Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

En ik reed zaterdagmiddag met auto en caravan na een prima vakantie in GB van de ferry om 10 minuten later in De Lier te stranden met een leeggelopen versnellingsbak. Zo te zien lekkende koel-leiding. De pech-hulp, die aan de hand van een dun oliespoor precies kon zien waar we gereden hadden, bleek niet wat ons voorgespiegeld was, dus op kosten van verzekering met de taxi naar huis (wel even meteen afrekenen graag:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Uit het nieuwe regeeraccoord:

De vrijstelling in de motorrijtuigenbelasting voor oldtimers wordt vanuit milieuoverwegingen

afgeschaft.

Gloeiendegloeiende!

Eerst wed m'n wranger in 2012 belastingvrij, maar dat werd hij na een wetswijziging dus op een paar maand na n

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen ritje naar NL (1200km). Da's op zich geen reden om te mopperen, maar komt net m'n meissie thuis, wil de rechter voorportierruit niet meer dicht. Sta je in het halfdonker het portier open te slopen. Raammechanisme eruit, op de keukentafel: klein stukje afgebroken, daardoor staalkabeltje losgeschoten, vastgelopen in de motor, niet meer te repareren. Ruit maar vastgedukttaped en de bekleding er weer op. Volgende week zien een mechanisme te scoren in NL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ritje naar NL is op het laatste moment uitgesteld.

Dat gaf me mooi de tijd om een gaatje te boren in de rail van het hefmechanisme en daar een schroefje in te draaien. Dat houdt de ruit prima hoog. Geen dukttape nodig en de urgentie om een nieuw mechanisme te vinden is er even niet meer.

Hier kom ik de winter wel mee door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...