Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

nou vandaag de donor jeeps maar opgeruimt dus met de slijptol en de kraan een paar in tweeen gehakt

verder een 2.5l xj op de kar gewurgt staat nu kompleet naast de deur word morgen naar de schredder vervoerd

ook de zj maar eens gestart en de engelse jeep die word vanavond/morgen in orde gebracht voor de keuring

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Olie en filter ververst, bougietjes vervangen. Verder aandrijflijn gekontroleert en kwamen de volgende zaken tegen. Speling op de kruisjes beide voorassen. Ietsje lekkage aan het voorste differentieel. Dus we gaan shoppen voor onderdelen en deze vervangen.

Maar eerst morgen Wild tour rijden <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja of je het zo moet noemen.:lol:

Het is niet het enige wat ik heb aangepast aan de tire carrier.<_<

Band zit ondertussen ook al 10 cm hoger want in Holzen bleek tot ie toch iets aan de lage kant was.:B Kan nu waarschijnlijk ook mijn Hi-Lift er onder vast maken.

Maar niets ten nadele van de tire carrier zelf. Vindt het gewoon een top ding.:lol:

bedoel je evert-jan jonkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag de onderdelen die er allemaal nog in moeten van het motorblok achter in de Jeep gelegd zodat ook deze morgen het toneel in Klundert kan verlaten:cry:

mooi " minder fijn" allemaal... Eens zien welk familielid ik voorlopig weer z'n auto kan aftroggelen...

Heb vandaag nog naar je auto gekeken; ziet er nog steeds goed uit hoor....

Als hij straks weer goed loopt ben je die elende weer snel vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat mijn jeep al een tijdje stil staat vanwege motorrevisie. ff de jeep op een 2 kolommer gezet en daarna een paar keer een flinke zwik aan de wielen gegeven. zodat de diffs gesmeerd worden. dat voorkomt roestvorming op de tandwielen als de jeep een tijdje stilstaat. want in de lucht zit altijd vocht in :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gisteren even 4 euro er aan gewaagd en het grote vuil uit lieveld er af gespoten samen met Ed hij had de emmer en de spons zelf in geladen.

nu zie ik uit het kantine raam dat het dak nog onder zit :blink: waaren een van de eerste bij de grote modder poel:lol: komt later wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gisteren even 4 euro er aan gewaagd en het grote vuil uit lieveld er af gespoten samen met Ed hij had de emmer en de spons zelf in geladen.

Heb ik vanmorgen ff gedaan, kom thuis doe de deur dicht, en komt er nog een dikke klodder modder onderweg vallen:lol:, en er lag al zoveel op de wasplaats:whistle:.

:bye1:Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar pakjes,waaronder een nieuwe lichtschakelaar vandaag opgehaald bij het postkantoor, en ingebouwd.

Ik heb weer licht:P dat blijft branden als je het aanzet:yes:.

Nu nog de tijd en zin vinden om het raammechanisme in te bouwen:whistle:.

:bye1:Roland.

Had nog een blikje zin in de koelkast liggen:P, dus het raam weer gefixt.

Heb alleen de raamslinger weer om zeep geholpen:frusty:, #@!%& plastic, maar eens opzoek naar iets van aluminium oid:wacko:.

:bye1:Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...