Spring naar bijdragen

irish wolfie

Forum member
  • Aantal bijdragen

    87
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over irish wolfie

  • Verjaardag 24/11/1963

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.iersewolfshond.nl.nu/
  • ICQ
    0

irish wolfie's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Heb hetzelfde probleem, nadat de voorruit een beetje bleek te lekken. Alles nagemeten, niks te vinden. Heel af en toe flikkert het even op maar dat is van korte duur. Als ik gelijk op de 2 knoppen druk (reset) gaat elk streepje in het display branden en blijft ook branden. Vreemd.... O ja, sinds het display uitviel staat ook de binnentemperatuur op het display in de middenconsole op °F, dit is niet meer te veranderen door de omschakelknop op de overheadconsole te gebruiken.
  2. Het is je vergeven, het is zooooo moeilijk om er aan te weerstaan natuurlijk. Nu maar hopen dat je pa de KJ niet inwisselt voor een koekblik .
  3. Ik zal wel een ander soort humor hebben maar vind het niet grappig. Tevens kan iedereen hier meelezen en komen stemzieke figuren misschien op ideëen , of ben ik nu paranoia.
  4. Ik snap best dat je het leuk vindt om de KJ effe te laten brullen, klinkt lekker toch? Aan de andere kant vraag ik me ten stelligste af of het wel verstandig is. Ten eerste is dit niet goed voor je motor. Volgens je verhaal druk je het gaspedaal diep in waarbij ik er durf aan twijfelen of de motor wel opgewarmd is. Niet goed dus. Ook zal de motor veel last krijgen met condensvorming, aangezien die condens niet de kans krijgt te verdampen. En last but not least, hoop ik van harte dat dit parkeerterrein ver weg ligt van omwonenden, boswachters, ruiterpaden, wandelroutes,... Zomaar voor de lol veel lawaai maken heeft zelden een goede invloed op de goede verstandhouding.
  5. Ik heb op mijn '93 ZJ in ieder geval géén melding CC op het scherm in de middenconsole en geen lampje. Bedieningsknoppen zitten op het stuur. Heb ook wel eens gehad dat de remlichtschakelaar wat los was gekomen waardoor het remlicht bleef branden, dan ook geen CC natuurlijk. Hoe het zit met de gemeten 0.5V/0V weet ik niet, hopelijk iemand anders...
  6. Bij mij schakelt hij over bij 2000tr/min. Vrij snel dus, maar nog geen problemen mee gehad. Eénmaal een backfire gehad, net nadat hij naar gas was overgesprongen stilgelegd en bijna onmiddelijk daarna terug willen starten. Dat geeft boem. Logisch ook eigenlijk.
  7. Klinkt me bekend in de oren, kan echter iemand anders op een ander forum met dezelfde naam zijn...
  8. Als ik dit topic zo lees vrees ik dat er verwarring over de verschillende soorten assen ontstaat. Aandrijfas = cardan = as die van de tussenbak naar het differentieel loopt. Steekas = de assen die uit het differentieel richting wielen vertrekken. Homokineet = bolgewricht aan het einde van de steekas, net voor je wiel dus, die sturen mogelijk maakt.
  9. Kijk ook even of je vacuum geen lek vertoont. Bij mijn ZJ geen cruise control als het flesje "flash lube" leeg is
  10. Yep, dat is em. Krijg er nog de kriebels van...
  11. Hoe heet die '70-'80 film ook al weer waarin er een 18wheeler een auto achtervolgt op een bergkol. Die vrachtwagen heeft me nachtenlang wakkergehouden.
  12. Juiste volgorde : 1: Hondje, eerst Ierse wolfshond na jammer overlijden op 4 jaar vervangen door oud duitse herder, met het besef dat de IW de hond was die je maar eens in je leven hebt 2, 3 en 4 beetje op dezelfde rang : 4x4 (sorry jongens, met suzuki, die heeft nu eenmaal wat meer voor minder), motor (voorheen vooral circuit maar de leeftijd begint tegen te werken, momenteel duc ST2 en Yam thunderace streetfighter), deltavliegen (met toeristenvleugeltje Uno)
  13. Ik heb de AT2 ook op mijn ZJ. Best tevreden over, een groot verschil met de oude generatie grabber AT. Op de weg goede traktie, ook als het regent vind ik. De oude generatie was in de regen waardeloos. Ik heb ze er een 20Kkm onder zitten en ze lijken me toch redelijk slijtvast, hoewel minder dan de Bfg. In niet al te zware modder maken ze zichzelf goed schoon, op rots erg goed naar mijn mening, maar wel kwetsbaar op de flanken. Ik vind ze veel beter dan de BfG, door de zachtere flanken en zachtere compound gooien ze zich beter leeg, vormen ze zich beter rond obstakels en bieden ze meer grip in de regen. Nadeel van die flanken is wel dat ze minder stabiel zijn met zware aanhanger erachter en dat ze kwetsbaarder zijn op de flanken.
  14. Mooi hoor dit soort antwoorden, daar draait een goed forum op Nu nog een antwoord over waar de oliedruksensor zit en het is helemaal compleet. (helaas kan ik zelf even niet bij mijn GC, maak momenteel gebruik van firmaslee met tankkaart (noem me gek))
  15. Het is inderdaad zo dat dit het laatste produktiejaar is van zowel de magnum als de 300C wegens geen verkoopssucces in de States (zou wel alleen gaan om de stationuitvoering, de sedan zou blijven gebouwd worden?) Dat haalt natuurlijk de verkoopswaarde onderuit. Aan de andere kant zou ik mij niet laten tegenhouden door de stukken die uit de VS zouden moeten komen. De stukken die ik in de VS bestel zijn er dikwijls sneller en goedkoper dan die ik bij de plaatselijke chryslerdealer bestel (en die komen uit het depot in Frankrijk, met een grote kans op verkeerde levering)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...