Spring naar bijdragen

spattex

Forum member
  • Aantal bijdragen

    12
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over spattex

  • Verjaardag 16/10/1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

spattex's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Ik heb evt. interesse in de carb. met revisieset. Zou je deze ook op willen sturen per post, als ik het geld naar je overmaak? groetjes John.
  2. spattex

    Even Voorstellen..

    Oke, ik stel me ook maar even voor. Ik John kom uit Eindhoven en ben 40 jaar, sinds iets langer als een jaar in het bezit van een Wrangler Sahara uit 1989 die reeds de nodige veranderingen ondergaan heeft. Hier komen de fotokes Zo was die toen ik hem kocht. En zo is ie nu Verder zit ik ook regematig in de modder, en volgend weekend op Allamericanwheels te Asten. Houdoe
  3. Als je het systeem vrijmaakt van R12 en vacumeerd, dan kan je het systeem afvullen met MP39. Dit is een dropinn gas en vrij verkrijgbaar. Zodoende hoeft je systeem niet aangepast te worden en toch genieten van een koele zomer.
  4. spattex

    kapot

    Dynamo defect, en as van rotor beschadigd door zand of modder. Draait weer als nieuw.
  5. Ik heb inmiddels het probleem gevonden, het bleek de vacuumschakelaar tezijn. Deze zit boven op de tussenbak. Er zit een stifje in deze schakelaar en deze zat vast, ik heb deze weer gangbaar gemaakt met teflonspray en hij schakelt weer als nieuw, 4WD lampje gaat nu ook weer uit bij 2WD en het schakelen tussen 4WD en 2WD werkt ook nog! Heren er mag een slotje op, wat het is gerepareerd. groetjes John.
  6. Zo was ie toen ik hem kocht, standaard met doorgezakte veren en 2" bodylift. En zo is ie nu met een 4" verenlift van Skyjacker en "quick- disconnects" en een 1" transfercase lowering(samen in de liftkit van Skyjacker) 32" mudbanden van BFgoodrich . En hier in actie.
  7. Ik heb mezelf verwend met een paar nieuwe sidepipes en een stukje traanplaat langs de zijkant.
  8. Da´s een kunstof vlieg van mijn zoontje. Dat trekt nogal bekijks met een Jeep daarom heen. Groetjes John
  9. Hier is die van mij, alleen voor de deur. Maar toch onder de sneeuw.
  10. Hier staat een plaatje met de gekleurde slangetjes en waar ze naartoe gaan. Ik moet zelf nog steeds kijken wat het probleem met het branden van mijn lampje is. Goetjes John.
  11. Als ik zo je verhaal lees 87Wrangler, dan lijkt het me dat als je terug schakelt naar 2Wd het vacuum naar het schakelaar-lampje weg moet vallen via de buitenluchtaansluiting van het schakel gebeuren op de tussenbak? Want ik merk dat er vacuum blijft staan op het lamp-schakelaartje bij de accu. Mocht dat zo zijn, zo er dan vuil in de buitenluchtaansluiting kunnen zitten en zo ja waar kan ik deze zoeken cq bereiken op de tussenbak. Ik heb wel op de vacuumleidingen een kunstofdiskje waargenomen waar aan 1 zijde niets aangesloten is. Alvast bedankt voor je snelle reactie.
  12. Hoi ik ben nieuw hier en had reeds gezocht op dit forum over mijn probleem, maar had niets gevonden. Het volgende probleem doet zich nu voor bij m´n Wranglertje; Als ik de Wrangler in 4Wd hoog of laag gezet heb en schakel terug naar 2Wd, blijft het lampje op het dashbord branden. De tussenbak schakelt netjes terug in 2 Wd, maar het lampje blijft dus branden. Ik heb gekeken op de vacuumschakelaar en merk dat het vacuum op deze schakelaar blijft, als ik het slangetje los neem dan gaat het lampje ook uit. Ook als ik een aantal dagen niet gereden heb blijft het lampje uit zoals het hoort, maar als ik de Wrangler een keer schakel tussen 2Wd en 4Wd en terug blijft deze weer branden. Iemand een idee waar ik het probleem moet zoeken (schakelvork op as, schakelaar op tussenbak of iets anders). Mijn Wrangler komt uit 89 met een 4,2L. Groetjes John.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...