
  10. https://www.mopar.com/en-us/my-vehicle/recalls/search.html Kijk hier even met je VIN, om te zien of er een recall open staat. Import zou niks uit moeten maken, maar kan wel zo zijn dat je daardoor niet bent geïnformeerd door de importeur in NL.
  11. Precies hier had Chrysler een terugroepactie voor, oa voor de Grand Cherokee WK 2005-2011 en de Commander. Ik zou eerst even nakijken of dat al uitgevoerd is.
  12. Mooi klote man! Maar dit is toch je JK diesel? Die heeft de 2,8 VM blok, dat is gewoon een 16 klepper en geen 8 klepper? Bij de VM blijven de zuigers bijna altijd wel heel, maar gaan de kleppen krom en breken alle tuimelaars. Pomp en riem waren dus nieuw? Welk merk?
×
×
  • Create New...