Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Bumper weer gemonteerd, koelsysteem weer gevuld, dashboard verlichting gemaakt.

Gekeken hoe ramon zijn nieuwe disconnects monteert.

En, genoten van de volle dashverlichting? En nog koelvloeistof bij moeten vullen?

Die linker disco heb ik ff gelaten voor wat het is, kwam binnen en was maar binnen gebleven met een lekker wijntje en dry roasted peanuts :P.

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En, genoten van de volle dashverlichting? En nog koelvloeistof bij moeten vullen?

Die linker disco heb ik ff gelaten voor wat het is, kwam binnen en was maar binnen gebleven met een lekker wijntje en dry roated peanuts :no:.

Dashboard verlichting is top...heb er zelfs een dimmer op :P

Koelvloeistof ng niet gechecked en kentekenplaatverlichting nog geen lampje vervangen...kwam binnen, was lekker warm, nu maar ff relaxen, wijntje erbij...

Heb net schets voor bumpermontageplaatjes naar ijzerboer gemaild; eens zien of hij me deze week nog kan matsen.

Morgen verder :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag (gisteren en eergisteren) gewerkt aan het overzetten van alle deuronderdelen (slot, grendel, ramen, bekleding) van mijn oude deur naar een gerestaureerde deur. Was een lastig karwei, vooral om het kleine ruitje er weer in te krijgen. Er blijkt in de loop van de tijd toch wat verschil in het plaatwerk van de deurbinnenkant te zitten. Na enige aanpassingen hangt de deur uuiteindelijk weer in de auto.

Rondom de kerstdagen de tweede deur...

Bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag rem klauw revisie, alles ontroest en gebrushed aan de linker voorwiel ophanging, kruisje vervangen, was een hels karwei alles was vast gerot, nieuwe schfij en blokjes erop. alleen ik snap die steek as niet helemaal.

als ik de aandrijf as rond draai draait mijn steekas die van de grond staat ook, dat is normaal maar als ik hem tegen hou dan slipt hij als het ware gewoon. of is dat normaal bij een dana 30 ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag rem klauw revisie, alles ontroest en gebrushed aan de linker voorwiel ophanging, kruisje vervangen, was een hels karwei alles was vast gerot, nieuwe schfij en blokjes erop. alleen ik snap die steek as niet helemaal.

als ik de aandrijf as rond draai draait mijn steekas die van de grond staat ook, dat is normaal maar als ik hem tegen hou dan slipt hij als het ware gewoon. of is dat normaal bij een dana 30 ?

Is normaal zit een soort vrijloop in de as waar die 4wd inschakelt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Achteras diflagers en pignonaslagers vervangen en afgesteld, remmen schoon gemaakt en afgesteld.

Lekker klusje trouwens dat afstellen van die tandwielen.

Zaterdag maar weer verder met het vervangen van mijn spatbordverbreders en gelijk effe alles doorsmeren en verversen.

Kan die volgende week voor de APK keuring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

deuren en handgrepen los weten te krijgen, alles zit vast gevroren.

ramen ook aan de binnenkant moeten krabben :yes:.

ruitenwissers zitten zo vast gevroren dat de rubbers al los komen.....ondanks rustig warm laten worden.

sleutel zat na het tanken vast in de tankdop, dus die met warme spray los weten te krijgen :P.

eenmaal warm gereden met volle tank benzine lijkt het binnen een druipsteengrot, want dan gaat de hardtop pas ontdooien....binnen!

Yep! I JEEP!!!! :D:lol::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...