Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Dus als een nieuw lid van het forum zijn eerste postjes zo neerzet dat het reacties uitlokt, dan gebeurd er weer wat ?

:lol: Heerlijk toch, reacties uitlokken? Olie op het vuur is dan ook altijd wel lekker. :P
Lijkt wel alsof jij hem kent ......
:lol: Ja en dat wist je al dat ik hem een 1 of 2 keer gezien heb dus niet vragen naar de bekende weg.:whistle:
Laat hem lekker zeuren bij JCN, kan die gelijk lid worden van de club.
Zo te lezen is ie dat dus al. :lol:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

straks als we met pensioen gaan kunnen we misschien wel naar ons pensioengeld fluiten. omdat de eu wil dat de pensioenfondsen ook bijspringen om griekenland geld te lenen. en welk land is er daarna aan de beurt. nog ff en we moeten door blijven werken totdat we erbij doodvallen. voor die landen zoals griekenland :angry:

Het mooiste is dat de 'crisis' veroorzaakt is door paniek rond risicovolle leningen en hypotheken en nou moeten de financiele instellingen opeens geld gaan lenen aan een failliet land dat al jaren de boel bedonderd en waar belastingontduiking een nationale sport is!? :wacko:

Uiteraard is het allemaal wat genuanceerder, maar ik blijf het vreemd vinden ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook even mopperen dat Nederland zo'n beetje een bananenrepubliek aan het worden is en dat brutale halve zolen lekker hun gang kunnen gaan.

Ik heb 2 elektrische fietsen verhuurd die niet teruggebracht zijn dus gestolen. Krijg ik zondagavond een briefje in de deur dat iemand mijn fietsen "gevonden" heeft en een beloning van € 500,- wel op zijn plaats vind. Als ik dit overmaak op zijn rekening krijg ik wederom een briefje in de deur met de sleutels en de beschrijving waar ze staan.... Vreemd dat je fietsen "vind" met de sleutels erin. Dit heb ik uiteraard niet gedaan.

Heb zondagnacht tot 3 uur me camerabeelden terug zitten kijken, en gister van 9 tot 12 op het politiebureau gezeten. Die hebben het nu in "onderzoek".

Ik vraag wat gaan jullie hier nu meedoen, ja dat weet ik nog niet moeilijk wat we hier mee moeten.

Daar zakt toch gvd je broek vanaf.

Lijkt mij een kwestie van bank bellen gegevens van het rekening nummer op vragen en diegene even aan de tand voelen. Maar ja dan moet je daadwerkelijk arbeid gaan verrichten als agent zijnde..... En ja dat is nou net niet wat je wil.

Zo dat wou ik nou even kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij een kwestie van bank bellen gegevens van het rekening nummer op vragen en diegene even aan de tand voelen. Maar ja dan moet je daadwerkelijk arbeid gaan verrichten als agent zijnde..... En ja dat is nou net niet wat je wil.

Als je zelf ING hebt, en degene naar wie je het overmaakt ook, kun je via internet bankieren zien op wiens naam het rekeningnr. staat. Misschien dat je zo een stapje dichterbij komt? Ook even het rekeningnr google'en, wie weet is hij ook actief met internetoplichting enzo.

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zelf ING hebt, en degene naar wie je het overmaakt ook, kun je via internet bankieren zien op wiens naam het rekeningnr. staat. Misschien dat je zo een stapje dichterbij komt? Ook even het rekeningnr google'en, wie weet is hij ook actief met internetoplichting enzo.

Thanks voor de tip.

Heb ik al geprobeerd maar levert niets op. Naam correctie werkt alleen met ing als je de naam invoert die er op lijkt dan wijzigt die hem in de goeie. Maar heb geen naam.... Als je een fictieve naam ingeeft met een rekeningnummer wijzigt tie hem niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks voor de tip.

Heb ik al geprobeerd maar levert niets op. Naam correctie werkt alleen met ing als je de naam invoert die er op lijkt dan wijzigt die hem in de goeie. Maar heb geen naam.... Als je een fictieve naam ingeeft met een rekeningnummer wijzigt tie hem niet.

Jawel, dat werkt wel! Rekeningnr. invullen, bedrag invullen, bij naam alleen "Dhr." invullen. Daarna op Opslaan & verder klikken, dan vult ie hem aan. Als het niet lukt wil ik het wel even proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je geen kopie legitimatie gemaakt ofzo?

Ik kan over dergelijk diefstallen me zo kwaad maken....laten ze &%*%^$ van andermans spullen afblijven!

Nee geen kopie legittimatie, had een kaartje met kamernummer van het Hotel waar die verbleef maar daar wisten ze van niks?

Stom ja dat weet ik.

Maar heb al meer bij de politie gestaan met een kopie legitimatie. Komen ze met het verhaal dat het geen diefstal is maar verduistering. En dat zij er niets aan doen maar dat je een civiele procedure moet starten......

Heb me ook heel erg kwaad gemaakt. Heb zondag echt zitten hopen dat ik op de camerabeelden zou zien wie het was, maar helaas die wisten ze denk ik ook te hangen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toeval:

Dief niet tevreden met elektrische fiets

Een 25-jarige Bredanaar was niet tevreden met de elektrische fiets die hij na een proefrit voor zichzelf had gehouden. Hij stond dan ook op het punt het ding terug te brengen, zo vertelde hij de politie toen hij maandag werd aangehouden.

De man had de fiets vorige maand voor een proefrit meegekregen bij een fietsenwinkel aan de Kruisvoort. De winkelier zag de man echter nooit meer terug.

De politie kon met behulp van camerabeelden nagaan wie er met de elektrische fiets vandoor was gegaan. Zo kon de man maandag worden aangehouden. De Brabander beweerde dat hij de fiets een dag na de proefrit al had willen terugbrengen, maar dat de winkel toen gesloten was. Daarop besloot hij de fiets maar te houden.

Uiteindelijk zou hij toch van plan zijn geweest het elektrische ros terug te brengen, want hij was er 'toch niet helemaal' tevreden over. Zo vond hij het opladen van de accu wel erg lang duren en waren de remblokken versleten. Na verhoor is de man met een dagvaarding weggestuurd.

Bron:Fok.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je slaat de spijker op zijn kop!

JCN had voor Furstenau moeten kiezen omdat zij weten dat JCD elk jaar met pinksteren een evenement organiseert.

Ik heb wel even een fijn gesprek met je gehad Bully :rolleyes: , leuk om forum mensen te leren kennen.

Het blijft altijd een lastige keus, waar en wanneer ergens naar toe.

Uit de reacties die er zijn blijkt wel dat het op de goede plek is gepost. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze ga ik um ook opzeggen ;)

Waarom: omdat deze "Bully-shit" appels met peren aan het vergelijken is! 2 verschillende nationale(!) clubs die een evenement organiseren en meneer heeft waarschijnlijk moeite met kiezen... dit gaat nergens over. Dus in mijn beleving ordinair zeiken..... Wat wil deze man nou eigenlijk, wat is zijn punt?!

Pffffff!--- tsjonge tsjonge, moet ik dat nu echt uitleggen?

Ik kan beter een LARO kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel even een fijn gesprek met je gehad Bully :rolleyes: , leuk om forum mensen te leren kennen.

Het blijft altijd een lastige keus, waar en wanneer ergens naar toe.

Uit de reacties die er zijn blijkt wel dat het op de goede plek is gepost. :D

Natuurlijk is dat lastig. Misschien vallen er nu bij een paar mensen het kwartje en gaat de JCN en masse naar 1 evenement.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag maar is bij oom agent geweest om te horen of er al nieuws was en hoe het er voor stond.

Mevrouw achter de balie hoog verbaasd. Maar u was hier pas 2 dagen geleden om aangifte te doen. Dat gaat zo snel niet, nee tuurlijk zal is mee zitten.

Hun hebben het over pas 2 dagen ik over al 2 dagen........

Maar ja.

Zo gaan we maar verder met kweken van een maagzweer.....

bewerkt door Marcel79
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag maar is bij oom agent geweest om te horen of er al nieuws was en hoe het er voor stond.

Mevrouw achter de balie hoog verbaasd. Maar u was hier pas 2 dagen geleden om aangifte te doen. Dat gaat zo snel niet, nee tuurlijk zal is mee zitten.

Hun hebben het over pas 2 dagen ik over al 2 dagen........

Maar ja.

Zo gaan we maar verder met kweken van een maagzweer.....

Mijn ervaring na de vernieling van de gc was 2 weken en 2 bezoekjes van de burgermeester bij de politie. En toen was het ook direct afgesloten.

Aangezien het geen geld opleverd (bonnen) en alleen maar moeite kost doen ze er zo min mogelijk aan.

Helaas maar waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verwachte noodweer komt onverwachts een halve dag eerder!

Daar sta je dan met je bikinitopje in Arnhem :(

En wat bezielt die idioten in die koekblikken op de weg!?

In een week tijd heb ik er al drie gehad die de ritsers inhalen, over de sergeantsstrepen rijden en proberen me van de weg te drukken ...

Alsof ik dat toe zou laten! Heb twee stevige banden en een sidebar aan de zijkant. Zij hebben alleen maar blik. :frusty:

Ze moesten uiteindelijk allemaal ruim achter me invoegen B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...