Jump to content

theo-cj7

Forum member
  • Content Count

    1860
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

theo-cj7 last won the day on May 26 2017

theo-cj7 had the most liked content!

Community Reputation

33 Good

About theo-cj7

  • Birthday 05/19/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    landelijk

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    CJ-7
  • Bouwjaar
    1978

Recent Profile Visitors

2729 profile views
  1. Dan moet hij wel erg goedkoop zijn om die gok te wagen, 4.7L is het onbetrouwbaarste blok wat ooit gebruikt is, op gas al helemaal en met 2.5 ton op de teller komen de assen ook een keer aan de beurt voor revisie. Wat trekauto betreft niks mis mee.
  2. Ligt er nog wel als het goed is, zal morgen ff kijken
  3. Heb het bij de wh ook gehad, was een recall voor, ff navragen of die ook voor de kj geldt
  4. 1996 er Grand heeft een pcm met 3 stekkers, is nogal een ander verhaal dan een 4 liter uit een cherokee inbouwen. Als het lukt heb je wel een super motortje onder de motorkap. Succes.................................., je zal het nodig hebben😉
  5. Tja, zoveel jeepers zoveel meningen. Ik heb zelf een jaar of 5 met golf 4 remklauwen in combinatie met suzukischijven rond gereden. Nee, het remt inderdaad niet hard, bij de APK was het altijd met de hakken over de sloot. 2 jaar geleden opnieuw de handrem onder handen genomen, deze keer wel voor een hydraulische handrem gekozen, wederom weer de suzukischijven nu in combinatie met voorklauwen van een Ford Ka. De remkrachtverdeler heb ik er ook tussenuit gehaald , bij beide assen enkel een T-stuk. Hoofdremcilinder en booster komen van een Grand Cherokee, het standaard hoofdremcilinder geeft te weinig volume om achter de cilinders te vullen
  6. Op het moment dat je de motor start worden standaard de meeste elektrische functies uitgeschakeld, lijkt erop dat hij dan in die stand blijft hangen. Overigens blijft de sleutel niet hangen en blijft de starmotor ook niet doorlopen, deze funtioneer normaal. We wachten wel af of het probleem verholpen is wanneer de switch vervangen is. Wat betreft de tussenbak, ik ging er eigenlijk van uit dat mijn Jeep de recalls gehad had toen we hem in februari kochten, dit omdat de Jeep weigerd om in de lage gearing te schakelen. Nu met het uitlezen van de foutcodes kwam er ook een melding van de tussenbak tevoorschijn. Na contact met de dealer bleken er dus nog 2 recalls open te staan, ben niet zo bang voor die tussenbak recall, lage gearing werkt nu ook niet, kan er dus allen maar beter op worden.
  7. Hier bij de 2005 3.0L crd WH sinds een paar weken ook zo'n dashbord storing. Eerst alleen ABS lampje wat zonder reden ging branden, was na opnieuw starten steeds weg, inmiddels valt het hele dashbord weg op PRN[D] na, grootste probleem is dat de automaat dan ook niet meer op schakelt en knipperlichten het ook niet meer doen. Opnieuw starten helpt meestal. Bij navraag blijken er nog 2 recalls open te staan, 1 vervanging van de ignition switch module en 2 "tussenbak bediening" Als het een beetje meezit (wishfull thinking) zullen 2 werkelijke problemen gratis opgelost worden, (tussenbak geeft ook een foutcode en schakelt niet in de laag)
  8. Zou mooi zijn als je ook nog kon zien hoeveel ervan geschorst zijn.
  9. De black star's zijn verkocht, de grote jongens banden nog wel te koop.
  10. Assen zijn verkocht, spatborden en tank nog wel beschikbaar.
  11. Hallo jebe. Bel me morgen maar, 06 28 188 115 groet Theo
  12. Setje banden, Black star mud max 235/85R16 compleet met velgen, gebruikt voor trial
×
×
  • Create New...