Spring naar bijdragen

Even Voorstellen..


Mav
 Share

Recommended Posts

He Jeep Freaks

Ik ben Ricardo Verkerk ben 17 jaar

woon in Noord Holland (Naarden)

hebben altijd bij The original Jeep Owners club gezeten maar Sinds pas zitten wij Bij Jeep Club Nederland en dat is een stuk beter

ja en jullie denken natuurlijk wat moet hij nou maar ik ben bijna in een Jeep geboren in de Jeep CJ-7 die we nogsteeds hebben al 20 jaar dus echte liefhebber zijn me ouders wel

sinds een paar jaar hebben wij ook al een aantal Jeep Wagoneers gehad.

sinds eigenlijk maandag hebben wij een Jeep Grand Wagoneer en ben nu onze oude Wagoneer aan het demonteren.

Ik heb het virus ook al en ben nu al op zoek naar een Cj-5 maar het nieuwe type want wil er natuurlijk een V8 in hangen lekker dat geile geluidje

dus over een jaar Rij ik Hopelijk Cj-5 met een Wagoneer erbij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Zal me ff voorstellen ben Mark 34jaar en heb 2maanden geleden een Jeep Grand Wagoneer aangeschaft voor m'n werk.

En moet zeggen dat ie me goed bevalt,alleen m'n stuurhuis lekt en moet gereviseerd worden.

Verder heb ik m'n velgen opnieuw gepolijst alle ouwe blanke lak erafgekrabt ja zonder krassen te maken op het alminium(afbijt ging niet) en er een paar nieuwe banden erom laten leggen bij Tyra in Bunschoten, en heb de Jeep laten tectyleren,de Jeep is net in Nederland en komt uit L.A en is echt ongelooflijk bikkelhard biggrin.gif

Ben ook bezig met een body off restauratie van een 65 chevrolet impala die me veeeeel tijd opslurpt en geld sad.gif dus hoop op weinig problemos met de Jeep

Hier wat pix van de Jeep

DSC01058.JPG

DSC01056.JPG

DSC01060.JPG

En hier m'n velgen ff geupdate met nieuwe bandjes biggrin.gif

DSC01192.JPG

De Jeep ook even helemaal gecleanerd en kan er weer mee voor de dag komen .

DSC01196.JPG

Greetz.Mark

welkom mark,mooie kar man,egwel!

wel blijvenpoetsen gr scaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag beste jeepers,

Terwijl de sneeuw hier op tweede Kerstdag met grote vlokken nederdaalt heb ik me zojuist geregistreerd als nieuw lid en zal me dus beleefdheidshalve even voorstellen.

Ben 38 jaar, woon in Groningen maar doorkruis regelmatig geheel Drenthe en iets minder regelmatig geheel Nederland en op z'n tijd zelfs heel Europa en als het moet (maar dan zonder m'n Jeep) heel de wereld.

Ik volg al een tijdje dit geweldige forum, eerst noodgedwongen (klein elektrisch probleempje met voor mij hoog irritatiegehalte, maar inmiddels opgelost) maar al gauw puur uit plezier.

Ben in het gelukkige bezit van een oude Jeep cherokee uit 89, op LPG 286.000 km op de teller (bij aanschaf 262.000) en wil nooit meer een ander merk.

Tja, wat moet ik nog meer vertellen. Misschien dat ik een metaalwerkplaatsje heb nabij Hoogeveen/coevorden, waar ik me bezig houd met mijn bescheiden bedrijfje in RVS-designmeubelen. Maar voor het vervaardigen van een bull/of sidebar draai ik mijn hand ook niet om (dit is beslist niet bedoeld als reclame maar ik dacht het is het benoemen waard als relevante info).

Heb verder een baan in de hulpverlening.

Anyway, hoop af en toe een bijdrage te kunnen leveren aan dit forum.

wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier!!!

Sneeuw? In Didam is het nog zonnig..... sad.gif

Maar hulperlening en het vervaardigen van RVS delen.... Pas maar op, of je wordt nog druk!!! wink.gif

Veel plezier op 't forum en met je Jeep!

Thanx,

Heb ik weer trouwens, las net ergens op het forum dat als ik nu even gewacht had mad.gif , ik het 100ste lid zou zijn geweest!

Maar ach, ik vind het ook wel wat hebben om 't 99ste lid te zijn! smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx,

Heb ik weer trouwens, las net ergens op het forum dat als ik nu even gewacht had mad.gif , ik het 100ste lid zou zijn geweest!

Maar ach, ik vind het ook wel wat hebben om 't 99ste lid te zijn! smile.gif

oefff! Dat kwam wel heel dom over. Bericht wat ik las over 100ste lid is al heel oud.. ohmy.gif

begrijp nu dat ik al ver over 1000ste lid ben.

Gelukkig maar. Eind goed al goed.

Valt me trouwens op dat er verhoudingsgewijs maar zeer weinig grand cherokee rijders zijn op dit forum

De meesten gaan toch voor de real classics. rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oefff! Dat kwam wel heel dom over. Bericht wat ik las over 100ste lid is al heel oud.. ohmy.gif

begrijp nu dat ik al ver over 1000ste lid ben.

Gelukkig maar. Eind goed al goed.

Valt me trouwens op dat er verhoudingsgewijs maar zeer weinig grand cherokee rijders zijn op dit forum

De meesten gaan toch voor de real classics. rolleyes.gif

daar heb je het helemaal mis Kijk maar in de technische postjes Er is een grote hoeveelheid GC bezitters

of zou dat zo lijken omdat ze vaker stuk gaan dan de oldies ??? laugh.giflaugh.gif

Welkom hier!!!

Sneeuw? In Didam is het nog zonnig..... sad.gif

Maar hulperlening en het vervaardigen van RVS delen.... Pas maar op, of je wordt nog druk!!! wink.gif

Veel plezier op 't forum en met je Jeep!

alles wit in Giesbeek van de hagel binnen 5 minuten was de straat wit

nu sneeuwt het maar het smelt gelijk tis te warm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal mij zelf even introduceren, mijn naam is Leon, 30 jaar jong, getrouwd, zoon van 2,5 jaar jong. Zoals al in mijn eerste post stond woon ik in Oostenrijk (sinds zomer 2005). Ik werk in de horeca (lange dagen in de kerstvakantie, vandaar nog geen foto met daglicht rolleyes.gif ). Mijn vrouw organiseerd wandelvakanties voor Nederlandse gasten (zomer bergwandelen, Nordic Walking en in de winter sneeuwschoenwandelen en Nordic Winter Wandelen). Aangezien wij laatst uit het dorp waar ik werk verhuisd zijn moesten wij een tweede auto hebben (eerste auto 4x4 esjoevie jap). Deze tweede auto moest wel een stoer uiterlijk hebben en een blikvanger zijn, aangezien de Wrangler dienst gaat doen als reclamezuil voor het ondernemen van mijn vrouw. Een Wrangler moest het dus worden....maar dan wel een 4.0....Die hebben we dus gevonden en tot nu toe rijd ik erin....met die terreinbanden in de sneeuw gaat goed totdat je een bocht nadert, die banden kunnen maar weinig zijdelingse kracht opbouwen in tegenstelling tot winterbanden, ik rij dus nu maar een beetje relaxed....hoort ook bij deze Jeep toch?

Tot zover,

Leon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom...

yes.gif

Ik moet even zeggen, niet zo relaxed, Jeep opgehaald en de volgende morgen doet 'ie 't al niet meer blink.gif Bleek de magneetschakelaar? van de startmotor te zijn, die schijnt er zomaar mee op te houden omdat 'ie zo dicht bij de uitlaat zit? Even een tik uitdelen met de hamer en dan gaat ie weer. Nou goed, deze week krijg ik een nieuwe op garantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...