Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Zondag en maandag ff met de bumper wielkast-verbreder bezig geweest, schade weggewerkt. Plaats straks wel wat foto's in het topic.

Verder nog de ventilatie rooster waarvan een van de vinnen gebroken was in exterieur kleur gespoten, omdat ik toch een nieuwe moest bestellen:

GroteFoto-F886MBCE.jpg

...en toen bleek dat ie toch wel te repareren was :bye1:

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag en maandag ff met de bumper wielkast-verbreder bezig geweest, schade weggewerkt. Plaats straks wel wat foto's in het topic.

Verder nog de ventilatie rooster waarvan een van de vinnen gebroken was in exterieur kleur gespoten, omdat ik toch een nieuwe moest bestellen:

GroteFoto-F886MBCE.jpg

...en toen bleek dat ie toch wel te repareren was :P

Vind het wel mooi

Nu alleen de rest nog:whistle:

Chris :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...ook weer niets... al 3 weken niets aan de jeeps gedaan, behalve de YJ aan de buitenzijde schoon gemaakt. Karin houdt met aardig bezig met een aantal klusjes in huis. De gang is klaar, de trap krijg vanavond ze laatste lagen Glitsa en dan mag ik verder in de slaapkamer...

En ik moet nog zoveel...

ZJ:

Olie-wissel

Alles doorsmeren

Serv 4WD switch (sensor reiningen)

Uitzuigen

Wissers vervangen

YJ:

Binnenzijde schoon maken

Nieuwe massa strips monteren

Radio monteren

CB antenne monteren

Bakkie nog aanschaffen en inbouwen

Plaat onder stoelframe spuiten

Speakers monteren

Kachelradiateur vervangen

...zucht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begonnen met de nieuwe koplampen en Xenon in te bouwen:unsure:.

Koplamp bezel er af geschroefd gezien dat de nieuwe koplampen niet gaan passen :ohmy: (Verkeerde type) en de bezel er weer opgeschroefd.

Xenon aangesloten (wat een licht::( kan alleen het beeld van de linkerlamp niet goed krijgen, Blijft veel te hoog staan (Rechts zit een Hella en links zit een Cibie) en dus verblindend, en dat mag niet:wacko:.

Dus Xenon er weer uitgehaald (Had nog niets vastgezet:whistle:) en rij dus weer met Halogeen kaarsjes rond:frusty:.

En omdat de kap tog weer openstond, alle sapjes nagekeken en alle electrische componenten ingespoten met vochtwerende spray:rolleyes:.

En nu eerst een :whistle:.

:bye1:Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begonnen met de nieuwe koplampen en Xenon in te bouwen:unsure:.

Xenon aangesloten (wat een licht:B) kan alleen het beeld van de linkerlamp niet goed krijgen, Blijft veel te hoog staan (Rechts zit een Hella en links zit een Cibie) en dus verblindend, en dat mag niet:wacko:.

Dus Xenon er weer uitgehaald (Had nog niets vastgezet:whistle:) en rij dus weer met Halogeen kaarsjes rond:frusty:.

:bye1:Roland.

Met xenon moet je volgens mij ook koplampspoeiers monteren. Nieuwe wetgeving :blink: (die sproeiers moeten het ook doen.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met xenon moet je volgens mij ook koplampspoeiers monteren. Nieuwe wetgeving :blink: (die sproeiers moeten het ook doen.)

Geld alleen voor auto´s na (ff uit m´n hoofd) 1 januari 2007.

Heb zelf al ergens gehoord dat als ze niet verblinden het zelf niet eens uit maakt of de units geschikt zijn voor xenon of niet:unsure:.

:bye1:Roland.

bewerkt door Roland
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw lier op lierplaat gemonteerd, lierplaat met lier op auto gemonteerd , lier aangesloten op de accu en mijn schakelaar binnen in de auto.

en nieuwe radio gemonteerd. deze keer maar een plastic plaatje der boven op. want deze jeep heeft me al 3 radio's gekost :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...