Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Gisteravond is m'n trouwe iPhone verdronken. De wet van murphy bepaalde, dat als je in het donker je iPhone als zaklamp gebruikt en je je omgeving wil attenderen op een sneaky opgestelde emmer water op het pad, de betrokken iPhone dan prompt in de bewuste emmer valt. :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de tips! Die van de kaneel bewaar ik even voor als ik besluit er applemoes van te maken :P

Onder water zag ik binnen een seconde het licht uitgaan. Na de duik leefde de phone verder nog even, maar raakte toen in coma. Inmiddels is het scherm weer actief, zij het onverlicht. Uitzetten lukt niet: de aan/uit knop regeert niet meer. Bellen en gebeld worden gaat ook weer. Maar hopen op volledig herstel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

CBR..... Pffft, heb ooit eens ergens "ja" ingevuld op de "eigen verklaring" met als gevolg dat ik nu iedere 3 jaar mijn CE-DE moet laten verlengen. Op zich niet zo'n ramp (afgezien van de belachelijke prijzen voor eigen verklaring, ARBO keuring, Pasfoto's, en dat roze stukje plastic) maar hoewel Neuroloog, Cardioloog en Internist 9 jaar geleden al besloten hebben dat ik geen extra risico's loop t.o.v. "normale" mensen vindt het CBR dat ik toch maar weer door een Neuroloog gekeurd moet worden a raison van een dikke 100 euro. Stelletje starre geldkloppende regeltjesn#*$%rs. En als ik nou beroepschauffeur was en dagelijks met 35 ton LPG in de rondte reed, maar nee hoor, gewoon 2 a 3 keer per jaar eens op weg met een wat zwaarder trailertje of een bootje..... Heb het helemaal gehad :frusty:

Dit lucht trouwens wel op, even lekker schelden :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Klein vermogen overgemaakt naar een bankrekening van HSBC in GB via SEPA.

SEPA staat voor Standard European Payments Area en is opgezet om het europese betalingsverkeer gemakkelijker en goedkoper te maken.

Via SEPA worden altijd euros verstuurd, dus de ontvangende bank laat z'n wisselkoers erop los.

Deze wisselkoers is 'iets' ongunstiger dan de algemeen geldende wisselkoers in Engeland en HSBC verdiend dus even 400 pond aan mijn transfer.

Het is gewoon goedkoper om het geld persoonlijk langs te brengen of aangetekend via de post te laten bezorgen :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klein vermogen overgemaakt naar een bankrekening van HSBC in GB via SEPA.

SEPA staat voor Standard European Payments Area en is opgezet om het europese betalingsverkeer gemakkelijker en goedkoper te maken.

Via SEPA worden altijd euros verstuurd, dus de ontvangende bank laat z'n wisselkoers erop los.

Deze wisselkoers is 'iets' ongunstiger dan de algemeen geldende wisselkoers in Engeland en HSBC verdiend dus even 400 pond aan mijn transfer.

Het is gewoon goedkoper om het geld persoonlijk langs te brengen of aangetekend via de post te laten bezorgen :frusty:

Ik ken het, soms is Western Union toch een stuk goedkoper, sneller is het sowieso...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...