Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Originally posted by Beest@Oct 6 2005, 18:30

#@$%&*$ verschilende afschrijvingen van m'n creditcard.....

engelse ponden, dollars........GGGGGGGGGRRRRRRRR mad.gif

bier op, moek boodschappen doen helemaal geen zin an dry.gif <div align="right">

Zeur niet, je krijgt er onderdelen voor. biggrin.gif

btw, hele dag binnengezeten met dit mooie weer. dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen heb ik er een uur over gedaan om vanuit Didam in Duiven te komen!!!**$*##@ Kudfile!!!

En vanmiddag hielp ik door een stommiteit een database naar de gallamiezen! Geen mens kon dat verrekte gebouw daardoor nog in of uit!!.... Backup moest ik 90 km verderop ophalen..... GRRRRRRRRR!!!! EIKEL dat ik er ben!!!! frusty.giffrusty.giffrusty.gifcry.gif

Kortom: KUD-DAG!! mad.gifmad.gifmad.gif

BTW: Leuk topic!!! tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na afgelopen week m'n zijruit ingetikt te zijn kwam ik vanavond tot de ontdekking dat men het nodig vond om met z'n sleutel een diepe kras te trekken via m'n achterspatborden over m'n achterklep mad.gif

Als je autovandaal bent, wees verstandig en kom de komende weken niet in m'n buurt want ik sta niet voor mezelf in.....

mad.gifmad.gifmad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Oct 6 2005, 18:18

Na afgelopen week m'n zijruit ingetikt te zijn kwam ik vanavond tot de ontdekking dat men het nodig vond om met z'n sleutel een diepe kras te trekken via m'n achterspatborden over m'n achterklep  mad.gif

Als je autovandaal bent, wees verstandig en kom de komende weken niet in m'n buurt want ik sta niet voor mezelf in.....

mad.gif   mad.gif   mad.gif <div align="right">

man,ze moeten je wel hebben zeg!!! mad.gifmad.gif staat er niet toevallig ergens 'sloop mij' op de auto??

ik wilde zondagavond mijn softtop op de auto doen ivm. apk maandag...trok ik hem zomaar in 2-en...grrrrsssssttttt!!!!!! frusty.giffrusty.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kud werktijden!!

7 uur beginnen, 22:00 klaar en dan om 05:00 weer beginnen tot 21:00 heb niet eens tijd om mijn geld uit te geven :S

en dan ook nog van die klanten die voor een halve dag werk bestellen en dan een hele dag hebben liggen en je niet weg mag voordat alles klaar is, en nog zeiken ook als wij vertellen dat hun las niet goed is terwijl ze hem zelf hebben gelast :S:S:S

maar nu eerst bier, want ik heb gisteren al boodschappen gedaan wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit lekker op de bank een spannende triller te lezen. Mila slaapt, katten slapen, Bas werkt.

Ga dadelijk met Mila lekker in het park van het zonnetje genieten, eendjes brood geven.

Ik klaag niet, zeur niet. Ik heb het kei goed. tongue.gif

Alleen jammer dat ik dat #@^%$rattenmormel van mijn ouders wat hier logeert mee moet nemen. Kan niet blaffen, grrr $%#@ alleen keffen en is een ontzettende zenuwleier.

En je loopt er finaal mee voor schut. De buurt lacht al om ons. Tis nl een sjiwawa of zoiets. Een kleine lelijke rat met bologen en een centebak die drie keer in onze katten past.

Blij dat ie vanavond weer opgerot is. bye1.gifbye1.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Eucalypta@Oct 7 2005, 16:36

O nee daar lijkt ie in de verste verte nog niet op. Als ie er zo uitzag liepen we al iets minder voor schut.

<div align="right">

Maak maar eens een foto dan.. uiteraard aan de hand van Sjikita. biggrin.gif

btw, on topic:

Vandaag een Mercedes B (ja, die nieuwe) proberen weg te duwen met onze Starlet. Maar hij wilde niet aan de kant. dry.gif

De Starlet geeft enorm af. biggrin.gif

"ja, u gaat een paar treden naar beneden meneer" ... en da's eigenlijk het ergste.

(gelukkig)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...