Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Jammer dat mensen gaan lopen mopperen terwijl je in je vrije tijd moeite doet om de vooruitgang op het web een beetje bij te benen.

Gelukkig voorkom je daarmee dat de mopperaars over een gedateerd en achterblijvend medium de kans krijgen om hun zegje te doen.... ;)

Verandering is eng! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik moet nog even mopperen omdat ik die gast de kans heb gegeven om mij tegemoet te komen met de incorrecte spullen die hij mij verkocht heeft, ervoor gekozen heeft niet meer te reageren! Dom! Zeker als je via t forum verkoopt, slecht nieuws gaat sneller dan goed, toch?

bewerkt door Nikonised
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik 5$#@# weer. Voor een tegemoetkomende fietser die een beetje naar links uitwijkt moet ik een beetje naar rechts, en daar staat een vrachtwagen met een stacaravan er op.

Raak ik precies met de rechter spiegel de hoek van dat ding, vervolgens slaat de spiegel om en die komt dan het rechterzijraam tegen. Dat wil zeggen: hij is er door heen geslagen :frusty:

Spiegelglas ligt ook los........ :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Oei....... das balen.

Eén ding scheelt, tis nu geen airco tijd meer, dus je hebt nog een paar maanden de tijd.

Ja,klopt.

Eerst maar op vakantie, lift en nieuwe banden/velgen

En dan op een zonnig weekeinde maar met de airco aan de slag. Zal wel 2012 worden dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ben zondag naar Togeren Belgie geweest met de G.C., parkeren zag drie Belgen op trotoir geparkeerd staan, er was nog plaats voor mijn GC, na twee uur kom ik terug en ja hoor alle auto,s een prent, en ik als buitenlander een wielklem, gebeld, komen ze, de Belgen krijgen een a.c thuis gestuurd en de buitenlander moet gelijk casch betalen € 100,= mooi uitentje in Belgie. (volg niet altijd wat geziet!!!!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...