Spring naar bijdragen

Gespot!


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

T'is weer Jeep-weer :rolleyes::

Arnhem - Velperweg +/- 15:35 Zilvergrijze JK

A325 Arnhem > Nijmegen 15:45: Metallicgroene YJ. Waarschijnlijk 6-cyl, kon me redelijk bijhouden op de derde baan, chromen grill.

's Gravendeel, bij een tuinder, lichtgroene YJ of TJ ( denk YJ ).

In ieder geval stevig verhoogd en met familybar.

Motorkapopschrift '... in het groen'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, idioot he. Terwijl Monster toch echt niet zo groot is. En ik tour er echt wel lekker doorheen. Jij woonde in de grote geest toch?

Ik kom over het algemeen ook enkel Grand Cherokee's tegen. Er rijd een groene Grant die ik echt achterlijk vaak zie, ook met een vrouw van mijn leeftijd erin, best grappig.

Edit: Nu ik erover nadenk, er zijn niet echt veel vrouwelijke Jeepers hier he?

bewerkt door Utixo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is dan natuurlijk weer helemaal waar. Ik ben dan ook voornamelijk lid geworden omdat ik weinig verstand van auto's heb (waarom ik dan aan een Jeep ben begonnen? De begeerte won het van de wijsheid :D), en zo afentoe wat vragen heb. Die de mannen dan weer mooi kunnen beantwoorden. Maar vind het best gezellig, dus kom iedere dag even spieken. En zwaai me 3 keer in de rondte, helaas kijkt iedereen me aan alsof ik gek ben :yes:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is dan natuurlijk weer helemaal waar. Ik ben dan ook voornamelijk lid geworden omdat ik weinig verstand van auto's heb (waarom ik dan aan een Jeep ben begonnen? De begeerte won het van de wijsheid :D), en zo afentoe wat vragen heb. Die de mannen dan weer mooi kunnen beantwoorden. Maar vind het best gezellig, dus kom iedere dag even spieken. En zwaai me 3 keer in de rondte, helaas kijkt iedereen me aan alsof ik gek ben :D.

Helemaal mee eens, in Soest (mijn buurt hoofdzakelijk anti-Jeep) weten ze niet beter dan dat ik met een wit Jeepie rondrij, maar via de club en op 't forum gelukkig meer Jeepers gevonden die dat niet zo vreemd vinden. Zwaaien moet je de meeste echt aanleren, maar zal zwaaien als ik je nog eens tegenkom. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ab changed the title to Gespot!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...