Spring naar bijdragen

Gespot!


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Vanochtend/middag op de E35 in Duitsland, vlakbij de grens een zwarte CRD. Ik zat vermomd in een gehuurde Transit met boedelbak (en mijn god wat heb ik mijn eigen auto gemist in Sauerland. 70 Op de teller in z'n 4, harder trok de Transit niet op de snelweg iets omhoog. Kunnen jullie je voorstellen hoe ik door Sauerland zelf heen ben getourt?) en zwaaide tot mijn arm pijn deed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moto, reed jij vandaag vanuit op de Emmastraat richting 's Gravenzande? Het zal een uurtje of 18 geweest zijn, misschien wat later. Ik kwam de rotonde op bij de grote geest, gaste nog wat bij, en bij de rotonde bij 's Gravenzande zat ik achter de Wrangler (met het dak eraf). Ik heb driftig gezwaaid, maar je gebruikt je spiegel niet zo goed :lol::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moto, reed jij vandaag vanuit op de Emmastraat richting 's Gravenzande? Het zal een uurtje of 18 geweest zijn, misschien wat later. Ik kwam de rotonde op bij de grote geest, gaste nog wat bij, en bij de rotonde bij 's Gravenzande zat ik achter de Wrangler (met het dak eraf). Ik heb driftig gezwaaid, maar je gebruikt je spiegel niet zo goed :P:D

:lol: Nee was ik niet, was wel heel dicht bij mijn huis. (Grote Geest) Ik heb vandaag wel mijn softtop erop gezet, maar niet open gereden in Monster.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag op de trugweg.

Gespot in het prachtige Twenteland, omringd door mooie spandoeken

1 XJ met caravan, kort daarachter ik denk Evert met de Jeep op de aanhanger daarachter Richard ook met een aanhanger.

Een kwartiertje daarachter een trosje xj's en een groene TJ (Bas?? K)

Nu ik er nog een over nadenk, heb ik ook nog een wagoneer of zo iets gezien (Bas? S)

bewerkt door schumer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer schone GJ-XJ.

....kan eigenlijk niet.

Komt wel weer goed. Ik moest wel, ik dacht dat ik mn achterveren gebroken had ofzo. In het terrein bonkte hij ENORM. Nu blijkt het waarschijnlijk een stabilisatorstang te zijn die raar omhoog staat en in het midden ook nergens meer aan vast zit. edit: reden van gebonk is ook op de brug niet duidelijk geworden. Wellicht zijn mn bladveren toch wat vermoeit geraakt.

Vanavond even op de brug zetten en die hele stang weghalen. En dan wellicht morgen nog effe lekker paneren.

bewerkt door GJ_
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag in Scheveningen heeeel veeel Jeeps gespot, o.a. een witte (half zwart?) CJ, een ZJ met Ducati Performance erop, een open YJ.

Op de Regentesselaan nog een Wagoneer gespot, was te koop en volgens de eigenaar de enige in NL :thumbsup:

GroteFoto-XVFBMQZP.jpg

GroteFoto-NAJ8PEPX.jpg

Foto-FBS67C8I.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ab changed the title to Gespot!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...