Jump to content

roamer

Forum member
  • Posts

    96
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Cherokee
  • Bouwjaar
    2005

Recent Profile Visitors

1966 profile views

roamer's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Vanwege mijn startprobleem, omgeving Noord Limburg.
  2. Nogmaals een lek test uitgevoerd. Dit lijkt me vrij veel na 4 minuten nietwaar?
  3. Heb ik naar gekeken. Om uit te sluiten heb ik een bakje diesel direct aan de cp3 pomp gehangen. Deze zuigt goed en snel. Toch heeft ie ether nodig om aan te slaan.
  4. Stel dat deze niet in orde zijn, dan zou ik door middel van "doorstarten" de auto toch moeten kunnen starten?
  5. Ben nog steeds druk bezig met het startprobleem. Beter gezegd het aanslaan van de motor. Hij is alleen te starten met ether. Eenmaal aan kun je de auto gewoon gebruiken. Een opsomming wat er al is gedaan: Nieuwe hogedrukpomp. Op tijd gezet. Nieuwe nokkenas- en krukassensor. Injectoren vervangen door gereviseerde. Volgens mij is zo'n beetje het hele systeem al onder handen genomen. Wie weet raad?
  6. Hey luitjes, Ben nog steeds bezig het startprobleem van mijn 2005 KJ CRD op te lossen.(zie ander draadje) Er zitten minuscule metaaldeeltjes in mijn brandstoffilter dus denk dat de zogenaamde CP3 pomp aan het gaan is. Klopt dit? Ik heb als onderdeelnummer 0445010104 gevonden. Klopt dit en/of is er een ander nummer waar ik op kan zoeken? Groeten, Percy
  7. Vond deze tsb, kan ik dan gewoon naar een dealer gaan? fuel_filter_tsb.pdf
  8. Fantastisch! Net wat ik zocht maar ik zie dat het allemaal voor benzine is? Ik heb ondertussen niet stilgezeten en ben niet zeker of dit wel het probleem is. Als ik hem gewoon met de sleutel start springt ie niet aan. Gebruik ik de opvoerpomp wel en dan blijft ie ook lopen. Doe ik de motor uit en start dan weer dan lukt het niet. Ik heb gelezen over een zogenaa "air in fuel" probleem, met name het originele brandstoffilter zou kunnen lekken. Nu ben ik geen expert en ben benieuwd of iemand mij kan vertellen of ik zo'n origineel filter heb en dus moet vervangen. Of dat er andere bekende plekken zijn waar het kan lekken. (Lucht aanzuigen) Ik vind het leuk om zelf te sleutelen maar op dit moment is iedere tip meer dan welkom.
  9. Ja, maar had op dit moment niets. Bedankt!
  10. Hey luitjes, Ik ben op zoek naar het onderdeelnummer van de Fuel lift pump (pomp achter in tank) van mijn 2005 KJ CRD. Of een adres waar te krijgen. Alvast bedankt!
  11. Hoi luitjes, Op dit moment heb ik een Varta e24 in mijn Libby zitten maar ben niet tevreden met de koude start. Lang verhaal kort, ik ben op zoek gegaan naar een accu met betere specs en het blijkt dat er eigenlijk een gel accu in hoort. Ben uitgekomen bij een Optima red top rt s 4.2 en dan nu de vragen. Hoe zet ik deze vast? Ik zie geen "voet". Zijn er alternatieven met poolschema 1?
  12. Ja, alles werkt naar behoren. Prijs is inclusief verversen olie en vervangen filters versnellingsbak.
  13. Hij is gerepareerd. De slangen naar de olie koeler waren kennelijk lek.
  14. Daar ga ik vanuit. Niet specifiek naar gevraagd.
  15. In het kort. De dealer vertelt me dat twee olieleidingen in de bak zijn gescheurd. Vraag is of ze dit mogen repareren. Inclusief verversen olie en filters zou dit op €940,- komen. Wat zeggen jullie ervan?
×
×
  • Create New...