Spring naar bijdragen

Even Voorstellen..


Mav
 Share

Recommended Posts

Landgenoten hier Just for fun, ik leef en woon in spanje aan de costa blanca (waar ik overigens niet meer weg te slaan ben).

Een leuk spaan forum heb ik hier nog steeds niet kunnen vinden, maar wilde toch m'n ei kwijt.

 

Ik was zo,n acht cilinder automaat gek die zich altijd even omdraaide als er een langs me reed. Maar ja, een jeep was toch ook altijd wel een stoere wagen.

 

Na vele jaren denken en dromen en zoeken heb ik mij hier een grand cherokee limited LX aangeschaft. Bj.1998 met 148000 op de teller.

Mijn eerste jeepvormige auto was een Tabot matra rancho,(ik ben eigenlijk ben ik wel benieuwd of er onder ons zijn die zich dit model kunnen herinneren. In ieder geval was het eigenlijk een opgeleukte simca 1100cc met alleen voorwielaandrijving).

 

Ja, en dat is zeker geen vergelijk als je gaat zitten op dik leren zetels met een machtige 5.9 Ltr. voor je snuffert.

 

Madremia, wat een power zit daar in en wat heb ik al vreselijk zitten genieten in die kar. Het is niet uit te leggen aan een "normaal" iemand. Hierbij aangevend dat er bij mij waarschijnlijk een schroefie los zit :huh: maar ik laat dat zo.

 

Als ik zo tegen de 60 kph tuft, en leg me oor te luister, kan daar toch geen muziek tegenop ??, Overigens gebruik ik de radio cd met een 6 cd wisselaar en CASSETTE (ik heb nog cassettes van zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste jeepvormige auto was een Tabot matra rancho,(ik ben eigenlijk ben ik wel benieuwd of er onder ons zijn die zich dit model kunnen herinneren. In ieder geval was het eigenlijk een opgeleukte simca 1100cc met alleen voorwielaandrijving).

 

Welkom, als ik aan de binnenkant van ogen kijk, zie ik dit.

 

 

rancho_bassie_adriaan_ht16rs_01web.jpg

  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...