Spring naar bijdragen

Even Voorstellen..


Mav
 Share

Recommended Posts

Hoi mede Jeepers,

Mijn Naam is Harry ben 41 woon in Hulst Zeeuws Vlaanderen en heb gisteren een blauwe Wrangler TJ 4,0 van '97 gekocht. Helaas kan ik hem zaterdag pas gaan halen. Mijn andere auto is een Scorpio Cosworth voor als ik haast heb, verder heb ik vrouw, kind en twee rottweilers. Hiervoor heb ik een Vitara gehad maar dat japanse spul is niks voor mij, ik had toen al een Wrangler moeten kopen.

Foto volgt nog als ik uitgevonden heb hoe het werkt want foto's heb ik al, maar weet niet hoe ik ze op het net krijg.

Gr Ghostrider

Jeep%202.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Natuurlijk ben ook ik een Jeep rijder. (wat anders had ik dan hier te zoeken.)

Ik rijd sind 2001 een GC ZJ uit 1997. Op grijs kenteken. Heb hem zelf laten ombouwen en er LPG in laten bouwen. ( En inmiddels er 110.000 km op de klok gezet.) Vanwege het feit dat hij op grijs is was ik genoodzaak een carolla te kopen voor mijn vrouw en de kids.

En nu dan het gedonder met grijs.

Maar ja. Of ik rij hem op op benzine.

Of ik rij hem op op Wijn.

Ik hoop maar dat dit een druk forum is. Want ik heb nogal een paar technische vraagjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, ik stel me ook maar even voor.

Ik John kom uit Eindhoven en ben 40 jaar, sinds iets langer als een jaar in het bezit van een Wrangler Sahara uit 1989 die reeds de nodige veranderingen ondergaan heeft.

Hier komen de fotokes

Zo was die toen ik hem kocht.

HPIM0160%20(Small).JPG

En zo is ie nu

PICT1955%20(Small).JPG

Verder zit ik ook regematig in de modder, en volgend weekend op Allamericanwheels te Asten.

Houdoe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi,ik ben Leon,kom uit Tilburg en heb nu ruim 5 jaar mijn Cherokee uit 1974.Vanwege tijdgebrek en motorhobby heb ik er nog niet veel mee gereden,maar hij heeft hier op een 4-koloms brug zijn eigen droge plekje,dus echt klagen doet hij nu ook weer niet.Ik heb al heel wat keren in,op,en onder die auto gezeten met mijn repairmanuel dus ik kan de techniek nu wel zon beetje dromen.Wat een prachtige auto is dat,op de onderkant zit nog geen spatje tectiel of iets dergelijks.Bodem is bijna 100% roestvrij,dit zie je niet vaak meer.In 1999 is de auto uit Californie gehaald,en heeft hier in Nederland volgens mij voor het eerst nattigheid gevoeld.Het VIN nummer is volgens mij ook afwijkend.Ingeslagen op rechterchassisbalk J4A177CN is de oude 13digits code,maar 17en7 zou 17N of zo moeten zijn,dus 2 cijfers,1letter.Het is allemaal origineel,ik heb zat omgekatte autos gezien,ik weet hoe ik moet kijken.Cherokee-Wide Track 2-Door Station Wagon.360N motor,Quadra-Track,verhoogt met Rancho parts,forse velgen en banden,ronde koplampen,kleine achterlichtjes en lange achterramen.Echt,ik ben helemaal weg van deze auto,er zit nog geen kapot draadgat in,praktisch niet aan gesleuteld,interieur van dat soort opgelegd country design.Nee,nog lpg inbouwen en wat kilometers gaan maken,richting Ardennen. Leuke side trouwens,ik vond hem net pas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Leon

van Harte welkom hier We willen natuurlijk welplaatjes zien van dat wonder van jou

en je moet er zeker mee gaan rijden. Kom naar ons Jeep Camp in September.9-11 sept.in Giesbeek ( bij Arnhem)

Kijk op de JCN ( JeepClub Nederland) agenda www.jeepclub.nl

bezoek de fotogaleries van zowel JCN en van Forum (rechtsboven GALLERY)smiley01.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Els@Jun 24 2005, 00:39

Kan ook m'n eigen "spring-op-jeeps" forum beginnen? tongue.gif <div align="right">

en de mijne moet het dan ontgelden...... liever niet wink.gif maar als het goed is mag ze straks in mijn Jeep rijden (eerst roze papiertje....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Goeiendag allen op dit wonderschone forum...

Ik zag nog geen topic staan waar dit onder valt (kan natuurlijk aan mij liggen tongue.gif ),

maar ik dacht, zal me als nieuw lid ff voorstellen, leek me wel zo leuk (hoewel.....) voor een ieder...

Ik heb een Jeep Grand Cherokee LTD 5.2 (V8 natuurlijk). Staat een groter plaatje van bij het "smoelen" topic.

Ik woon, samen met m'n vrouw, zoon en 7 (!) katten in Den Haag. Lekker dicht bij t Scheveningse stand wink.gif ALtijd al een (echte) Jeep gewild, maar hiervoor was het er nooit van gekomen, op een schandalig uitstapje naar een, jawel, ik schaam me dan ook wel.. Lada Niva...... Maar dat was een jeugdzonde..

Daarna Amerikanen gereden, en dan dus nu een Amerikaanse Jeep.. Kan het leven mooier?

Nou, om een lang verhaal kort te maken, vond dit forum via Google, en leek / lijkt me een erg gtezellig forum...

Hoop nog veel van jullie te mogen horen / lezen / zien!!

Groeten,

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het in 't café al geschreven, maar hier dan nogmaals:

Welkom!!</span>

Owja....:

Originally posted by memberinfo copper007

<span style="color:green">

Jeep: Grand Cherokee (WJ)

Bouwjaar: 1993

Is dat een prototype, die WJ uit '93 ? tongue.gif

't Is dus een ZJ, Erik wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...