Spring naar bijdragen

Roo4JK

Supporting Member
  • Aantal bijdragen

    898
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    18

Roo4JK last won the day on December 9

Roo4JK had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

45 Good

Over Roo4JK

  • Verjaardag 09/09/1971

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sassenheim
  • Interests
    Jeeps, Downhill MTB, Moab Utah, Fotograferen, Darts, Travelling, Z.O. Azie, Girlfriend, Jungle, Wildlife and Nature.

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    2007

Recente profielbezoeken

1 922 profielweergaven
  1. Hoi Yoshte, (aangezien je de PM nog niet hebt gelezen, ook maar even openbaar....) "De redacteur/editor v/h blad kan zelf niet reageren bij je bericht op het Jeepforum, dus zodoende even via mijn account. Maar kreeg deze reactie op je bericht van Albert, de redacteur/editor: Top. Wil je hem vragen mij te bellen? Bedankt! Met een vriendelijke groet / kind regards, Albert A. Mensinga, redacteur / editor +31(0)6 1308 0313 / rik.werner@okm.nl / www.okm.nl Uitgeverij Haakman BV, Handelsweg 6, 1271 EJ Huizen, The Netherlands Magazines: Onschatbare Klassieker magazine, RS Porsche Magazine, SL Mercedes Revue https://www.mediabookers.nl/adverteren/onschatbare-klassieker-magazine.html Je kunt hem ook een mail sturen, wat jij wilt. Met vriendelijke groet, Ronald Baas (Roo4JK) Roo@jeepclub.nl Bestuurslid Jeep Club Nederland"
  2. Halloween nachtrit zaterdag 28 oktober

    Mike M, nog gefeliciteerd !! Met jullie 2e plaats tijdens de Night Experience 'Halloween In Stijl' wedstrijd. 1e prijs is gewonnen door Pina Bronneberg
  3. in en uitlaat geluid 3.8 Wrangler

    Mij afspraak destijds ook om 8.00. Wij zijn blijven overnachten in de buurt, de nacht ervoor. Is voor mij en Wijnand ff ca. 230km rijden om er te komen, maar wel de moeite waard. Ze trouwens zitten wel in de 'middle of nowhere'.... Mocht je nog een foto v/d pot/uitlaat willen, stuur ff een PM. Succes
  4. in en uitlaat geluid 3.8 Wrangler

    Helemaal eens met Wijnand. Met Borla heb ikzelf geen ervaring. Ikzelf ben nog iets verder gegaan en heb de hele pot verplaats. Heb het stuk vanaf waar de 2 pijpen bij elkaar komen vervangen voor RVS. Plus de RVS pot voor de achteras laten plaatsen, laatste deel van de pijp over achteras laten lopen en naar links eruit laten komen. Ik had daarvoor ook het probleem dat ik de RVS (show)uitlaat meerdere keer dicht reed in bagger en zodoende motor problemen kreeg. Geluid was op zich redelijk oké. Meen dat dit een RVS uitlaat van Rugged Ridge was, met 2 uitgangen. Maar deze ging binnen 18 maanden de afval container in.... Dit heb ik ook bij EPS Uitlaten laten uitvoeren, zeer tevreden over. (Zit inmiddels alweer 5 jaar op deze manier) Je kunt zelf de pot en dikte van de RVS pijp kiezen. Ikzelf heb het laatste deel iets dunner laten doen, dan het voorste deel. Kan EPS echt aanraden, is wel ff een stukje rijden.... voor mij igg. (Wijnand ook btw) Plus de 'soundcheck' is top service. Kosten destijds €750 incl. montage, RVS pot en pijp, buigen, lassen en de BTW. PS ik heb zelf een korte JK, bij een JKU heb je nog meer keuzes qua potten/uitlaten op deze manier. Kan ff geen foto v/d pot zelf vinden, mocht deze toch willen zien stuur ff een PM. (ben trouwens bij de meeste JCN evenementen wel aanwezig, mocht hem live willen zien en horen) Succes en groet Roo
  5. Yoshte, bedankt voor je reactie. Je hebt inmiddels een PM. (persoonlijk bericht) Of je contact met Albert wilt opnemen, liefst per telefoon. Alvast bedankt en groet Roo
  6. Via de mailbox v/d JCN kregen we dit bericht/verzoek binnen: De aankomende coverstory van het komende “Onschatbare Klassieker” magazine, gaat over de Jeep Wagoneer. Naast de 12 pagina's geschiedenis en achtergrond hoort ook een eigenaars- of liefhebbersverhaal en ik zoek hiervoor één of meerdere eigenaren met hun Wagoneer voor een kort interview, fotoreportage en een ritje. Is er iemand binnen de club/forum die zin heeft om hieraan mee te werken? Het gaat om een dagdeel in de regio Utrecht / het Gooi, ergens eind oktober of eerste week van november 2018. Ik ben benieuwd naar jullie reactie en hoor het graag op: rik.werner@okm.nl of via Roo@jeepclub.nl. Fijne dag ! A. Mensinga, redacteur / editor “Onschatbare Klassieker magazine" Wellicht iets voor een forum-member ? Alvast bedankt en groet Roo
  7. Jeep Weekend 26 en 27 augustus Bilstain (BE)

    Denk dat hij inmiddels wel los v/d bovenkant kan.... Alvast bedankt, groet Roo
  8. Halloween nachtrit zaterdag 28 oktober

    Check !!
  9. Schokbrekersteun afgebroken

    Succes met de reparatie. (hopelijk is dit inmiddels al verholpen..) Had dit in NL nog niet gehoord bij de JK(U).... wel al meerdere voorste trackbar brakets op het chassis. Zijn idd gewoon brakets/mounts voor te bestellen in de VS. Succes en groet Roo
  10. van EU naar US voor bumper

    Ziet er goed uit, mis enkel nog de (kunststof) skid-plate eronder. Groet Roo
  11. Wrangler Verhoogd, Trekhaak Verlaagd.

    Meeste van dit soort receivers zijn niet goedgekeurd. En heb je bij controle of een ongeluk een probleem als ze het zien. (en weten) Ook de ontvangst-buis moet gekeurd zijn. Bijv. degene van Mopar voor een JK is niet gekeurd... Enkel tot 750kg hoeft niet gekeurd te zijn, ook de aanhanger niet... PS Deze Topic staat bij JK, terwijl het een TJ is.
  12. van EU naar US voor bumper

    Montage v/d bumper op de chassis is gewoon hetzelfde. Rij zelf met een VS import en mijn kunststof bumper is later op een EU JK geplaatst zonder problemen. (rij nu met stalen bumpers) Enkel de standaard bumpers zijn verschillend van uiterlijk vanwege onze EU normen, verder niet... Qua kosten, €400.... is wel veel. Had gelijk naar staal gegaan... (Mijne heb ik weggeven, maar de voorbumper was niet helemaal onbeschadigd en zonder mistlampen) Succes
  13. 35 banden en nu?

    Hier ook rondom 2 bar. (en ook STT 35ers)
  14. Groter banden snelheidmeter

    You're welcome, Billy. PS heb tegenwoordig ook halve deuren, hetzelfde type als jij erin hebt. Succes en groet Roo
  15. Automaat koeler

    Klopt allemaal Vette73, Onderste deel v/d radiator is de oliekoeler v/d automaat cq versnellingsbak. Bij een dieselmotor zit hiervoor een aparte radiator voor deze grote. Op deze plek zou hij evt. de extra koeler kunnen plaatsen. en de leidingen pakken vanaf het onderste deel. Zijn ook complete sets voor te koop. (plus voldoende over te vinden via de VS forums of gewoon via Google)
×