Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Waggy: dinsdagavond - Hemeltje gemaakt, bijna klaar nog een extra stukje maken, was helaas niet helemaal compleet.. dan de gaten er weer in maken voor de verlichting en de zonnekleppen.

vandaag - andere kant van de Waggy in de filler gezet, linkerkant nogmaals strakker gemaakt met een dun laagje plamuur..en weer schuren, schuren..:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snel weer scheef zetten! Is echt eitje dus dat gaat vast wel lukken!

Sleuteltje 13 ligt in handschoenenkastje :P

Ik heb 'm in het vak van de deur liggen...

OT: De Jeep weer groen gespoten met water :lol:. Kostte bijna net zoveel als de toegang afgelopen zondag :ohmy: Maar dan heb ik ook de onderkant meegenomen (en nee, die is niet groen)...

Tevens eindelijk langs de CarGlass gereden voor de binnenspiegel die al maanden op mijn telefoonhouder vast zat. Ze hebben hem weer netjes vast gezet, zonder kosten. Dus de fooienpot maar even gespekt. Wel zo netjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 'm in het vak van de deur liggen...

OT: De Jeep weer groen gespoten met water :lol:. Kostte bijna net zoveel als de toegang afgelopen zondag :ohmy: Maar dan heb ik ook de onderkant meegenomen (en nee, die is niet groen)...

Tevens eindelijk langs de CarGlass gereden voor de binnenspiegel die al maanden op mijn telefoonhouder vast zat. Ze hebben hem weer netjes vast gezet, zonder kosten. Dus de fooienpot maar even gespekt. Wel zo netjes.

Was inderdaad vieze modder; bleef wassen en afspoelen; heb tegen de buren maar gezegd dat de drinkwaterleiding is gesprongen; straat stond blank.

OT: Zojuist auto laten uitlijnen; rijdt weer heerlijk zonder het vage sturen, naar 1 kant trekken en kan benzinewijzer weer zien (stuur staat recht).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De gevolgen van Veldhoven gedeeltelijk geperareerd.

De kapotte schokdemper vervangen door een nieuwe.

IMG_1047.jpg

En de hele stabilisatorstang maar weggehaald, de rechter link was afgebroken.

IMG_1048.jpg

IMG_1051.jpg

Vandaag een kleine 80km gereden, en zonder de stabilisatorstang rijd de Jeep nog prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...