Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Laatste tijd best veel... Hij is altijd al regelmatig uitgevallen op benzine (gas geen problemen), dus de cps vervangen door een gebruikte. Dom, want die was nog slechter dan die ik al had, deze wilde na het afslaan niet meer starten tot ie was afgekoeld. Onderweg naar een sleutelplek om hem te vervangen door een nieuwe viel die uit op de snelweg, politie erbij, anwb erbij, de anwb vroeg eerst of deze 'Gran Chrikie' een landrover was, toen begon die te zeuren om mijn grill (bullbar bedoelde hij, zat in de weg voor de sleepoog vond ie) en toen waren banden weer te groot voor zijn sleepwagen ( :P :P) dus moest er een grotere sleper komen.

Grotefoto-EPSDKPDE.jpg

Na het vervangen viel nog steeds uit maar kon wel weer gelijk gestart worden. Gaf wel een lambda error, Mike had hem nog een keer voor mij uitgelezen gisteren, en kon dit bevestigen. Vandaag de lambda vervangen en hij loopt stukken beter na een reset, en is gelukkig nog niet uitgevallen :D :D

Luchtfilterhuis gefixt nadat ie weer een klap kreeg door een backfire :frusty:
Foto650-HMVFATHO.jpg

 

Dus de klep van de gas op het gashuis weer open gemaakt en helemaal dicht gekit. :)

Morgen een nieuwe poging wagen bij de APK.

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Stofgezogen, schoongemaakt, ouwe Zwitserland vignetten verwijderd en even naar de KwikFit voor een langzaam aflopend bandje. Bleek het ventiel te zijn. Rekening? NUL!  Thumbs up voor de Kwik-Fit in Noordwijk! Zeker geen Kwik-Fit fan, maar dit was mijn eerste positieve ervaring. Vloeistof nivootjes gecontroleerd; stuurbekrachtiging iets onder pijl. Kan blijkbaar alleen met Mopar bijgevuld worden? Hopelijk red ik het deze week dan nog even langs de dealer te rijden of heeft iemand een beter idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stofgezogen, schoongemaakt, ouwe Zwitserland vignetten verwijderd en even naar de KwikFit voor een langzaam aflopend bandje. Bleek het ventiel te zijn. Rekening? NUL!  Thumbs up voor de Kwik-Fit in Noordwijk! Zeker geen Kwik-Fit fan, maar dit was mijn eerste positieve ervaring. Vloeistof nivootjes gecontroleerd; stuurbekrachtiging iets onder pijl. Kan blijkbaar alleen met Mopar bijgevuld worden? Hopelijk red ik het deze week dan nog even langs de dealer te rijden of heeft iemand een beter idee?

 

ACDelco werkt ook goed als je dat tegenkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...