Jump to content

The Blue Laredo

Forum member
  • Content Count

    274
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

The Blue Laredo last won the day on October 20 2014

The Blue Laredo had the most liked content!

Community Reputation

17 Good

About The Blue Laredo

  • Birthday 03/17/1964

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Emst (Gld)

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    CJ-7
  • Bouwjaar
    1980

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Afgelopen dagen meerdere malen contact gehad met twee bereidwillige medewerkers van Biesheuvel Autosport. Helaas moeten we de conclusie trekken dat mijn(oude) tripmaster niet handmatig is om te zetten van twee naar drie decimalen. Aan de binnenzijde(achter het dispay) zit wel een switch waarmee de keuze gemaakt kan worden tussen twee en drie decimalen en mogelijk zit in deze switch een klein defect wat het spontaan verspringen van twee naar drie decimalen veroorzaakt.
  2. Geprobeerd maar geen reactie. Ik heb de toets DIS/SET ingehouden gezamenlijk met de rode toets rechtsonder waar CLR/enter op staat. Dat zijn de toetsen die jij bedoelt??
  3. Hoi JeePee, bedankt voor je opmerking maar ik heb zojuist alles geprobeerd met de toetsen DIS en DIS/SET en daarna Enter maar mijn display blijft staan op twee decimalen. Zou je iets nauwkeuriger kunnen zijn in het omschrijven welke toets ik in welke volgorde moet indrukken? Alvast bedankt, Bart
  4. Ik rijd met een Terratrip 202 tripmaster die standaard staat ingesteld op twee decimalen achter de komma. Een afstand van 520 meter wordt aangegeven als 00.52. Ooit stond de tripmaster spontaan op 3 decimalen(vraag niet hoe ik dat heb gedaan) en werd 520 meter aangegeven als 0.520 wat een stuk makkelijker aflezen is. Na het uitzetten stond de tripmaster weer op twee decimalen en ik kan nergens de manier terug vinden hoe dit te wijzigen in drie decimalen. Ook het uitpluizen van de gebruikershandleiding geeft een duidelijkheid. Wie kan mij uitleggen hoe ik deze inst
  5. Bij mijn CJ werd de DW veroorzaakt door kapotte(niet meer ronde) voorbanden. Nieuwe banden laten monteren en DW opgelost. Groet, Bart
  6. Hoi, ik heb er volgens mij nog 1 liggen van een YJ van 1987 (4.2 liter, 6 cilinder met carburateur) maar weet niet of je daar wat aan hebt. Groet, Bart
  7. Das nou eens een keer verstandig geld uitgeven🤣😂🤣. Daar ga je veel (sleutel)plezier aan beleven.
  8. Seat Ibiza, bouwjaar 2002, van 2e eigenaar, volledige onderhoudshistorie aanwezig. Slechts 135000 km. gelopen. Vorige jaar december grote beurt gehad bij 128000. Distributieriem vervangen bij 77000 km. Wordt geleverd met nieuwe APK. Staat nu op goede winterbanden met stalen velgen. Extra set lichtmetalen velgen met goede zomerbanden. Stootlijsten zijn eraf maar worden los bijgeleverd. Forumprijs € 1200,00 Tel: 06-14413970
  9. Voor mij geldt hetzelfde. Het is bijna een thuiswedstrijd, we hadden graag meegedaan, maar helaas. Kan geen inschatting maken hoe groot de groep Jeepers is met een auto die verplicht stil moet staan vanwege de overgangsregeling, maar vraag me wel af in hoeverre het handig is om een toertocht te organiseren in een periode dat een aantal mogelijke deelnemers door de overheid worden uitgesloten.
  10. Stroomverdeler AMC V8 met nieuwe verdelerkap en rotor. Prijs € 80,=
  11. Twee elektrische koelvinnen op aluminium frame, passend op radiateur Jeep CJ7, V8 Koelvinnen zijn 14 inch in diameter, per vin 1250 cfm luchtverplaatsing en naar voorkeur links- of rechtsom draaiend(zuigen of blazen) Ik heb deze vinnen altijd aan de achterzijde van de radiateur gehad in combinatie met een koeltunnel en machanische vin. Door de minimale dikte van de vinnen zijn deze prima te monteren achter de koeltunnel ter ondersteuning van de mechanische vin die op de krukaspoelie zit. Prijs € 70,00
  12. Hoi Wrangler266, Ik heb me afgelopen jaren bezig gehouden met soortgelijke(body-off) restauratie en daar veel plezier aan beleefd. Ben benieuwd welke methode jij kiest om je chassis te conserveren. Na alle voor en tegens te hebben afgewogen heb ik gekozen om mijn chassis te laten galvaniseren en naar alle tevredenheid. Succes met deze mooie klus en ik zal je topic met veel interesse volgen. Groet, Bart
×
×
  • Create New...