Spring naar bijdragen

Gespot!


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Vanmiddag op de Waalweg Ridderkerk(Rijsoord) een Blauwe YJ of TJ op 33érs met softdeurtjes en doorlopende bikini over de familybarbar, bestuurder droeg een hoed. 't was aan het geluid te horen in iedergeval een 4.0. Zag het een beetje laat aangezien ik naar een dobber zat te staren in het water.:whistle:

Hij groette wel, maar gelukkig zag m'n maat dit eerder dan ik. Dus we hebben terug gegroet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag +/- 14.30. Kloosterlaan Huissen

Met piepende banden optrekkende witte top/doorless YJ met een stuk oudijzer op de voorbumper, rechtsafslaand richting de dijk naar Angeren.

1 Man + 2 kids met allemaal een ;)

Moet nog ff wennen aan 2 wiel aangedreven wagen he (zeker tegen dijk op)

Trouwens..als het 2 kids waren dan ben ik er 1 verloren.

(Laat jij je hond daar gewoon loslopen?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet nog ff wennen aan 2 wiel aangedreven wagen he (zeker tegen dijk op)

Trouwens..als het 2 kids waren dan ben ik er 1 verloren.

(Laat jij je hond daar gewoon loslopen?)

Zal die 2e wel een fata morgana geweest zijn.;)

En ja, de hond kan daar prima loslopen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag paar keer gespot in Doornenburg; prachtige groene Willy's :yes:

Bestuurder zwaaide vriendelijk terug. (had ook kersen gekocht denk ik)

Kersenverkoop gaat goed daar in Doornenburg.;) Gister ook al een kilootje meegenomen bij de caravanstalling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen witte YJ met grijze sprinttop en Jeepforum sticker op de vooruit op Dalweg in Soest. Werd geloof ik niet opgemerkt....Stond te wachten op een parkeerplaatsje. En 5 minuten later een witte CJ7 met kaki kleurige bikini en deurtjes. Ook nog ergens in Soest een donker groene TJ zien staan op 33érs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen witte YJ met grijze sprinttop en Jeepforum sticker op de vooruit op Dalweg in Soest. Werd geloof ik niet opgemerkt....Stond te wachten op een parkeerplaatsje. En 5 minuten later een witte CJ7 met kaki kleurige bikini en deurtjes. Ook nog ergens in Soest een donker groene TJ zien staan op 33érs

Witte YJ met grijze sprinttop in soest is Poison Ivy:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte YJ met grijze sprinttop in soest is Poison Ivy:P

Ah ok, tja moest toch iemand van het forum wezen.:D

Maar zit daar in die contreien volgens mij echt een heel nest Jeeps. Normaal ligt het dag gemiddelde toch echt een stuk lager met gespotte Jeeps(behalve dan de GC enzo). Maarja verder barst het er ook van de Laro's en Raro's en ander 4x4 spul...:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen witte YJ met grijze sprinttop en Jeepforum sticker op de vooruit op Dalweg in Soest. Werd geloof ik niet opgemerkt....Stond te wachten op een parkeerplaatsje. En 5 minuten later een witte CJ7 met kaki kleurige bikini en deurtjes. Ook nog ergens in Soest een donker groene TJ zien staan op 33érs

Heb ik weer niet op zitten letten?? :blush:Heb een zwarte sprinttop, maar ben in Soest wel de enige daarmee.

Dus bij dezen alsnog:

:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

begin van de avond A28....luid toeterende Dodge met groene aanhangwagen met daarop in bijzonder grote letters: JEEP

't zal Hendrik wel geweest zijn...

Ik dacht nog even, hulptroepen zijn onderweg, ik had een vastzittend remblok achter.....ff gerepareerd op de P.langs de A28 bij A'foort. Ding was gloeiend heet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ab changed the title to Gespot!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...