Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Kijk nou, hij is al bezig...! :) Diffdeksel gelijk van een mooi kleurtje voorzien??

Ramon toch...lezen!!! Ik heb olie met slangenpompje eruit en erin gepompt :wacko:

Dif dekseltje is erop gebleven. Bij de ZJ gaat ie er wel af.....kunnen kijken of we nog ergens een likje verf hebben....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ramon toch...lezen!!! Ik heb olie met slangenpompje eruit en erin gepompt :lol:

Dif dekseltje is erop gebleven. Bij de ZJ gaat ie er wel af.....kunnen kijken of we nog ergens een likje verf hebben....

Sorry sorry, dat krijg je met een klodderoog als ik nu heb :whistle:.... en NEE, geen foto's !! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Locker en steekassen achter verder af gemonteerd, schijfremset achter gemonteerd. Na het laten afdraaien van me steekassen ivm niet passen van me schijfremmen op me 30 spline steekassen. Remmen ontlucht, handremkabel gesteld en wielen gemonteerd. Nu nog diff deksel erop met kabel ox locker, kabel aanleggen en afstellen met bedieningshevel. Wieluitslag voor afstellen en antenne bakkie afstellen.

Dan nog een andere keer chassis balk laten lassen rechts achter bij schokbrekerstrop zit een gat ingerot. En keienvanger voor laten aanpassen en monteren. Door mijn fijne vriend Adriaan. Die me met dit project al zeer goed geholpen heeft!!:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WAAT? met de ZJ naar Woudenberg? :wacko:

Hij komt tenminste nog met een Jeep!

Ik weet redelijk zeker dat er iemand met een Kia komt.

Verder zou het me niet verbazen als er morgen ook een Dotsch staat :no:

Maar de Nixan Micra rijder van vorig jaar, zal dit jaar vermoedelijk met een Jeep komen :no:

OT:

Remvoeringen van de nieuwe/oude assen gehaald.

Steekas met gepast geweld losgehaald, zodat ik dat ook eens gedaan heb.

Elke dag wat nieuws!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Remtangen van de voorremmen gezandstraalt en gereviseerd en tevens nieuwe remblokken gemonteerd.

Powertrax locker in de achteras gemonteerd en de gelijk de remschoenen achter vervangen en de boel schoon gemaakt.

Hij is weer helemaal top in orde en remt weer als een nieuwe.

Gewoon opassen met remmen, anders zit ik tegen de voorruit geplakt in plaats van de vliegen aan de buitenkant:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

doet ie ut????

Ik heb naast een L$*O (ahum) gestaan en hij kon mij luid en duidelijk verstaan. Ik kon hem ook verstaan, maar wel heeeeeel zachtjes... heb geen idee of dat normaal is, dus ik wacht mijn volgende test kans nog ff af...

OT: Standaard dashverlichting vervangen voor blauwe lampies, omdat verlichting in de CB en radio ook blauw is :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...