Spring naar bijdragen

Even Voorstellen..


Mav
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Hoi,

Na me al eerder voorgesteld te hebben, dan nu even de nieuwe Jeep. Mijn GC 5.2 uit '93 is met pensioen en maakt nu een andere eigenaar weer gelukkig. De nieuwe aanwinst en een WJ (WG) uit 2000 meteen 4.7 V8. Als ik met deze half zoveel plezier heb als met de vorige, ben ik wederom een zeer gelukkig mens!

Fotootjes plaatsen lukte tot nu toe niet, dus doe ik nog een poging.

DSC02914.JPG

DSC02919.JPG

DSC02920.JPG

DSC02921.JPG

DSC02929.JPG

Voor iedereen die komt, tot bij de smokkeltour op de 23ste!

Groeten,

Ape

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi, laat ik me ook maar ff voorstellen, dan. Ik ben sinds kort alleen, mijn vriend heeft de jeep achtergelaten en daarom weet ik zo snel het bouwjaar ook niet. Morgen maar even de papieren opzoeken. Ik ben wel van plan de wagen te houden, echter ik moet er dan ook iets meer van weten. volgens mij zit ik hier goed. Zijn hier trouwens meer meisjes met een CJ-8?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by jieplief@Oct 19 2005, 19:29

hoi, laat ik me ook maar ff voorstellen, dan. Ik ben sinds kort alleen, mijn vriend heeft de jeep achtergelaten en daarom weet ik zo snel het bouwjaar ook niet. Morgen maar even de papieren opzoeken. Ik ben wel van plan de wagen te houden, echter ik moet er dan ook iets meer van weten. volgens mij zit ik hier goed. Zijn hier trouwens meer meisjes met een CJ-8?

<div align="right">

heb jij het ff beter voor mekaar dan ik, ik moest de jeep noodgedwingen verkopen toen ik bij mijn ex wegging dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by BUFFALO@Oct 20 2005, 19:00

Sorry podenji, dat van die jieplief was een geintje van me ph34r.gif   wink.gif

maar ff serieus... ken ik jou naam niet uit de honden wereld? fokker of zo?

<div align="right">

jieplief??? volgens mij mis ik weer wat laugh.gif gebeurt wel vaker bij mij ph34r.gif

zit jij ook in de hondenwereld? vertel vertel cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nix gemist, hoor.

honden wereld,ff kijken. Ja, ik heb zelf drie tervuerenaars en in het verleden ging ik ook op shows en ik ben een aantal jaren voorzitter van de WIK in Zaandam geweest. Ik heb daar denk ik ook de naam podenji opgevangen of zo. Fokker van spaanse honden, geloof ik.

Maar ik kan het ook fout hebben, gebeurt me vaker wel dan niet laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by BUFFALO@Oct 20 2005, 19:35

nix gemist, hoor.

honden wereld,ff kijken. Ja, ik heb zelf drie tervuerenaars en in het verleden ging ik ook op shows en ik ben een aantal jaren voorzitter van de WIK in Zaandam geweest. Ik heb daar denk ik ook de naam podenji opgevangen of zo. Fokker van spaanse honden, geloof ik.

Maar ik kan het ook fout hebben, gebeurt me vaker wel dan niet laugh.gif <div align="right">

leuk dat je actief was of wellicht nog bent met je honden cool.gif

kom je ook op hondenforum misschien? podenji is samenvoegsel van podenco en basenji, "mijn "rassen en gebruik ik overal als nickname.

ik draai pas sinds 4 jaar "actief"mee in de hondenwereld, shows, coursing, redactie basenjiclub en allerhande trainingen maar echt fanatiek ben ik niet op showgebied , heb een kennelnaam en tot nu toe 2 nestjes gefokt, dit jaar ff geen pups, eind volgend jaar misschien weer mist alle gezonheidsonderzoeken goed gaan wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...