Spring naar bijdragen

Even Voorstellen..


Mav
 Share

Recommended Posts

Even voorstellen,Pleuntje alias roel,ben van plan een 1989 wagoneer om te bouwen naar een ouder chassis,heb veel ervaring in autotechniek, 1 ste monteur ,familiebedrijf sinds 1937,dealer geweest van chrysler/dodge usa en ook in de jaren 70 en 80 AMC dealer.

Autos;valliant 72,grand wagoneer 89,audi rs2 95.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen en tevens Jeep liefhebbers smile.gif

Voordat ik me waag aan allerlei posts vol met vragen etc. even een korte introductie, zodat men iets meer weet van "Maus de poster".

Ik heet Maurice, woonachtig in Leeuwarden, 20 jaar en heb samen met een vriend een eigen bedrijf (www.sohosted.com). Sinds een week ben ik dan eindelijk de gelukkige eigenaar van een Jeep Grand Cherokee V8 5.2i Limited uit eind 1997. Een absolute droomauto! Ik kan niet terugkijken op lang en veel rij-ervaring, maar dit is het toch wel helemaal smile.gif

Meteen even de eerste vraag dan maar: heeft dit forum een aparte "showcase" voor gewone fotosessies van je eigen monster? Of staan die wat kris en kras verdeeld over het forum?

Tot snel lui!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Maus...

Gefeliciteerd met je Jeep... thumbsup.gif

Een showcase zei je? ...de meesten zijn niet zo'n show-off's wink.gif maar als je plaatjes wil posten kan dat gewoon hoor. In Cafè of ZJ-forum lijken me de beste plekken.

Gallery hebben we wel, maar (nog) niet open voor algemeen gebruik.

Ik verplaats deze wel even naar de voorstel-hoek. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo

Ik zal mij ook even voorstellen:

ik ben Jeroen en ben van 14-3-1974 , woon in Nieuw-Scheemda (Gn)

heb 2 kids en vriendin

daarnaast rij en sleutel ik met/aan een CJ 5.

deze heeft : 4"Rancho lift

3,5"body lift

33x12.5x15 mudders

Warn M8000 lier

custom lierbumper(homemade)

swingaway tire carrier(homemade)

2003 een revisie 4.2l in plaats van de 3.8l

6=8 uilaatspruitstuk en rvs tot achter

nieuwe besttop softtop in 2004

clarion radio/cd wisselaar

27 mc

verder heb ik een eigen 1 manszaak ,timmerwerk/onderhoud e.d.

en de naam "Born To Run" komt van mijn andere hobby namelijk Bruce Springsteen en dit nummer past volgens mij bij "a jeepthing".

hoop spoedig eens mee te gaan naar een meeting en als er jeepers in de beurt van groningen wonen en willen gaan modderen oid laat het dan weten.

Groeten Jeroen alias BORN TO RUN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ik zal me ook maar even voorstellen, da's wel zo netjes.

Ik ben Maryon, 37 jaar alweer, een vriend Bas en twee dochters.

Wij komen uit Breda en hebben net deze week onze eerste Jeep Cherokee XJ Laredo gekocht. Ik heb er al wel 50 kilomters mee gereden en hij rijd super!

Sleutelen kan ik niet en Bas ook (nog) niet wink.gif Automaat rijden valt soms niet mee maar met vallen en opstaan komt het allemaal goed! dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ben hier absoluut nieuw en stel me dus effe voor.

Ik ben Wim uit Herenthout België..... en ben sinds kort Jeeper.

Ik zocht een auto die met gemak een trailer met geprepte Zuk kon trekken en vond dat ik dat evengoed in stijl kon doen. Dus heb ik afgelopen zaterdag een GC ZJ 4.0iLTD gekocht.

Heb meteen maar een testritje gedaan van ophaalplaats tot thuis (200km) en hij bevalt prima! Meteen ook ondervonden dat ik een echte heb, bij aankomst thuis (20m van mijn deur) besloot de ZJ zijn koplampglas te verliezen blink.gif

Al meteen wat werk en onkosten dus. Nu ook nog ergens een trekhaak versieren, de auto officieel importeren (is een Italiaanse auto), ombouwen naar lichte vracht (grijs kenteken in NL?) en laten keuren. Dan het Italiaanse instructieboekje proberen ontcijferen (als iemand ergens een te kopiëren Nederlandstalige versie heeft hoor ik het graag) en ik kan de baan op smile.gif

Heb ondertussen al wel een paar kleine geluidjes ontdekt. As ik kort afdraai lijken er rubberen geluidjes uit de achteras te komen, alsof je twee stukken rubber langs elkaar wrijft, en als de motor warm is en stationair draait hoor ik een tikje onderin het motorkompartiment, elke omwenteling en tikje.

Maar daarvoor kom ik nog wel in de technische sectie terecht.

Mijn nickname is een ode aan mijn vorige paar honden, the mighty Irish Wolfhounds, helaas ben ik beide op een veel te jonge leeftijd verloren waardoor ik jammerlijk heb moeten besluiten niet meer met het ras bezig te blijven tot ze sterker geworden zijn. Hopelijk wordt dit verhaal niet doorgetrokken in mijn Jeepavontuur unsure.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

ik heb nog geen Jeep, maar vrijdag WEL!!!! biggrin.gifbiggrin.gif nog een paar nachtjes slapen en dan kan ik ook gaan hobbelen hahaha

ik had tot voorkort nog nooit in een Jeep gereden, maar vond het altijd alwel heel stoer om te zien. Aangezien ik vrijdag mijn lease auto moet gaan inleveren en er geen terug krijg bij mn nieuwe baan moest ik opzoek naar een "nieuwe" auto je raad het al het is een Jeep geworden!! een Wrangler 4.2L 6 cylinder uit ´87.

Toen ik op speurders aan het zoeken ben geweest naar auto´s kwam ik ook een advertentie tegen van deze Wrangler, na toch wel wat denken of dit wel wat voor me is he ik wat meer moeite genomen om internet af te zoeken voor info over de Wrangler, zo ben ik ook op deze site gekomen en heb daar veel info vanaf kunnen halen (ik weet.. eh wist er niets vanaf natuurlijk) daarna een lijstje gemaakt waar ik op moest letten enzo en de stoute schoenen aangetrokken en naar die mensen gegaan voor een praatje/testrit/inspectie.

WAT IS DAT ANDERS!!! mijn lease auto is een BMW 318D uit 2004 dus das best comfortabel cool.gif maar wat is dat leuk zo´n Wrangler!!! Wat een apparaat is dat smile.gif

na een nachtje geslapen te hebben heb ik de verkoper gebeld dat ik em wil hebben, aankomende vrijdag ga ik em halen dus dat wordt wat, ik moet er dan meteen al 240 KM in rijden....... ff afkicken denk ik haha MAAR ook wel bekeken worden! je ziet ze (nog) niet zo heel veel (als je er zelf een hebt wel natuurlijk das altijd zo)

goed nou ja om een lang verhaal kort te maken:

ik:

André

29 jr

omgeving amsterdam

binnenkort bezitter van JEEP WRANGLER hehehe

Wrangler:

bouwjaar 1987

kleur Rood

hard en softtop smile.gif

staat matig, maar gaat aan gewerkt worden

die bodem: zover ik gezien heb, geen problemen!

bullbar: jep!!

velgen: geen mooie sad.gif maar voor niet te veel zijn die wel te vervangen......

tot zover dan

groetjes en tot ziens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

zwerf al een paar dagen rond op dit forum als gast en gebruiker. maar zal mezelf eerst even voorstellen. De naam is Erik en ben woonachtig in Bergen op Zoom,

getrouwd en twee kinderen.

Sinds een ongeluk vorig jaar vakantie ,waarin ik mijn klassieke Saab een meter korter maakte (130 tegen zo'n vrachtding wat langzaam reed). ben ik nu de trotse eigenaar van een XJ 4.0 HO uit 1992. Zag er fantastisch uit wub.gif (toen nog wel)

rijdt geweldig en alles werkte (in ieder geval wel toen ik hem kocht) mad.gif

binnenkort ga ik beginnen aan een aantal projecten/reparaties,dus zogauw ik uitgevogeld heb hoe zo'n forum werkt heb ik nog wel een boel vragen.

greetz

ET

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...