Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

@#&*$#@ Jeep niet goed afgesloten ! :frusty:

Radio weg! Ben nu wel blij dat het klapscherm al een half jaar kapot is en de niveauregeling niet meer werkt :) Ze hebben trouwens mijn klassieke zwarte RayBay Wings laten liggen, dus echt slim waren ze niet! EIKELS! In het vervolg maar weer ouderwets beveiligen met een snoertje met 380 erop en gelijk maar de dubbelloops uit het vet halen ! :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@#&*$#@ Jeep niet goed afgesloten ! :frusty:

Radio weg! Ben nu wel blij dat het klapscherm al een half jaar kapot is en de niveauregeling niet meer werkt :) Ze hebben trouwens mijn klassieke zwarte RayBay Wings laten liggen, dus echt slim waren ze niet! EIKELS! In het vervolg maar weer ouderwets beveiligen met een snoertje met 380 erop en gelijk maar de dubbelloops uit het vet halen ! :thumbsup:

met hagel patronen er in

en wachten maar op de

volgende vandalen die

aan je jeep zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag 11 uur zitten sturen in m'n WJ die (gelukkig voor m'n meissie alleen linkszijdig) uitsluitend onverwarmde lucht blaast. Laatste 4 uur in mist bij 1-3 graden waren kkkkoud. Klassiek probleem van kapotte mengklep-as, vermoed ik. Deze week maar eens een beetje knutselen. Gelukkig had ik al wel 4 winterbandjes gescoord voor niet te veel. Ben ik weer niet voor niets naar NL gereden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Vandaag 11 uur zitten sturen in m'n WJ die (gelukkig voor m'n meissie alleen linkszijdig) uitsluitend onverwarmde lucht blaast. Laatste 4 uur in mist bij 1-3 graden waren kkkkoud. Klassiek probleem van kapotte mengklep-as, vermoed ik. Deze week maar eens een beetje knutselen. Gelukkig had ik al wel 4 winterbandjes gescoord voor niet te veel. Ben ik weer niet voor niets naar NL gereden.

je kunt die blaasdingen ook dicht zetten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

MOPPER 1:

Als je met een aanhanger rijdt is een cruisecontrol een genot. Dat plezier was voor mij vandaag niet weggelegd. De net in NL aangeschafte gebruikte paardentrailer moest mee naar Frankrijk. Maar helaas, door een massafoutje in een achterlicht van de kar kwam er spanning op het draadje van het remlicht waardoor de cruisecontrol niet inschakelde. Heb ik dus de hele dag met m'n voet op het gas moeten staan.

MOPPER 2:

Loopt de WJ CRD normaal zo'n beetje 1:10 bij 130 km/u, met de kar erachter 1:6 bij 110 km/u, zelfs 1:4 berg op. Wordt die kar over 1200 km ineens toch een volle tank duurder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben af gelopen zaterdag door een choot mobiel

het ziekenhuis in gereden ruseltaat een gebroken

arm linker been op twee plaatsen gebroken en

vier ribben gebroken dit gebeurde tijdens het

terug lopen met de bood schappen naar de auto

ben van achteren aan gereden door zo,n ding

die erg veel haast had en niet de moeite nam

om even te waarschuwen/te toeteren en daar lag

ik op de grond de vrouw had de ambulance

gebelt die was er binnen vijf min van de post moerdijk

de boot schappen zijn door me vrouw in de auto

gedaan en is achter de zieken wagen aan gereden

alles is in het gips gezet en maandag morgen

mocht ik weer naar huis je raadt het al in een

rol stoel en nou maar wachten op de genezing

van dit alles daar ging een dagje axel naar de

klote

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...