Jump to content

De zandhopper

Forum member
  • Posts

    800
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

De zandhopper last won the day on May 16 2014

De zandhopper had the most liked content!

About De zandhopper

  • Birthday 01/23/1957

Contact Methods

  • Website URL
    http://henkkamphuis@hi.nl
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    CJ-7
  • Bouwjaar
    1979

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

De zandhopper's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

15

Reputation

  1. Ik weet niet hoe het bij de huidige JK op grijs kenteken is maar die mij had een volledig hoog schot en mocht niet met een 30 cm schotje.
  2. Het is alleen wel een vreemd gezicht open rijden met een tussenwand achter de voorstoelen.
  3. Ik heb nog wel de originele draagarmen liggen van mijn JK rubicon misschien is dat wat.
  4. De compressorpomp kan niet uitgewisseld worden met een benzine model je zou kunnen kijken bij Mercedes die hebben dezelfde motoren gebruikt.
  5. Destijds toen ik de JKU Rubicon diesel automaat in mijn bezit had, had ik ook zo'n AEV procal. Je kunt allerlei instellengen mee veranderen of aanpassen zoals grotere wielmaat ten opzichte van de schakelmomenten van de automaat. Maar je moet wel een nieuwe of ongebruikte of "schone" AEV procal hebben want je moet met dezelfde AVE in en uit programmeren daar kun je niet een exemplaar van een ander gebruiken.
  6. Hallo, ik heb nog wel een paar uppers staan voor originele halve deuren deze zijn rechthoekig.
  7. Als ik jou was zou ik nieuwe kruisjes zetten is goedkoper dan een nieuwe aandrijfas en de speling op het schuifstuk heb je toch al snel, gewoon goed in het vet houden.
  8. Helaas kunnen wij er niet bij zijn i.v.m. overgangsregeling
  9. Het makkelijkst is denk ik een Chevy 350 met een th 350 automaat hier zijn nl makkelijk en niet te dure onderdelen voor de vinden. Als je deze conversion wilt gaan maken dan heb ik nog wel een goeie th 350 met 231 tussenbak liggen.
  10. Ik heb deze op mij originele nuckel gemonteerd.
  11. Een tip, denk er aan dat je de bouten niet te ver doordraait want dan word het uiteinde van de bout ook verzinkt en krijg je de bout er niet meer of moeilijk uitgedraaid.
×
×
  • Create New...