56bc50f82c52e-20150715-14530522XS.jpg
Inmiddels een 'paar' kleine update/upgrade ondergaan..... (meeste in 11-2014)
Vooras: Duratrac ProRock44 - ARB locker - 3,125"-1/2" tube (ipv 3") - Dynatrac ProSteer Ball Joints -
Reid Racing knuckles - RCV steekassen en tube seals - 4.88. ARB HD compressor.
Achteras: Nog steeds de OEM Rubicon-as, enkel nu met een HD deksel (Duratrac, helaas geeft dit een 'scheef' beeld, had een blanco besteld..)
Tussenbak: Advance Adapters, Atlas 4speed 10.34 (1 - 2.7 - 3.8 - 10.34:1) Tom Woods 1350CV cardanassen.
Alle draagarmen, trackbars en stuurstangen: Currie. Plus de nodige aanpassing aan de liftkit:
oa Artec rear trackbar bracket, Front trackbar weer OEM locatie, OEM Pitmanarm weer terug (korter), Rear Swaybar hoger.
Uitlaat: EPS alles RVS, demper zit nu VOOR de achteras. (Custommade) RVS remleidigen via de draagarmen(Custommade). (9-2012)
Poison Spider EVAP skid plate. Banden: Cooper SST 35ers en Coyote inner beadlocks.
Spatborden: Xenon flat fender 1.5" wider. (komt nu zonder andere wielen gewoon door de APK heen)
Mopar Sunrider softop en Bikiniset met wrap-around windjammer. (2012)
Extra verlichting: Rigid Ind. Dually D2 Wide en Rigid windshield bracket. (4-2015)
Plus een Chinese Snorkel, Bear Lock versnellingsbakslot en wat nu ff vergeet. (4-2015)
Rij nu al 2 jaar zonder een stuurdemper (heb een Rancho 7000 klaar liggen) maar mis hem totaal niet, rijdt super zonder...
Recommended Comments
Er zijn geen opmerkingen.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.