Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Ik heb naast een L$*O (ahum) gestaan en hij kon mij luid en duidelijk verstaan. Ik kon hem ook verstaan, maar wel heeeeeel zachtjes... heb geen idee of dat normaal is, dus ik wacht mijn volgende test kans nog ff af...

Works as designed!

Een Jeep hoort op de voorgrond te staan en een Laro hoort een beetje op de achtergrond te blijven.

Als het echt moet, kan je natuurlijk de volumeknop wat hoger draaien :bye1:

Soort van on-topic:

Jeep maar weer eens voor woon-werk verkeer gebruikt, nu dat nog enigszins betaalbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezocht waar die fucking waterlekkage nou vandaan komt. :D Als het een dag flink geregend heeft ligt er een aardig laagje water aan beide zijden.

Cowl-seal heb ik een paar maanden geleden al vernieuwd. Cowl seal ook al beide zijden in de kit gezet. Als ik binnen kijk komt het langs de zijkanten binnen. Zijn niet de knipperlichtjes..... Gek wordt ik ervan.

Ben bang dat ik mijn dashboard maar eens los ga halen om de raamscharnieren opnieuw te kitten, die lijken mij verdacht.

Iemand nog meer suggesties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezocht waar die fucking waterlekkage nou vandaan komt. :D Als het een dag flink geregend heeft ligt er een aardig laagje water aan beide zijden.

Iemand nog meer suggesties.

Heb ik ook; gaat bij mij via de scharnieren, zijn geen waterstromen maar toch.

Denk erover om blindklinkmoeren in de carosserie te maken ipv moeren aan binnenkant. Je kan dan eenvoudig de scharnieren loshalen zonder steeds dashboard (en in de winter hardtop) los te moeten halen.

Is dan ook makkelijker waterdicht te krijgen. :(

Wie heeft er ook al weer zo'n tang?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik ook; gaat bij mij via de scharnieren, zijn geen waterstromen maar toch.

Denk erover om blindklinkmoeren in de carosserie te maken ipv moeren aan binnenkant. Je kan dan eenvoudig de scharnieren loshalen zonder steeds dashboard (en in de winter hardtop) los te moeten halen.

Is dan ook makkelijker waterdicht te krijgen. :(

Wie heeft er ook al weer zo'n tang?

Jij hebt toch laatst nieuwe scharnieren erop gezet. Heb je ze toen niet lekker in de sikaflex gezet ? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij hebt toch laatst nieuwe scharnieren erop gezet. Heb je ze toen niet lekker in de sikaflex gezet ? :blink:

Nope...je weet toch dat ik niet van rubber op gelakt staal houd :P

Ik heb de carosserie in de fertan gezet, gegrond, gelakt en daarna met vaselinespray ingespoten en de scharnieren erop gezet..kunnen makkelijk weer eraf of los om bijvoorbeeld spiegels, werklampen etc op te monteren.

Het lekken had ik wel voorzien maar gehoopt dat de vaseline net genoeg het metaal op metaal zou afsluiten.

Ondertussen een blindklinkmoerentang bij onze vriend Maarten besteld....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben begonnen met het strippen van mijn Hammers Jeep

Zit een hoop werk aan te komen. Gaat big yeller heten

Is een 2004 TJ 4 cyl die op de snelweg op zijn kant gegaan is.

Gaat boat sides en een boat tail krijgen, Hiline hood en tube fenders

Doubler dana 60 HP als voor as en een Dana 60 HD or Dana 70 achteras alle twee met 35 spline steekassen en 40" pitbull rocker banden.

Kan voorlopig aardig knusselen en uit eindelijk moet ie nog een geel kleurtje ook krijgen

big-yeller-built-001.jpg

big-yeller-built-002797.jpg

big-yeller-built-003.jpg

big-yeller-built-004.jpg

big-yeller-built-005457.jpg

bewerkt door aw12345
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben begonnen met het strippen van mijn Hammers Jeep

Zit een hoop werk aan te komen. Gaat big yeller heten

Is een 2004 TJ 4 cyl die op de snelweg op zijn kant gegaan is.

Gaat boat sides en een boat tail krijgen, Hiline hood en tube fenders

Doubler dana 60 HP als voor as en een Dana 60 HD or Dana 70 achteras alle twee met 35 spline steekassen en 40" pitbull rocker banden.

Kan voorlopig aardig knusselen en uit eindelijk moet ie nog een geel kleurtje ook krijgen

big-yeller-built-003.jpg

Mooi man..... We kijken uit naar je eerst postje in "projecten" :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...