Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Na een avondje sleutelen zit er weer een werkende slave cilinder onder de auto. Hopelijk dat het probleem met de koppeling nu opgelost is en ik zondag gewoon Veldhoven mee kan rijden.

Vrijdag nog even de sapjes nalopen, olie voordif vervangen, vetnippels voorzien van vet en dan is hij er klaar voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vacuum systeem uit balorigheid nagelopen, omdat er misschien geen vacuum op de cruise stond!

Hoera!!!!!!!!!!!!!!!!! het T-klepje in de leiding vanaf het inlaatspruitstuk zat er verkeerd in( stealer bedankt!) cruise werkt naar behoren!!

Misschien de kachelkraan ook wel weer!

Vanavond proberen!!

Gr. Henk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag Jeep weer opgehaald uit de kas. Coating lekker droog.

Ik had nog beloofd om het eindresultaat te plaatsen. Hierbij dus.....

Nieuwe matjes passen ook perfect.

DSC04106.JPG DSC04107.JPGDSC04098.JPG

Wow, ziet er strak uit. Bijna zonde om de stoelen erin te zetten.

Die matjes had ik al eens bij iemand gezien; mooie pasvorm :whistle:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer verder gegaan met de koppeling. Heb de slave cilinder los gemaakt nadat ontluchten onder de auto helemaal niet ging.

Naast de auto de cilinder gevult met vloeistof (Dot3) en ook meteen ontlucht. Kwam veel lucht uit en de cilinder zelf was ongeveer 1/4 deel gevuld met olie van te voren, naderhand alles gemonteerd en nu even aankijken hoe het gaat.

Morgen maar weer proberen of ik nou zonder te pompen koppeling houdt, anders is er misschien toch nog meer kapot of moet hij toch nog verder ontlucht worden.

Ook de diff olie voor vervangen en een rondje met de vetspuit gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag tunnelplaat over de versnellingsbak geplaatst nadat ik deze netjes gespoten had. Zit weer als nieuw met een mooi kitrandje..

Verder interieur gereinigd met een extractor (tapijtreinigingsmachine die water spuit en dat gelijk weer opzuigt). Je wilt niet weten wat voor bagger er uit kwam.

Boel lekker in de tuin laten drogen in een lekker najaarszonnetje. Eind van de dag al weer wat interieurdelen teruggeplaatst. En toen was de dag weer om. :bye1:

DSC04110.JPG DSC04118.JPG DSC04128.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...