Spring naar bijdragen

Gespot!


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Reden net het westland uit met de nieuwe jeep, worden we ingehaald door Moto. Samen ff gestopt bij eerste pomp om de YJ te aanschouwen.

Ja, denk dat ik de primeur had voor "Gespot" van deze Jeep..

Nette YJ Ramon. Leuke kleur ook.

Verder gespot bij JeepEd Sleutelplaatshonkstekwerkplaatskoffiehuis: JeepEd zelf :P, Eucalypta en Greenbear.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, een ongeplande mini-meet met drie Jeeps dus (neem aan dat je ook met de ZJ was) :yes:

Hoe ging de terugreis, was de pil genoeg?

Yup, met de ZJ heen gereden met 15 liter water. Aldaar wilde ik bijvullen, maar dat had die toko kennelijk al gedaan. Radiateur had besloten om totaal niet meer te lekken. Een week geleden zeek het er nog uit, snap er niets van. Met een keurige temp van 70 a 80gr naar huis gereden :)

Dus moet nog ff kijken van hoe en wat met die radiateur, vreemd verhaal :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flink uitgebouwde Zwarte YJ 2x gezien (heen en terugweg) op prov. weg tussen Geertruidenberg en Zevenbergen; geen zwaaier :P

Moto wagen met en zonder lier :yes:

Ed in Paarse (hij zegt blauw) TJ

Greenbear in verlengde bus

Knappe witte YJ in Ed Honk :)

(+ gebruikelijke wagoneers)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flink uitgebouwde Zwarte YJ 2x gezien (heen en terugweg) op prov. weg tussen Geertruidenberg en Zevenbergen; geen zwaaier :P

Moto wagen met en zonder lier :yes:

Ed in Paarse (hij zegt blauw) TJ

Greenbear in verlengde bus

Knappe witte YJ in Ed Honk :D

(+ gebruikelijke wagoneers)

Je bedoeld die blauwe/paarse TJ waarvoor Ed vroeg of ik hem even wilde helpen. Diezelfde blauwe/paarse TJ waar ik uiteindelijk driekwart van het werk heb gedaan. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, waarvan zelfs fotografisch bewijs is :P

Tja, die foto hield ik als troef achter de hand voor als Ed ontkende.

Je bedoelde deze waarschijnlijk. Beetje donker, maar ondanks dat het verschil door die kale kop moeilijk te zien was, was ik dat onder dat spatbord die erg hard werkte.

Deed het met liefde want was voor een mede-Westlander hoorde ik.

TJ.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, die foto hield ik als troef achter de hand voor als Ed ontkende.

Je bedoelde deze waarschijnlijk. Beetje donker, maar ondanks dat het verschil door die kale kop moeilijk te zien was, was ik dat onder dat spatbord die erg hard werkte.

Deed het met liefde want was voor een mede-Westlander hoorde ik.

TJ.JPG

Kees jouw lichaam is zo groot dat zelfs ik daar niet meer bij paste:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maarten (Raven) gespot in z'n Volvo op de A15 en later nog een keer op afrit Charlois. Beetje over en weer staan gillen bij het stoplicht:thumbsup:

Vanuit de Volvo:

Nils gespot op de A15.

Ik wilde zo graag naar een bekende Wrangler zwaaien, dat ik mijn afslag mistte en door moest rijden naar Saarloos om daar te keren :D

Vanuit de Jeep:

Bij een benzinepomp, net voorbij Bruinisse, een XJ, die me straal negeerde :D

Verder op de N59, A29 richting Zierikzee, een zwarte YJ met vriendelijk blonde dame, die terugzwaaide <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanuit de Volvo:

Nils gespot op de A15.

Ik wilde zo graag naar een bekende Wrangler zwaaien, dat ik mijn afslag mistte en door moest rijden naar Saarloos om daar te keren :frusty:

Vanuit de Jeep:

Bij een benzinepomp, net voorbij Bruinisse, een XJ, die me straal negeerde :frusty:

Verder op de N59, A29 richting Zierikzee, een zwarte YJ met vriendelijk blonde dame, die terugzwaaide :lol:

de zwarte YJ was gelift en vermoed 33ers eronder. de blonde dame was kort geknipt?

heb deze om half 9 in hellevoetsluis gezien uurtje of half 9

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de zwarte YJ was gelift en vermoed 33ers eronder. de blonde dame was kort geknipt?

heb deze om half 9 in hellevoetsluis gezien uurtje of half 9

Ze kwam me tegemoet, dus we passeerden elkaar met een kleine 200km/h, maar gelift zou wel kunnen :lol:

Ken je haar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ab changed the title to Gespot!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...