Spring naar bijdragen

Gespot!


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ja chillen is het juiste woord,iets anders doen ze niet:lol:

Iedereen is wel wat aan het hobbyen aan zijn wagen.

Chillen?

Zweten ja!

Vraag maar eens aan Moto....arme kerel moest in brandende zon aan zijn wagen werken en kreeg niet eens tijd zijn bakkie koffie leeg te drinken.

Paarse Wrangler op de A15 19:30, afkomstig van Ed op weg naar die Heimat :D

Ondanks de kleur en dankzij de bandjes toch een stoere bak.

bewerkt door Eucalypta.nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag een zwarte c7 denk ik:blush:..In Heiloo op stond geparkeerd aan de doorgaande weg aan de kant van Egmond..heel hoog en met een rek achterop met een groot resevewiel en andere dingen l en r van het reservewiel een rode cilinder?..Hij zag er super uit:wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Langs de A15 vlak voor de afslag Hardinxveld-Giessendam bij het tankstation:wacko:, Een Zwarte topless YJ. Iets later op de A17 tussen Moerdijk en rosendaal weer een Zwarte topless YJ, nog wel ff met m´n licht geknippert maar geen reaktie (Was ook "maar" met de Vito).

:whistle: Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondagavond net over de grens met belgie net voorbij hazeldonk een groene TJ met beige hardtop. Zwaaide met de softtop eraf maar geen reactie, kon niet zien of het een Ned kenteken betrof.

Vanmorgen in Oud Beijerland op de Jan van der Heijedenstraat een witte YJ, ik zwaaide maar mijn groene TJ stond op de parkeerplaats....de roparun was daar gaande.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ab changed the title to Gespot!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...