Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Oliewissel en automaatbeurtje (filter, banden spannen en olie verversen). Geen leuk klusje met dit weer, lag liever op Scheveningen, duurde ruim 4 uur allemaal. Je hebt voor de banden een gek dopje nodig, vierkant en 8mm... Uiteindelijk weten te vinden voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ideaal lasweertje vandaag (NOT) dus de uitlaat van de groene TJ aangepast.

Ik vond de Flowmaster te luid klinken en heb deze vervangen door een Simons RVS demper.

Vanaf de demper 3" buis gebruikt en een RVS eindtip van de 5.9 achterop gemonteerd...

Als beloning dan eindelijk ook die hardtop eraf gehaald.

post-721-0-72291800-1435681037_thumb.jpg

post-721-0-16044000-1435681057_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Zo, vandaag was ik aan de beurt. Na dat mijn achteruitrijlichten er mee stopten en hij startproblemen kreeg de NSS maar eens opengemaakt en gereinigd. Het oude vet was net teer, zo taai en de contacten zaten lekker diep. Na reiniging maar een klein beetje gewoon vet gebruikt aangezien hier nergens elektrolytisch vet te krijgen is waar iedereen het over heeft. In ieder geval werkt alles weer dus zal wel goed gaan daarmee. Inderdaad een klusje van niks. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
On ‎10‎-‎1‎-‎2016 at 8:57 PM, Reneetje said:

Cherry bomb gemonteerd ipv de orginele demper ......, nou da's ook niet alles,

Wat een kabaal, dus dat wordt toch een Borla

:unsure:

Inmiddels een RVS Borla demper eronder met een nieuw achterstuk over de as, perfect !

 

Mooi donker geluid, niet te maar toch mooi stoer aanwezig.:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze week bij maasbach in a'foort viscokoppelling tussenbak laten vervangen. Zo'n ding alleen al kost verdorie 700 euro! Maar nu rijdt ie weer helemaal top, ik kon ook bijna niet meer wegrijden vanuit een parkeerplek, zo afgesleten was de ouwe.

 

Meteen de oude dame weer eens in de macguires gezet, blinkt en rijdt weer helemaal goeeed.... :). Ik verbaas me toch altijd weer over de kwaliteit van de materialen die voor het interieur zijn gebruikt, na 20 jaar en bijna 3 ton op de klok alles nog mooi en fris, in de daimler jaren was de kwaliteit van de interieurs in de grands ruk naar mijn mening (de wk limited en laredo trims)..

jeep2.JPG

jeep3.JPG

jeep9.JPG

jeep6.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...