Spring naar bijdragen

Even Voorstellen..


Mav
 Share

Recommended Posts

Hé Kameel,

Ik heb een hele hoop foto's van de bevrijdingsfeesten van zowel Eindhoven, Arnhem als Bastogne. Ik ken met name Easy Company veteranen van de 101ste Airborne Divisie, je weet wel waar de serie Band of Brothers van Stephen Spielberg en Tom Hanks over gaat.

Wat betreft verzekeringen. Ik kan er in zijn algemeenheid wel wat over zeggen. Ik werk zelf bij Interpolis en ken onze belangrijkste concurrenten wel vrij aardig. Echter iedere maatschappij heeft wel zijn eigen kleine afwijkende regeltjes en aceptatierichtlijnen. Veel maatschappijen die heel lage premies aanbieden bijvoorbeeld verzekeren veel duurdere types auto's niet of auto's die diefstalgevoelig zijn. Ook verzekeren de vaak bovengemiddeld snelle auto's niet. Daar komt vaak bij dat de bij afwijkingen op het huis, tuin en keukenrisico aanvullende beveilingseisen stellen zoals een klasse III alarm en eigen risico's rekening (bijv. op Casco schades).

Voor diegenen die vragen hebben op het gebied van verzekeringen ben ik natuurlijk altijd bereid te helpen.

Groeten,

Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey forummers, het virus verspreid zich snel! wink.gif

volg al een aantal weken het forum, omdat ik graag een jeep zou willen rijden. Wie niet eigelijk tongue.gif

ff over mezelf, mijn naam is al 18 jaar lang Olivier en woon in Limburg en heb nóg geen Jeep.

Heb al veel geleerd uit het forum, maar vraagen heb ik ook, maar dat zullen jullie wel merken cool.gif en wie weet over een tijdje bij een treffe..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

ik ben Mark Weijmarshausen. Limburg (Vaals, 1975). Sinds ongeveer 3 weken trotse huh.gif eigenaar van een Cherokee Chief XJ van '88 (4-deurs, al een keer een topic geplaats over welk type dit was... met enige discussie).

Ik sleutel (nog) niet. Heb er mijn Honda CBR1000F voor ingeruild (motor). Nog veel werk aan mijn bak (zo bleek na controle van een "oude" kennis) -waar was hij toen ik hem nodig had- mad.gif

Maar ja, ik houd goede moed (met name door de adviezen van mijn mede Jeepers rolleyes.gif , bedankt bij deze!).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo FF voorstellen,

Ik ben Marijn (DJ Jeep) van 1974 en woonachtig in Warnsveld (Bij Zutphen).

Ik heb mijn Wrangler TJ 1997 in 2003 gekocht en er inmiddels al een hoop aan verbouwd.

Hier wil ik ook nog mee door blijven gaan.

Standaard is mijn Wrangler TJ uit 1997 een Sport softtop. Vrij kaal dus.

De volgende zaken heb ik al gewijzigd

Banden BF Goodrich AT 31.10,5.15 (incl. reservewiel dat past net)

Skyjacker 2 inch verhoging

Sidesteps

Amerikaanse voorbumper

Softtop Bestop met donkere ramen

Kofferbakje met ingebouwde Infinity speakers

Hellingmeter op het dashboard met verlichting

GPS met navigatie

Middenarmsteun met bekerhouders

Hardtop met donkere ramen

Harde deuren met donkere ramen

en er is een gasinstallatie onder gekomen van 70 liter (gouden tip!)

Wat ik dit jaar nog ga doen

Beschermroosters op koplampen

Beschermroosters op knipperlichten (alle 4)

Knipperlichten voor vervangen door witte

Beschermroosters achter

andere flares

spoorverbreders 6cm per as

mistlampen op de voorbumper met beschermroosters

en ik zit nog te denken aan een lier, maar dat weet ik nog niet zeker!

Een leuke hobby dus die met de dag leuker wordt.

De mazzel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat mensen nog meer over zichzelf vertellen dus nog even een aanvulling op het bovenstaande.

Ik woon samen heb gelukkig geen kinderen.

Mijn vriendin is nog gekker van de Jeep dan ik.

Beiden houden we van motorrijden en ik moet heel eerlijk bekennen dat motorrijden net iets hoger op mijn lijste staat dan Jeep rijden.

Dat komt omdat ik een Ducati Streetfighter heb en dat is wel erg kicken om op te rijden. Lekker veel koppel en een heeeeeeel mooi geluid.

Een aantal vrienden van mij doet ook aan off-road rijden, maar niet in Jeeps. In Suzuki en Land Rover terreinwagens, maar is wel leuk.

Fotos van mijn Jeep volgen nog. Mijn camera is stuk.

Dat was het dan maar weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

FF voorstellen , Toolman uit het Brabantse Heeze.Rij nu ongeveer een jaar een Jeep CJ 7 .De auto komt van G.P Service uit breugel(nb).De 4.2 motor heeft z'n beste tijd gehad en wordt nu vervangen door een 4.0 HO. wink.gif Het monster wordt ook voorzien van een lier want ik ben er al diverse malen mee gaan spelen in de modder en dan is zo'n ding een must!!!!! dry.gif Ik kan wel zeggen dat ik het virus goed te pakken heb.HET IS GEWOON LEKKERRRRRRRR ,STOM HE.

H.A.N.D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

nou..zal mij ook maar eens gaan voorstellen dan.. Geregistreerd:: 16-Oct 03 wink.gif

kep pas een ZJ gekocht (die nog steeds niet voor m'n deur heb staan trouwens) sad.gif

maar wat in het vat zit verzuurt niet..

voluit heet ik Rene Otten...

meestal reageer ik niet op rene, op beest of otten reageer ik meestal wel

ik ben van bouwjaar 74, 15 mei om psies te zijn (kep trouwens een hekel aan verjaardag topicjes, bel diegene op om hem of haar te feliciteren...ik dwaal af rolleyes.gif )

annieweg

ben getrouwd, 3 kids, tuinder van beroep

woonachtig in ijsselmuiden, bijna buurman van Mav alleen hij woont aan de verkeerde kant van de ijssel.

fatsoenlijke foto's van m'n ZJ volgen nog zodra ik m voor de deur heb staan

mijnjeep2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee die Beest!

Eindelijk... en nu maar hopen dat het w88 het waard is geweest cool.gif

en wie weet zien we je snel op een of ander evenement!

En dat van je verjaardag.... wie weet denk ik hier

(kep trouwens een hekel aan verjaardag topicjes, bel diegene op om hem of haar te feliciteren...ik dwaal af  )
aan... moet dan toch nog iemand anders ook bellen wink.gif

Veel plezier met je jiepie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ogdak@Feb 17 2005, 22:06

Welkom Beest, hoop je een keer bij een evenement te treffen.

En O ja A'doorn ligt aan de goede kant van de Ijssel.

<div align="right">

verhuisd ??? sinds wanneer ligt a'"doorn aan de ijssel en er is maar 1 goede kant en dat is niet de overkant

en hopen je snel tegen te komen op een "speeldag" oh en alvast gefelisiteerd dan hoef ik niet te bellen laugh.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hallo Jeepers,

Ik heb vandaag mijn eerste Jeep gekocht biggrin.gif

Ik weet niks van Jeeps en terreinrijden maar wat niet is kan nog komen. cool.gif

Ik zal gelijk even wat fotootjes spammen :

Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0 Limited. 1994.

123_2320.JPG

En gelijk mijn eerste offroad ervaring tongue.gif

123_2327.JPG

123_2328.JPG

123_2324.JPG

Ik ben heel erg blij, ik heb er nu pas 120 kilometer in gereden. Morgen maar eens verder genieten biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal me dan ook maar eens voorstellen....na twee weken.

Ik ben Gerrit Jan Dreijer uit Veldhoven en zit ongeveer 2 keer per week tot aan m'n oksels in de blubber met mijn CJ5 bouwjaar 1974 (of 1975, weet ik eigenlijk niet, te lui om de papieren er op na te slaan).

Dit forum vindt ik wel leuk, de clubactiviteiten ook maar na 16 jaar lidmaatschap van een Harleyclub (NIET HDCN!!!) ben ik het "hechte" clubleven een beetje beu.

Toch wil ik eigenlijk wel meedoen met georganiseerde activiteiten en de komende jeep academy zal ik zeker van de partij zijn. Tot dan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...