Spring naar bijdragen

Waarschuwings licht brand


billy
 Share

Recommended Posts

Vandaag heb ik bij t starten een esp abs lamp aangekregen het is direkt bij opstarten gaan branden  vraag zou dit een sensor kunnen zijn of toch modder op de sensor schijf mn auto is een 2007 jk diesel.

Dan nog een probleem mn knipperlicht werkt niet geen groot licht en ruitenwissers werken niet af en toe wel dan sla ik met geluk op mn stuur en werkt t weer maar dit is niet altij t geval en vandaag ivm mn abs wou men de odm gebruiken maar er zat geen stroom op dus uitlezen kon niet men rade aan om alle zekeringen door te gaan maarbij deze auto zit geen zekering kaart/of we overzicht dus is het in t blinde kijken of heeft iemand het zelfden eens mee gemaakt of ideen alvast bedankt

bewerkt door billy
Text
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Billy,

EPS-ABS lampje kan vuil zijn. Heb ik ook wel eens. Is meestal de sensor op de vooras. (weet ze achter niet eens te zitten)
Bij mij stopt het vaak ook vanzelf weer. (bij mij komt het vaak na een smeerbeurt en is het vet ipv vuil)

Knipperlicht, groot licht, ruitenwissers.... Zijn 2 verschillende handels. Zou een massa probleem kunnen zijn in de bedrading of zo. Zitten niet op dezelfde zekeringen sowieso.
Ikzelf heb hier geen ervaring mee met mijn JK. Wel raar dat uitlezen ook niet kon... Vermoed toch dat de massa ergens een slecht contact heeft.

Een overzicht qua zekeringen zit in de gebruikers handleiding, deze kan je bestellen bij een Jeep dealer. (ook in NL) Kost ca. €25 of zo.
Ikzelf heb een Amerikaanse import JK en een handleiding hiervan op papier maar ook digitaal. Heb deze bijgevoegd in dit bericht.
Vermoed dat de zekeringen grotendeels gelijk zijn hierin tov van de Europese versie. (meen dat jij een Diesel versie had, hebben ze sowieso niet in de VS)

Succes en groet Roo 😎

JK2007-Handleiding.pdf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt roo ik zal eens kijken na de aarde kabel. Als ik een tijdje rij dan sla ik op de naaf van het stuur en dan doet ie t weer voorlampen gaan weer uit en mn ruitenwissers doen t weer (en knipper lichten) ook werkt mn cruiscontrol niet geeft wel aan maar werkt helemaal niet meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...