Spring naar bijdragen

ratteplaag (Dave)

Forum member
  • Aantal bijdragen

    691
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over ratteplaag (Dave)

  • Verjaardag 10/11/1974

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    z.o. drenthe

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Cherokee
  • Bouwjaar
    1987

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

ratteplaag (Dave)'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

12

Waardering in de gemeenschap

  1. Gooi een een paar 100 kg in de koffer en dan de remmen test. Voor remt veel harder dan achter en op de rembank remt voor te snel af om achter aan het werk te krijgen, en door het extra gewicht heeft voor het moeilijker waardoor achter ook weer gaat remmen. Dit hielp mij door de keuring en het is voor de apk geen probleem als je maar niet over de max toegestaan gewicht gaat.
  2. voor de geintereseerde de zwarte signal moet op de grijs naar de ecu de rode is voeding van het lambda relais en is geschakeld voor de voorverwarming dus een wittedraad op de sonde de zwarte is massa voor de voorverwarming dus ook een witte op de sonde
  3. ik heb een lambdasonde met drie draden 1x zwart en 2 x wit zwart is signal en de 2 witten zijn heater onder de wagen zijn er ook 3 draden nl. zwart,rood en grijs wie weet hoe dit aan te sluiten alvast bedankt
  4. als je naar carglas gaat en een gaatje laat boren aan het einde van de barst en dat gaatje behandel als een ster dan gaat het zeker niet verder scheuren en is het geen apk afkeur
  5. ik weet niet zeker of de 2.5 td het ook heeft maar bij de 4.0 zit er achterop de kleppendeksel een slang naar inlaatspruitstuk en die zit dan verstopt of het terugslag klepje in de dop op het deksel blijft hangen daardoor kan je de druk bij de kleppen alleen nag maar naar je luchtfilter en dus ook de olie die mee gaat
  6. je kan dan beter een continu voeding je deur in leggen en de massa schakelen via je deur schakelaar dan kan je wel led gebruiken en blijft het interrieurlicht dimbaar
  7. daarom leen ik niks uit je mag gebruiken bij mij thuis of ik ga mee maargoed nog ff nadenken waar de haak is suc6
  8. ratteplaag (Dave)

    F

    dan toch maar een stekker erin steken
  9. dan had ik dat verkeerd begrepen maar nu wel weer wat bijgeleerd
  10. steering box lower shaft seal kit dat is de zoekterm maar voor de cj7 kan ik daar ook niks op vinden dus zal schneiders wel een goed punt hebben dan zou je dus tussen de moer en de deksel een kopere ring kunnen proberen
  11. ratteplaag (Dave)

    F

    met tethering instellingen kan je van je mobiel een wifi hotspot maken en heb je altijd een sterk signaal
  12. is toch begrijpelijk anders gaat iedereen een oldtimer benziene uitvoering voor woon-werk verkeer gebruiken en ze willen de oldtimers voor hobby houden en voor woon-werk gebruik je maar een wagen die wb betaald je gebruikt temslotte dan ook iedere dag de weg
×
×
  • Nieuwe aanmaken...