Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

mooi is dat zit ik in Spanje en kijk ik eens in mijn mailbox ben ik plat gemail over het volgende...

AXEL - De politie Zeeland is op zoek naar getuigen van een bijna aanrijding op de Kerkdreef in Axel.

De aanrijding vond woensdag 11 mei tussen 20.30 uur en 21.00 uur plaats. Een 68-jarige inwoner van Axel liep op bovengenoemd tijdstip over de Kerkdreef op de stoep ter hoogte van een leegstaande winkel, tussen de ABN Amrobank en de kerk.

Achter de man kwam een donkerkleurige jeep de stoep oprijden welke op hem in reed en vlak bij hem tot stilstand kwam. Getuigen worden verzocht zich te melden bij het politiebureau in Terneuzen of te bellen naar 0900-8844.

Het zal wel weer 1 of andere 4x4 of suv zijn onder de naam jeep want zoveel jeeps rijden er niet in axel dus je kunt al nagaan wie er word aangekeken :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spanjolen kunnen niet inparkeren :(

Bijna nieuwe huurauto ( 7045 km ) fors geschampt terwijl we boodschappen aan het doen waren.

Alleen grove lakschade en het is gelukkig verzekerd, maar toch ....

Ik had waarschijnlijk beter schots en scheef kunnen parkeren, zoals de meesten anderen. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij het halen van de caravan bleek het rechter richtingaanwijzer het niet te doen. En natuurlijk zit het in de stekerdoos. Die moet dus morgen los, kl%_#"te klus vind ik dat.:angry:

Inderdaad geen "fijne" klus. Een paar uur zitten martelen met veel te korte draadjes, het oude contact was niet los te branden natuurlijk. Uiteindelijk bleek het in het achterlicht te zitten en was alle moeite niet nodig geweest. Helaas kan je pas zien als het contact los is dat aan de achterkant geen spanning binnenkomt. :(

En tot slot bleek vanwege het circus aan verlichting en een paar keer testen de accu leeg te zijn, die staat nu aan de lader. Hopelijk heb ik nu alles voor de vakantie wel gehad. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spanjolen kunnen niet inparkeren :(

Bijna nieuwe huurauto ( 7045 km ) fors geschampt terwijl we boodschappen aan het doen waren.

Alleen grove lakschade en het is gelukkig verzekerd, maar toch ....

Ik had waarschijnlijk beter schots en scheef kunnen parkeren, zoals de meesten anderen. :no:

Jep Maarten gewoon zoals hun doen dat werkt het best bij die gasten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vannacht om 4:45 is een of andere debiel tegen onze geparkeerde ZJ op gevlogen :angry: en doorgereden zonder briefje ofzo.

schade zo te zien: stturstang/spoorstang, waarschijnlijk kromme as / draagarmen enz. met een beetje pech nog meer schade, vooras staat een beetje scheef onder de auto :(

Foto-QQ3LNJCW.jpg

Foto-SN8AUTDB.jpg

Foto-PDXF8VTS.jpg

Foto-FKUEA7QX.jpg

gelukkig weinig schade aan het plaatwerk, alleen wat schaafwonden op de portier...

Schade taxatie van verzekering binnen 2900 euro met behoud. Nu maar kijken of we ooit geld gaan zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...