Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

ff mopperen...

ga ik m'n Jeep ophalen die 200 meter verder geparkeerd staat i.v.m. wegrestauratie, staat het portier open en is alles overhoop gehaald. Buit: 50 cent voor een boodschappenkar en twee mini spanbandjes van nog geen euro per stuk....

Kom je terug, is er net een gasleiding kapot getrokken. Zitten we nu dus zonder warm water en verwarming tot morgen. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff mopperen...

ga ik m'n Jeep ophalen die 200 meter verder geparkeerd staat i.v.m. wegrestauratie, staat het portier open en is alles overhoop gehaald. Buit: 50 cent voor een boodschappenkar en twee mini spanbandjes van nog geen euro per stuk....

Kom je terug, is er net een gasleiding kapot getrokken. Zitten we nu dus zonder warm water en verwarming tot morgen. :no:

ze moesten er dood bij neer vallen ze kunnen nergens meer van af blijven :rolleyes::wub:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Sh*t... Dealer failliet... :frusty:

Waar moet ik nou m'n Rolls laten onderhouden? :unsure:

Heb ik als 12 jarige nog tussen de Rolls-en lopen dromen, "ooit zou ik er een bezitten."

het was mij toen overigens wel duidelijk dat ik die niet bij Hessing naar buiten zou laten rijden!

Meer ergens uit een oude schuur.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Tis al langer bekend dat 1 europa helemaal geen 1 europa is qua regelgeving.

Nu moet ik per 1 juli 2012 minimaal 1 alcoholtester in het voertuig hebben liggen als ik door Frankrijk rij.

Gaat u naar Frankrijk of rijdt u door Frankrijk heen, dan bent u vanaf 1 juli 2012 wettelijk verplicht om minimaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik door europa rijdt en ga ergens slapen, plak ik een post-it sticker op het stuur, zodat ik weet in welk land ik ben :P .

Het is een drama dat europa. Er komen steeds meer regeltjes per land bij.

Laatst wilden die Hongaren nog 500 euro hebben omdat er geen keuringsbewijs op een nieuwe auto zat. Kan je weer gaan bellen met de ambassade om het uit te laten leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn tegenslagen van de afgelopen dagen...

1: ruit kapot, na het pakken van een trap even niet goed opgelet bij het omdraaien dat ik dus door mijn ruit van de kofferbakklep ben gegaan.

2: gisteren solicitatie gesprek gehad maar de dag ervoor al aardig ziek geworden, en dan de pasje laten zien van geneeskundige verklaring dat je geen gebreken hebt :whistle: (ben trouwens wel aangenomen :thumbsup: )

3: digitale bestuurderspas kwijt voor mijn tachograaf.....aangifte bij politie voor verlies/diefstal, KIWA-Register bellen en aanvraag gedaan. ze worden ook met de jaar duurder :huh: pasje kost al meer dan 140 euro :no:

4: vodafone doet het niet meer, dus ING kan ik wel even vergeten voor internetbankieren :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...